Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 44 van de 46 [ 1145 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Guardian S

 
Profiel   

Mavantos, fijn dat hij zo braaf is. Vind hem ook erg knap onder het zadel.

De mijne is dat gelukkig ook. Heel mee werkend maar hij begrijpt het soms nog niet helemaal, maarja wat wil van een 3 jarige.

Ik heb er nu 4x opgezeten
2x alleen zitten, en 2x rijden.

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-19 21:54 



 
Profiel   

Wat fijn nicky_rilana dat die van jou ook zo braaf is.

Die van mij gaat echt met sprongen vooruit, het begint nu echt al een beetje op 'paardrijden' te lijken. Ze wordt ook echt heel knap, al zeg ik het zelf *D

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-19 13:38 



 
Profiel   

Knap dier Mavantos! Uit wat voor moeder?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-19 20:06 



 
Profiel   

Hindo2 schreef
Knap dier Mavantos! Uit wat voor moeder?


De moeder is van Cuvanck PP, ze is gefokt bij stal Poppelaars. Zij fokken met twee lijntjes en bij Lovely komen die twee lijntjes samen (heb ik mij laten vertellen). Familielid (volgens mij uit de zus van haar moeder) van haar staat bij Helgstrand, James Helena PP heet die.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-19 20:50 



 
Profiel   

Poppelaars is me wel bekend, ken eigenlijke alleen z'n ...vanck lijntje. Cuvank PP is inmiddels geruind toch?
Mijn merrie heet ook Lovely, staat sinds 1 april in training voor stamboekopname.
Ga jij nog naar de keuring?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-19 21:06 



 
Profiel   

Hindo2 schreef
Poppelaars is me wel bekend, ken eigenlijke alleen z'n ...vanck lijntje. Cuvank PP is inmiddels geruind toch?
Mijn merrie heet ook Lovely, staat sinds 1 april in training voor stamboekopname.
Ga jij nog naar de keuring?


Cuvanck is idd geruind, volgens mij loopt die nu junioren of Young riders. Ik wil wel naar de keuring, maar we hebben zelf altijd alleen ruinen gehad. Moet even uitzoeken hoe of wat en of ze goed genoeg is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-19 21:39 



 
Profiel   

Als onze merrie ster wordt is de moeder preferent, voor ons dus extra interessant om naar de keuring te gaan. We fokken nog steeds met de moeder. Keuringsklaar maken vind ik echt een vak apart vandaar dat we dat uitbesteden. Ik zie dat je in t Westland woont, 18 april is er in Bodegraven een kwpn cursus paarden beoordelen. Wellicht interessant voor je, dan krijg je een beetje idee wat de keuringsstandaard is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-19 07:36 



 
Profiel   

Hindo2 schreef
Als onze merrie ster wordt is de moeder preferent, voor ons dus extra interessant om naar de keuring te gaan. We fokken nog steeds met de moeder. Keuringsklaar maken vind ik echt een vak apart vandaar dat we dat uitbesteden. Ik zie dat je in t Westland woont, 18 april is er in Bodegraven een kwpn cursus paarden beoordelen. Wellicht interessant voor je, dan krijg je een beetje idee wat de keuringsstandaard is.


Jaa, voor die cursus had ik mij al aangemeld. De staleigenaren bij ons hebben wel vaker merries naar de keuring gedaan en die kunnen mij ook adviseren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-19 08:58 



 
Profiel   

Gezellig! Ga even in je profiel spieken om te kijken hoe je er uit ziet :D .... dan kan ik de 18e even netjes hoi zeggen.
Als je wat mensen om je heen hebt die je kunnen helpen is dat altijd al een groot pluspunt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-19 12:30 



 
Profiel   

Hindo2 schreef
Gezellig! Ga even in je profiel spieken om te kijken hoe je er uit ziet :D .... dan kan ik de 18e even netjes hoi zeggen.
Als je wat mensen om je heen hebt die je kunnen helpen is dat altijd al een groot pluspunt!


Gezellig! Ik had trouwens Cuvanck even opgezocht, hij komt uit de merrielief van o.a. Polansky en Gunner KS.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-19 14:34 



 
Profiel   

Mooi paard om te zien Mavantos :j . Hoe groot is ze eigenlijk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-19 10:37 



 
Profiel   

Voor mijn 2 jarige Guardian merrie vandaag het PROK predikaat ontvangen, blij mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-19 10:41 



 
Profiel   

Top, gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-19 11:36 



 
Profiel   

LDRD schreef
Mooi paard om te zien Mavantos :j . Hoe groot is ze eigenlijk?


Ik weet niet precies hoe groot ze is, maar richting de 170 gaat ze wel al. Groter nog niet hoor.

Gefeliciteerd Hindo2!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-19 13:10 



 
Profiel   

Mooi formaat, dat gaat die van mij wellicht als ze helemaal uitgegroeid is ooit nog wel aantikken, maar vooralsnog heeft ze nog wel wat te gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-19 13:44 



 
Profiel   

LDRD schreef
Mooi formaat, dat gaat die van mij wellicht als ze helemaal uitgegroeid is ooit nog wel aantikken, maar vooralsnog heeft ze nog wel wat te gaan.


Deze gaat de 170 wel halen, ik denk al voor het einde van dit jaar. Ik schat haar nu zo'n 168 ongeveer. Ik heb zelf de voorkeur voor kleinere paarden, 165 vind ik groot zat. Ze voelt met rijden niet als een grote aan hoor, ze heeft een super zacht mondje en is heeel braaf. Ondanks dat ze zo braaf is heeft ze wel de goede drang naar voren, blijft lopen en je hoeft er niet hard op te werken <3

Mijn Wynton haalt de 165 niet hoor :')

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-19 13:52 



 
Profiel   

Ik zit inmiddels op m’n Guardian! Hij is heel braaf, lekker met de oortjes naar voren en hij heeft uitzonderlijk veel balans voor zo’n jong paard. Echt een heel fijn paard wat onder het zadel veel beter uit de verf komt dan los of aan de hand :)
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-19 15:09 



 
Profiel   

Jaaa dit is leuk!
Ik heb ook een hele leuke Guardian! Heb hem als 2 jarige gekocht en inmiddels is het een 3 jarige ruin en nu een goede maand onder het zadel :D Al een hele grote jongen van 1.72m en het meest geweldige karakter <3



[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-19 09:00 



 
Profiel   

Wat een leuke dieren zeg <3 . Die van mij staat vooralsnog een niet bijzonder fraaie 2 jarige te zijn. Leuke foto's maken is ook nog steeds niet gelukt, op één of andere manier is ze, jammer genoeg, (nog) niet fotogeniek :D .
Als je dan mijn 2 jarige hengst (niet van Guardian overigens) erbij vergelijkt dan spat hij juist altijd van de foto's af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-19 09:06 



 
Profiel   

Ik zag hem al op insta voorbijkomen Esmee! Heel leuk paard, hou ook echt van zo’n bles

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-19 13:48 



 
Profiel   

Geinspireerd door jullie foto's toch vandaag de camera maar eens erbij gepakt :D .
De dames wilden wel even meewerken voor de foto's wat o.a. de volgende plaatjes heeft opgeleverd. Met zeggen dat ze een niet zo fraaie tweejarige is doe ik haar toch wat te kort vind ik zelf :+ .

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-19 14:46 



 
Profiel   

Leuk om even te vergelijken: als veulen van 3 maanden en nu als tweejarige :) :

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-19 16:10 



 
Profiel   

Jaa mooi @LDRD! Heel compleet paard al en ook zo’n chique koppie!

@x_milou thanks!! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-19 09:46 



 
Profiel   

Hoe gaat het met de Guardian's? Die van mij doet het heel fijn, super braaf en echt ontzettend lief. Ben er heel blij mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 15:45 



 
Profiel   

Onze Guardian merrie loopt op de wei te nixen en groter te groeien (2 jaar) samen met haar vriendin van een jaar ouder. Ze ontwikkelt zich prima. Zo grappig deze 2 merries samen, zouden prachtig zijn in een tweespan, want ze hebben op het hoofd echt exact dezelfde aftekeningen :j . Puur toeval, want ze zijn op geen enkele manier verwant aan elkaar. Overigens zou ik de Guardian nog wel in een tweespan zien staan qua karakter, maar met haar vriendin lijkt me dat verder niet zo'n strak plan. Die is nogal eigenzinnig zal maar zeggen :D .
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-19 10:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 44 van de 46 [ 1145 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen