Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 46 van de 46 [ 1145 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Guardian S

 
Profiel   

Ziet er fijn uit Rhona!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-20 10:28 



 
Profiel   

Hier mijn vierjarige merrie van Guardian S! Ze is zo gruwelijk lief, slim en werkwillig, ben heel blij met hoe ze het doet.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-20 12:54 



 
Profiel   

Onze 3 jarige ontwikkeld zich goed ohz! [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-20 14:04 



 
Profiel   

Zien er beide wel heel fijn uit. Volgens mij is het karakter van de Guardians doorgaans prima als ik het zo lees. Die van mij is ook heel rustig, braaf, mensgericht en vrolijk.
(hoewel ik er ook één ken die een héél naar karakter heeft en waar het niet uit de moederlijn komt)

Ze komt na de coronacrisis te koop. Tot die tijd ga ik er heel rustig mee aan de gang aan de longe. Op dit moment is ze nog volledig groen.
Ik vind het wel heel jammer dat ik afscheid ga nemen, maar ik heb besloten met deze merrielijn niet meer verder te fokken. Prima lijntje verder, maar ik wil ook D pony's gaan fokken en dan moet je keuzes maken.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-20 15:48 



 
Profiel   

Die van mij kijkt bijna permanent vrolijk en als ik aankom op stal staat ze 9/10 keer naar me te hinniken, terwijl ze nooit wat krijgt. Ik heb normaal niets met merries, maar met deze kan je haast niet anders dan een merriemens worden _O-

Jammer dat je gaat verkopen! Die van ons komt ter zijne tijd ook te koop (als er niet eerder iemand voor komt), want in principe hebben we haar voor de verkoop. Alleen als ze er nog een jaar of twee staat vind ik het ook niet erg. Dan ga ik eerst zelf een beetje starten met haar, want denk dat het een super fijn wedstrijdpaard is :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-20 15:53 



 
Profiel   

Heerlijk als ze altijd zo vrolijk zijn <3 . Die van mij ook hoor, nooit humeurig o.i.d. en is altijd de eerste die naar je toe komt op de wei.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-20 15:58 



 
Profiel   

Mijn merrie gaat ook de verkoop in. Zou eigenlijk afgelopen maandag naar de EPTM gaan maar dat gaat helaas niet door. Nu dus maar zelf zadelmak gemaakt. Wil dan misschien wel nog eerst naar de keuring als dat allemaal door gaat in juli. Gaan jullie met jullie merrie's nog naar de keuring?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-20 16:14 



 
Profiel   

Hindo2 schreef
Mijn merrie gaat ook de verkoop in. Zou eigenlijk afgelopen maandag naar de EPTM gaan maar dat gaat helaas niet door. Nu dus maar zelf zadelmak gemaakt. Wil dan misschien wel nog eerst naar de keuring als dat allemaal door gaat in juli. Gaan jullie met jullie merrie's nog naar de keuring?


Nee wij gaan niet naar de keuring. Andere mensen zeggen wel dat ze gemakkelijk ster zou moeten kunnen worden, maar ik heb er te weinig verstand van om haar optimaal voor te kunnen stellen. Ze is wel PROK.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-20 16:24 



 
Profiel   

Nee, ik ga er niet mee naar de keuring. Dat mag de nieuwe eigenaar doen :D .

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-20 16:30 



 
Profiel   

mavantos schreef
Nee wij gaan niet naar de keuring. Andere mensen zeggen wel dat ze gemakkelijk ster zou moeten kunnen worden, maar ik heb er te weinig verstand van om haar optimaal voor te kunnen stellen. Ze is wel PROK.


Normaal laten we ze ook klaarmaken maar omdat deze merrie eptm zou gaan lopen had ik voor dit jaar geen plekje gereserveerd.... nu doen we het zelf. Wel komt er regelmatig n kennis even kijken hoe ze er voor staat en om eventueel een beetje bij te sturen qua voeding en training. Hebben grote parkeerplaats waar ik opstellen en bewegen op t harde oefen. Ook bouw ik in de bak n paar keer n kooi na om te laten wennen.

Zijn die van jullie ook WFFS getest?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-20 16:39 



 
Profiel   

Ja, getest en positief helaas. Maar goed, dat hoeft een carriere in de fokkerij niet in de weg te staan verder natuurlijk, t is gewoon even opletten qua hengstenkeuze.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-20 16:43 



 
Profiel   

Hindo2 schreef
mavantos schreef
Nee wij gaan niet naar de keuring. Andere mensen zeggen wel dat ze gemakkelijk ster zou moeten kunnen worden, maar ik heb er te weinig verstand van om haar optimaal voor te kunnen stellen. Ze is wel PROK.


Normaal laten we ze ook klaarmaken maar omdat deze merrie eptm zou gaan lopen had ik voor dit jaar geen plekje gereserveerd.... nu doen we het zelf. Wel komt er regelmatig n kennis even kijken hoe ze er voor staat en om eventueel een beetje bij te sturen qua voeding en training. Hebben grote parkeerplaats waar ik opstellen en bewegen op t harde oefen. Ook bouw ik in de bak n paar keer n kooi na om te laten wennen.

Zijn die van jullie ook WFFS getest?


Ik heb dat nog nooit gedaan en zou ook niet weten wie ik daarvoor in de hand moet nemen. Wij hebben ze voor de sport (en eventuele verkoop). Gaan ook niet fokken, daarom heeft een keuring of testen op WFFS voor mij geen toegevoegde waarde. Ze komt wel uit een heel goed lijntje schijnt (de paardentandarts, die ook fokt, was in ieder geval van 'wow, die komt uit een goed stammetje' :') ).

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-20 17:19 



 
Profiel   

WFFS test kun je via het kwpn en je eigen dierenarts laten testen
https://www.kwpn.nl/kwpn-paard/selectie ... s-protocol

Mijn merrie heb ik wel laten testen, die is vrij van WFFS.
Haar volle zus is wel drager maar daar heb ik bij de verkoop totaal geen hinder van ondervonden.

Mijn Guardian ruin heb ik overigens niet laten testen, dat was geen materiaal voor de HK dus dan heeft dat m.i. ook geen nut om te testen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-20 17:35 



 
Profiel   

Hindo2 schreef
WFFS test kun je via het kwpn en je eigen dierenarts laten testen
https://www.kwpn.nl/kwpn-paard/selectie ... s-protocol

Mijn merrie heb ik wel laten testen, die is vrij van WFFS.
Haar volle zus is wel drager maar daar heb ik bij de verkoop totaal geen hinder van ondervonden.

Mijn Guardian ruin heb ik overigens niet laten testen, dat was geen materiaal voor de HK dus dan heeft dat m.i. ook geen nut om te testen.


Ik ga niet testen, want ga ook niet fokken. Heeft voor mij geen toegevoegde waarde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-20 17:55 



 
Profiel   

Lees net je post nog een keer en hadje verkeerd begrepen: dacht dat Niet wist wie je in de hand moest nemen om te laten testen (vandaar ook m linkje...) maar je bedoelde waarschijnlijk trainingsstal voor keuringsklaar maken :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-20 17:57 



 
Profiel   

Ik zou super graag met haar naar de keuring willen! Helaas heb ik geen flauw benul hoe zoiets werkt haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-20 19:00 



 
Profiel   

Ik zou ook wel eens graag een veulentje van haar willen hebben in de toekomst! Ben zo verliefd op haar! Nog nooit zo’n band en nog nooit een paard met ZON fijn karakter gehad!

Welke hengsten denken jullie in gedachten voor jullie merrie’s?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-20 19:04 



 
Profiel   

Wat is de volledige afstamming van je merrie Rhona? Ik heb onlangs mijn 4 jarige Guardian merrie drachtig van Fontaine verkocht. Ze is deze week uitgerekend maar nieuwe eigenaar denkt dat t nog wel even duurt. Ben heel benieuwd naar t veulen

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-20 19:23 



 
Profiel   

Ze is een Guardian s x Patijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-20 21:30 



 
Profiel   

Sinds kort zijn wij in het bezit van een 4 jarige merrie van Guardian x Krack C.
Ze is een ster, voorl. keurmerrie.

Ik zou graag het verslag van de keuring willen hebben maar ik ben geen lid van het kwpn.
Is hier iemand lid van het kwpn die het kan zien?

Alvast bedankt!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-20 21:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 46 van de 46 [ 1145 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen