Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 9 [ 204 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

nakomelingen goldstar du bois

 
Profiel   

Hier loopt nog een merrie. Ook geen lelijk dier. Als ik tijd heb zal ik eens foto maken
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-17 11:25 



 
Profiel   

Leuk, ik ben benieuwd. :) Hoe groot denk je dat die is?
Mijn jaarling is al aardig aan de maat, en een echte slungel met dr lange benen. Al is ze al aardig opgeknapt vergeleken met de winter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-17 13:19 



 
Profiel   

Hij zit rond de 1,43 op t moment.. een flinke man .. Maar merk wel dat hij nu zwaarder in bouw word Ipv dat hij in de hoogte groeit..

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-17 14:14 



 
Profiel   

Oh dan valt de mijne nog mee, die schat ik op 1.35. Die van jou is ook echt al breed ja, juist fijn joh! En lijkt ook al behoorlijk af.

Mijn gup enige tijd terug, moge duidelijk zijn dat het totaal geen fotomodel is. Staat er altijd raar bij. _O-

[ img ]

Bij de kliniek (plat gespoten dus vandaar behoorlijk scheef);

[ img ]

En een maand terug;

[ img ]


Laatst bijgewerkt door absque_dubio op 04-08-17 14:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-17 14:17 



 
Profiel   

Ja het is een flinke jongen.. keurigsmeester nrps er bij gehad en vond hem zeer geschikt voor de keuring als hij drie is.. dus nog even lekker anderhalf jaar op het land spelen en dan zien we wel .. wij zijn verliefd in iedergeval. Mega lieve hengst is het.. zal nooit bewust bijten of trappen . de kids en dieren rennen door het land echt super..


Laatst bijgewerkt door Sharoonb26 op 04-08-17 14:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-17 14:19 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-17 14:21 



 
Profiel   

Wel een hele mooie kleur ! En leuke af tekening. Wij hebben nu valk merrie lopen van de zelfde moeder als Chico maar dan van cassanova die is ook super..

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-17 14:25 



 
Profiel   

Ik ben heel benieuwd, wil die van jou zeker blijven volgen. Volgens mij wordt dat een hele knappe met 3-4 jaar, als hij er nu al zo uitziet.
Die van mij is ook zo bizar braaf ja. Kan haar los in de wei de achtervoetjes optillen, wormen spuit geven, noem het maar. Mega blij mee, zulke pony's hebben niet alleen een gouden kleurtje, maar zijn hun gewicht ook in goud waard! En ja, 4 prachtige witte benen en een mooie bles, echt een droompony.
Goldstar lijkt wel echt die dikke mooie manen en voorpluk mee te geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-17 14:26 



 
Profiel   

absque_dubio schreef
Ik ben heel benieuwd, wil die van jou zeker blijven volgen. Volgens mij wordt dat een hele knappe met 3-4 jaar, als hij er nu al zo uitziet.
Die van mij is ook zo bizar braaf ja. Kan haar los in de wei de achtervoetjes optillen, wormen spuit geven, noem het maar. Mega blij mee, zulke pony's hebben niet alleen een gouden kleurtje, maar zijn hun gewicht ook in goud waard! En ja, 4 prachtige witte benen en een mooie bles, echt een droompony.
Goldstar lijkt wel echt die dikke mooie manen en voorpluk mee te geven.




Absoluut , zijn ontzettend lief.. ja klopt zag het.. ben ik wel heeeeuullll blij mee want vind dat echt geweldig volle manen en staart

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-17 14:28 



 
Profiel   

Ah dat valkje van jou van Cas heeft inderdaad weer een hele andere uitstraling dan de mijne, grappig zeg dat dat nog zo kan verschillen. Maar ook weer een knappe zeg. Hoe heeft ze het op de keuring gedaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-17 14:44 



 
Profiel   

1e premie en een 4e plaats.. nu deze maand weer naar de nationale keuring dus ben benieuwd .. ze zit nu in iedergeval veel mooier in der vacht Haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-17 14:52 



 
Profiel   

Sharoonb26 schreef
Hij zit rond de 1,43 op t moment.. een flinke man .. Maar merk wel dat hij nu zwaarder in bouw word Ipv dat hij in de hoogte groeit..

Dewi geeft ze vaak snel groeiend. Danika ook. Torende er altijd bovenuit. Scheelt nu slecht 3 cm.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-17 15:09 



 
Profiel   

Ja klopt.. dat merrietje van dit jaar is ook al giga groot.. gaan echt heel snel.. vee arts zei dat ze groter was bij geboorte dan kwpn veulen wat hij 1 dag eerder zag .. haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-17 16:35 



 
Profiel   

Ja dat kan goed

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-17 18:49 



 
Profiel   

[ img ]

Goldstar op de hengstenshow afgelopen vrijdag

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-17 08:54 



 
Profiel   

Wat blijft het toch een mega ruige hengst. :+:

Mijn Goldstar-jaarling vorige maand:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-17 09:41 



 
Profiel   

Mooi beestje Anouk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-17 12:45 



 
Profiel   

Alle Goldstar-kleuters al lekkere wollige winterpony's? :)
Mijne was vorige winter een misbaksel, vroeg me toen echt af waar ik aan begonnen was. En nu ben ik elke keer weer mega blij als ik d'r zie. Lijkt een kopie van d'r moeder, zelfde knappe chique kop en lange benen. Helemaal blij mee. *\o/*

Nog bokkers die aankomend jaar een Goldstar-baby verwachten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-17 22:49 



 
Profiel   

Je moet kijken met 3 weken 3 maanden en dan pas 3 jaar weer dat weet je toch haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-17 00:07 



 
Profiel   

Hahaha misschien had ik dat beter kunnen aanhouden ja. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-17 00:16 



 
Profiel   

Ja wij verwachten nog een Goldstar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-17 11:14 



 
Profiel   

[ img ]

Onze knappe Chico van goldstar

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-18 14:09 



 
Profiel   

Sharoonb26 wát een plaatje is het zeg! <3

Zondag Goldstar ohz nog op de nrps hengstenshow gezien, ik blijf verliefd op hem. Hij ontwikkelt zich zo mooi onder het zadel, en wat een fijn en meewerkend karakter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-18 14:20 



 
Profiel   

[ img ]
Chico (Gildea Hoshiko ) vandaag. Onze 2 jarige hengst van goldstar du bois

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-18 21:28 



 
Profiel   

Ik zeg op naar de keuring en dan kom ik bij jullie dekken :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-18 22:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 9 [ 204 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen