Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 39 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Dark Pleasure(Ufo x Jazz)

 
Profiel   

Ja echt onwijs zonde. Er loopt wel een nakomeling van hem mee in het verrichtingsonderzoek!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-20 12:51 



 
Profiel   

Hoe gaat het met jullie Darkies?

Ik zag dat Kaiman (Dark Pleasure x Gribaldi) is goedgekeurd bij het KWPN. Ik vind hem echt heel leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-20 11:48 



 
Profiel   

mavantos schreef
Hoe gaat het met jullie Darkies?

Ik zag dat Kaiman (Dark Pleasure x Gribaldi) is goedgekeurd bij het KWPN. Ik vind hem echt heel leuk!


Mijn Darkie doet het perfect! Ze is zo makkelijk in de omgang, echt een genot om met haar te werken. 1 maart komt ze eindelijk eindelijk eindelijk naar mij toe. Ze staat nu bij een vriendin die haar heel rustig wat door traint. Ze is nog wat gegroeid en krijgt weer echt een lekker dikke speknek nu :)

Gaat het nog goed met jouw Darkie?
En hoe is het met Jaeda Judith? Wanneer was ze uitgerekend?

Vond Kaiman ook leuk ja! Benieuwd hoe hij het gaat doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-20 21:30 



 
Profiel   

Ja die van mij doet het heel goed, hij is nu 4,5. Loopt L2 en eigenlijk iedere proef ruim winst. Ben nog geen wedstrijd zonder lintje naar huis gegaan _O-

Die van mij krijgt ook echt een dikke nek :=
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-20 22:50 



 
Profiel   

Wat zijn ze braaf hé, de darkies. Spannend dat liv thuis komt komende maand Wings. Die van jou is ook stoer mavantos. Jaeda gaat goed. Eerste week van april uitgerekend van Hermes. Ze is nog heel fit en niet te zwaar.
[ img ]
Mijn andere merrie is drachtig van I'ts a Pleasure. Half maart uitgerekend.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-20 20:15 



 
Profiel   

Hoe gaat het met Liv Wings? En Judith spannend, hoe gaat het met de drachtige merries?


Mijn Darkie doet het onwijs fijn. Gaat steeds meer vooruit, zo leuk om die ontwikkeling te zien. Nog steeds geen hengst in zijn doen en laten, dus dat is ook erg fijn. Ben benieuwd of dat zo blijft. Wij hadden net weer wedstrijden op de planning staan, maar die zijn nu natuurlijk allemaal afgelast helaas.

Hij heeft laatst model gestaan voor een nieuw hoofdstel van Hypostore en staat nu op de website (de voorpagina zelfs :') )
[ img ]
[ img ]
Foto's zijn gemaakt door Le fotografie en het hoofdstel is de Premiera Verona verkrijgbaar bij Hypostore (https://hypostore.nl/catalogsearch/resu ... era+Verona).
Kwaliteit is erg achteruit gegaan, want ik heb de foto via Facebook opgeslagen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-20 10:48 



 
Profiel   

Oeh mavantos, wat is hij mooi! Plezier om naar te kijken hoor. Ja, jammer van de wedstrijden. Maar het is niet anders. Bij ons is het 1ste veulen geboren vorige week. Merrie van It's a Pleasure.[ img ]
[ img ]
Heel luxe veulen. Mijn Dark pleasure merrie staat nog op iets moois te bakken maar is ook pas begin volgende maand uitgerekend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-20 14:46 



 
Profiel   

Ooh Mavantos, wat een mooie plaatjes! Wees er maar trots op!

Chique veulen zeg Judith! En erg leuke aftekeningen :) Wat voor moederlijn zit erachter?

Liv gaat goed! Ze staat nu bij mij in Limburg en was eigenlijk binnen no time gewend. Ze kan lekker de hele dag op de wei. Ik heb nu ook les en dat is wel erg fijn weer. Ze is topbraaf, heeft nog geen stap verkeerd gezet eigenlijk. En een knuffeldier eersteklas :) Ik ben zo trots op haar!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-20 15:31 



 
Profiel   

Wat heerlijk dat het zo goed gaat Wings. Ook al zo'n lief en meewerkend karakter. Heb je haar moeder ook nog?
Afstamming van mijn merrie is El Capone x Lancet x Purioso. Als het lukt met alle corona beperkingen wou ik haar dit jaar bij Kaiman doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-20 08:03 



 
Profiel   

Wings_love schreef
Het lijkt me nog steeds leuk om Dark Pleasure nakomelingen te vergelijken :) Hierbij wat foto's van mijn Dark Pleasure veulen van vorig jaar. Moedersvader is Parcival....

[ [url=m/bCuF6J.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik herken hier meer de parcival in dan de dark pleasure. Deze heeft echt een Parcival hoofd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-20 08:17 



 
Profiel   

Oh wat een knap veulen! Die bles is wel echt heel tof! Ja, jammer van de wedstrijden maar gezondheid gaat voor. Kaiman lijkt me ook een goede keus, ben benieuwd naar zijn nakomelingen

Wat fijn dat Liv het goed doet, ongeacht op wie ze nou lijkt is ze erg knap!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-20 08:48 



 
Profiel   

Judith68 schreef
Wat heerlijk dat het zo goed gaat Wings. Ook al zo'n lief en meewerkend karakter. Heb je haar moeder ook nog?
Afstamming van mijn merrie is El Capone x Lancet x Purioso. Als het lukt met alle corona beperkingen wou ik haar dit jaar bij Kaiman doen.


Ja moeders hebben we nog. Die staat nog bij mijn moeder. Ze zijn samen lekker aan het rijden.

Mooie afstamming heeft je merrie! Kon ook niet anders dan een chique veulen worden eigenlijk! Hopen dat het met Kaiman doorgaat, vind dat ook een mooie combi!

Knert, het is ook echt een kopie van haar moeder! Al vind ik haar hoofd iets langer en smaller dan dat van Wings.

Mavantos, helemaal gelijk heb je! Ze is gewoon leuk :) En die van jou ook en die van Judith ook! Allemaal leuk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-20 08:52 



 
Profiel   

Hoe gaat het met de Dark Pleasures? Die van mij liep wat achter qua ontwikkeling in z'n lijf dus we hebben hem nu met alle corona perikelen lekker de tijd gegeven om uit te groeien. Inmiddels is hij een paar maanden gecastreerd en sinds de castratie begint hij echt een beetje uit te zwaren. Een dikke hals had hij altijd al, maar langzaam komt de rest van het lijf ook :')


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-21 20:34 



 
Profiel   

mavantos schreef
Hoe gaat het met de Dark Pleasures? Die van mij liep wat achter qua ontwikkeling in z'n lijf dus we hebben hem nu met alle corona perikelen lekker de tijd gegeven om uit te groeien. Inmiddels is hij een paar maanden gecastreerd en sinds de castratie begint hij echt een beetje uit te zwaren. Een dikke hals had hij altijd al, maar langzaam komt de rest van het lijf ook :')


[ [url=m/6KygGB.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oh Mavantos, wat wordt hij stoer! Hij ziet er echt een stuk volwassener uit al zo!

Liv doet het super! Ik ben zelf qua rijden niet zo fanatiek meer, heb eigenlijk de puf niet meer om echt te dressuren. Desondanks loopt ze met gemak een eenvoudige wissel, kan ze een pasje wijken en zijn we rustig aan bezig met schouderbinnenwaarts. Alles spelenderwijs en verre van perfect, maar ze pakt het super makkelijk op. Ze heeft ook echt een geweldig fijne galop. Draf en stap ook, maar de galop springt er bovenuit.

We gaan nu veel naar buiten, de velden in of het bos. Ze is echt schaapmak! Vrachtwagens, bladblazers, maakt niet uit. Vorige keer reden we op een smal weggetje waar ze bezig waren oogst van het land over te pompen naar een andere wagen. Boel kabaal en gesis. Ze moest wel even kijken natuurlijk, maar ze loopt er toch zo langs.

Hakselaars op het terrein? Geen enkel probleem, gaat er gerust wat grasjes naast eten. Echt zo op en top braaf! En daarnaast ultiem lief en knuffelig. Ik heb oprecht de jackpot gewonnen met haar.

Zij krijgt alleen nog niet echt body, maar wellicht komt dat nog een beetje.

[ img ]


[ img ]

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-21 21:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 39 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen