Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 46 [ 1145 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 46  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Guardian S

 
Profiel   

Ik heb een merrie van wolfgang x elegant, oud bloed dus. Maar een giga hete donder, van nu 9 jaar. Heerlijk werkwillig fijn beest, trainen nu voor het Zzlicht. Maar erg heet, waardoor ik echt wat nuchters zocht zonder dat de kwaliteit van het achterbeen verloren ging (zoals je vaak ziet, bijvoorbeeld bij LL etc.) Ik zag guardian op den Bosch en was gelijk verliefd. Wat een paard! Lossigheid, focus en wat een talent voor schakelen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-15 20:40 



 
Profiel   

Ik heb een merrie Prestige x Kennedy en wil haar laten dekken door Guardian S. Zal haar eerste veulen worden en ook dat van mij. Erg spannend.
Ik zie dat hij bij 2 dekstations ter beschikking staat. In Boekel bij Q van Erp en bij Tewis en van Kooten in Westdorp. Weet iemand of hij bij andere dekstations ter beschikking staat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-15 11:40 



 
Profiel   

Nee volgens mij is dat het! Maar overleg even met Peter, hele fijne man... Alles is mogelijk. Mijn merrie is hengstig vanaf vandaag, dus het circus gaat beginnen! Ga toch thuis insemineren, sta op een fokstal dus alle faciliteiten aanwezig. Ben op van de zenuwen, maar jeetje wat heb ik vertrouwen in deze hengst!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-15 21:20 



 
Profiel   

Spannend zeg! Ik heb contact gehad met het dekstation Q van Erp. Als mijn merrie hengstig is kan ik haar daar brengen. Haar nu goed in de gaten houden. Ze laat het niet altijd even goed zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-15 22:56 



 
Profiel   

Vandaag gescand, helaas ei al weg... :( dinsdag wordt ze hengstig gespoten, vrijdag weer scannen... Fingers crossed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-15 21:40 



 
Profiel   

Chrisssy schreef
Vandaag gescand, helaas ei al weg... :( dinsdag wordt ze hengstig gespoten, vrijdag weer scannen... Fingers crossed.

Kun je de merrie misschien toch beter brengen. Een fokstal hoort dit niet te missen eigenlijk....

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-15 23:26 



 
Profiel   

Bloos is zojuist geïnsemineerd met guardian. Fingerscrossed dat het gaat pakken!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-15 13:08 



 
Profiel   

Spannend zeg. Dan over een paar weken scannen of het gelukt is?
Mijn merrie is nu een paar keer gescand. De verwachting is, dat ze midden komende week geinsemineerd kan worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-15 11:18 



 
Profiel   

Is er al een merrie dragend van hem?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-15 11:19 



 
Profiel   

Zelfs al embryo's van gespoeld ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-15 11:27 



 
Profiel   

Mijn merrie is gister geïnsemineerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-15 20:03 



 
Profiel   

Ze is afgelopen vrijdag gescand en toen was het eitje weg. Nu de 18 dagen scan afwachten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-15 09:51 



 
Profiel   

Spannend, jullie mogen al bijna scannen.

Ik weet er al drie die in een x drachtig waren, hij bevrucht best.

Mijne wordt morgen eindelijk geinsemineerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-15 12:10 



 
Profiel   

Mijne vandaag weer geinsemineerd. (duimpjes draaien)


Is er hier al iets dragend gescand ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-15 19:11 



 
Profiel   

Mijn merrie is drachtig! Ook in 1 keer! Heel blij mee!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-15 11:24 



 
Profiel   

Super gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-15 12:54 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Chrissy!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-15 13:49 



 
Profiel   

Heb jij je merrie er al bijgehad laurie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-15 14:12 



 
Profiel   

Proficiat Chrissy

Ik heb mn merrie ook laten insemineren met Guardian, 4 juni scannen

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-15 14:25 



 
Profiel   

Mijn merrie is ook vandaag gescaned op de 18 dagen, in één keer mooi drachtig! Super blij mee!
Over 14 dagen weer scannen.
Andere merrie is 3 juni uitgerekend en als alles goed verloopt wordt zij ook met Guardian S geïnsemineerd !

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-15 18:40 



 
Profiel   

Proficiat Hindo, ik hoop dat het met mijn merrie ook zo soepel gaat als ik bij jullie lees

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-15 18:52 



 
Profiel   

fokfanaat schreef
Heb jij je merrie er al bijgehad laurie?

Volgende hengstigheid mag ze :)

Jij ook gefeliciteerd Hindo!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-15 20:17 



 
Profiel   

Spannend Laurie! Mijn merrie laat slecht hengstigheid zien en heeft daarom bij Peter op stal gestaan.. Heeft even geduurd voordat de hengstigheid goed doorzette maar uiteindeljk n mooi groot ei van 5 cm, geïnsemineerd en volgende dag ei d'r af. Nog n week mogen laten staan daar omdat wij t erg druk hadden met de zaak en geen tijd hadden om d'r op te halen ( is voor ons bijna 2 uur enkele reis met de trailer...) Super fijne meedenkende mensen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-15 20:32 



 
Profiel   

Hij lijkt goed te bevruchten, dat is echt fijn. Hoop zo dat de mijne ook in 1 x pakt.
Met een week of 2 is haar moeder aan de beurt, hopen dat hij die oude van 21 ook drachtig krijgt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-15 20:50 



 
Profiel   

Ik ben zo benieuwd! Worden een lange 11 maanden. Wel leuk dat we allemaal in dezelfde periode zitten, kunnen we elkaar in de gaten houden. Als ik eens achter m'n laptop zit zal ik foto's plaatsen van mijn merrie, helaas lukt dat me nu niet op m'n telefoon...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-15 23:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 46 [ 1145 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 46  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen