Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 176 van de 177 [ 4421 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 173, 174, 175, 176, 177  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomeling Krack C

 
Profiel   

Jeska ,

Nee geen drang om te fokken hahaha , maar voor een eventuele verkoop wel een toevoeging ;)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 16:23 



 
Profiel   

Ik vond het ook interessant dat onze merrie elite was! Is toch een beetje zekerheid ALS je wil fokken en dat wilden we graag :) was er zelfs specifiek naar op zoek!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-19 18:42 



 
Profiel   

Dat is inderdaad wel leuk. Vandaag is mn zus na een lange tijd weer z2 gestart. Vos was een beetje nerveus van de wind geworden, alle klapperde. Zaten wel goede stukken tussen maar de afwerking was gewoon rommelig dus geen punten.

Laatst nog wel heel erg gelachen om Vos. Had alles al om om te gaan rijden maar was cap vergeten (die hing aan haakje achter haar) dus ik pak hem en ze gaat er meteen vandoor in de stal. Ik teruggezet 3x (heel opvoedkundig) sta ik later in de binnenbak, laat heel even los en blijft ze normaal ook gewoon staan. Nu zo pissig omdat het eerder niet lukte rent ze weg. Bokken, staart in de lucht, blij kijken en niet laten pakken. Rotbeest :D

Gister de ander meegehad met springen. Stoute schoenen aangetrokken en 2e rondje L gesprongen. Afgezien an 2 balken echt top...

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-19 18:48 



 
Profiel   

Jammer dat er geen punten gereden zijn , maar de wind zal ook niet meegewerkt hebben bij de afwerking .

Hahaha dat is dan wel weer grappig hoe stout ook ;) , Lucy was laatst ook heel pissig omdat ze onder het solarium stond voor het eerst .. de blazers gingen aan na 6 min helemaal over de zeik .. op een gegeven moment zeg ik ze moet er onderuit !! .. dus hup weggelopen met haar en zo boos was ze dat ze helemaal begon te gillen en met dr hoofd begon te zwaaien hahahaha .

Dapper L gesprongen .. dat smaakt vast naar meer +:)+

Ik ga aanstaande zondag naar een clinic van Jenn.ifer SEK.reve .. niet dat ik persee bij haar wil rijden maar het is in de buurt en een goede ervaring voor Lucy ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-19 08:34 



 
Profiel   

Haha denk dat ik mn merrie ook zou kunnen gaan zoeken hoor!!
[***] daarentegen ben ik ooit eens afgevallen door een bok en hij rende ook eerst weg met heel veel streken
Maar eens ik rechtstond en heel lief "Zealooouuuus" riep, kwam die onmiddelijk al dartelend terug := had ik niet verwacht :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-19 08:38 



 
Profiel   

Qleke .. dat is wel weer heel schattig <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-19 14:24 



 
Profiel   

Rijden in de mist...

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-19 21:01 



 
Profiel   

Mooie foto's! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-19 21:48 



 
Profiel   

Heel mooi Q <3 mooi setje zijn jullie :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-19 12:15 



 
Profiel   

Wauw mooie foto’s zeg!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-19 13:40 



 
Profiel   

Dank jullie :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-19 12:20 



 
Profiel   

O wat een gave plaatjes Q!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-19 13:17 



 
Profiel   

Jaaa Lucy heeft haar D-OC predikaat ..
nu op naar de ibop in april :D

Hoe gaat het bij jullie ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-20 12:01 



 
Profiel   

Proficiat Moniek!

Bij ons prima! Zijn gisteren gewonnen en staan voorlopig 1ste in het klassement! Ben heel trots op [***]! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-20 22:07 



 
Profiel   

Wauw dat klinkt super goed Q Gefeliciteerd **\O/**

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-20 22:31 



 
Profiel   

Wat goed! gefeliciteerd :)

Vos heeft 2 weken terug (eindelijk haha) de eerste 2 punten in de Z2 gehaald. Met springen ben ik ook maar weer begonnen met oppakken maar ze wil echt te graag naar die hindernissen. Staat te stuiteren voor de sprong, zet je haar stil dan staat ze gewoon verontwaardigd te blazen en te klauwen. Dramapaard. De 16e ga ik met haar ons debuut maken in de Z2.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-20 16:17 



 
Profiel   

Yess Viba wat super goed van die punten in het Z2 !!
Hahaha maf beest .. nou die van Charlotte Dujardin kan ook niet stil staan bij de prijsuitreiking hahaha staat ook mega hoog te klauwen .. als ie daarnaast de sterren van de hemel loopt ;)
Heel veel succes met jullie debuut +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 18:21 



 
Profiel   

Dankjewel :D nu ik weer eens ga starten ben ik ook weer met vosje aan het trainen en dat is soms best leuk :D Vandaag met les de proeven geoefend en als ze fijn "aan" is dan kunnen we de oefeningen voor 8en rijden. Maarja... dan moet ze aan zijn en niet te heet want dan mislukt het weer. Een tijd terug had Moniek het over een zweefdraf en dat had ik eigenlijk nog niet echt gezien hier in de buurt. Maar ik heb het nu gevoeld! en gezien! alleen houdt ze dat niet zo lang vol dus dat is nog een tijdje oefenen. Blijf wel zo super gaaf vinden zoals het gaat. Heb met vorig paard wel Z2 gereden maar ben voor mn gevoel nu zoveel gegroeid. Vind het zo stoer dat ik nu een serie wissels kan springen, een arbeidspirouette kan rijden en er een stukje passage in zit. Had nooit van mezelf gedacht dat te kunnen

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-20 17:11 



 
Profiel   

Hahaha gaaf gevoel is dat hè Viba <3
Hahaha ik had dat ook nooit gedacht dat ik dat allemaal zou kunnen , maar met goede begeleiding en een stukje gevoel van de ruiter kun je volgens mij alles ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-20 20:03 



 
Profiel   

Hoi hoi!!

Ik rijd natuurlijk al even een tijdje geen krack C meer maar wou hier toch wel even Merci voorstellen!

Merci
3 jaar
V. El Salvador

Sinds 6 mei van mij :D

[RIJ-ITP] Merci in ES Marrocan blue V.El Salvador

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-20 20:41 



 
Profiel   

Remke wat super leuk , is ze van jezelf ?
Rijd je Adje niet meer ?

Lucy gaat ook goed , ze begint het werk steeds beter te accepteren <3

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-20 06:17 



 
Profiel   

Mee rijd adje al een tijd niet meer idd ;) jaa merci is echt van mij ♡
Zoo wat een looplust heeft die van jou!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-20 06:40 



 
Profiel   

Super leuk Remke je eigen beestje +:)+

Hahaha soms iets teveel hoor .. dan is het net een raket .

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-20 08:10 



 
Profiel   

Proficiat Remke! Ze is een knappe merrie!! Veel plezier en succes met haar :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-20 16:58 



 
Profiel   

Hoi hoi allemaal , hoe gaat het met jullie ? Jammer dat het topic zo stil ligt :(:)
Met Lucy gaat het goed we zijn ondertussen naar een andere stal verhuisd .. ik werd op de vorige uitgemaakt voor leugenaar en dief :oo ik pakte namelijk wat hooi omdat er in mijn ogen te weinig lag voor haar stal ... Dat pik ik natuurlijk niet en heb direct m’n spullen gepakt .
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-20 06:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 176 van de 177 [ 4421 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 173, 174, 175, 176, 177  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen