Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 39 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Dark Pleasure(Ufo x Jazz)

 
Profiel   

Ik ben heel erg benieuwd of er Bokkers zijn met nakomelingen van Dark Pleasure. Op dit moment is mijn merrie drachtig van hem en het lijkt me leuk om te kijken en vergelijken en verhalen uit te wisselen.
Wie heeft er nakomelingen of verwacht een nakomeling van deze hengst?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-15 16:25 



 
Profiel   

Het lijkt me nog steeds leuk om Dark Pleasure nakomelingen te vergelijken :) Hierbij wat foto's van mijn Dark Pleasure veulen van vorig jaar. Moedersvader is Parcival. Iemand een nakomeling? Hoe is het karakter van andere nakomelingen? Liv is een heel open, vriendelijk veulen.

[ img ]
Ze deed hier net haar oogjes dicht, maar op deze foto is het exterieur duidelijk :)
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-17 18:35 



 
Profiel   

Aangezien ik geen ander topic heb gezien over nakomelingen van Dark Pleasure.

Zijn er nog meer nakomelingen van Dark Pleasure op Bokt? Ik heb pas een vierjarige Dark Pleasure x San Remo gekocht, hij heeft echt een fantastisch karakter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-19 19:46 



 
Profiel   

mavantos schreef
Aangezien ik geen ander topic heb gezien over nakomelingen van Dark Pleasure.

Zijn er nog meer nakomelingen van Dark Pleasure op Bokt? Ik heb pas een vierjarige Dark Pleasure x San Remo gekocht, hij heeft echt een fantastisch karakter.



Aah heb jij die gekocht? Wat leuk! Ik zag hem laatst nog online staan :D Leuk dier! Ik heb een nu drie jarige merrie van Dark Pleasure. Ze staat nog in de opfok :)
De Darkies staan zeker bekend om hun fijne karakter :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-19 20:25 



 
Profiel   

Ja hij stond op de locatie waar ik werk en zocht echt een fijn betrouwbaar paard wat ook fijn kon bewegen. Hij is nog hengst, maar hij is echt heel lief en braaf.

Wat leuk! Wanneer gaan jullie ermee aan de slag?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-19 04:51 



 
Profiel   

Ik heb ook een Dark. Geweldig stoere merrie. Was heel braaf bij het beleren. Ontzettend ijverig en vrolijk paard. Ze is drachtig voor volgend jaar van Hermes. Toevallig een paar weken terug nog bij de fokker van Dark geweest om naar zijn zoon It's a Pleasure te kijken. Ook als zo'n fijn dier. Hebben we ook een merrie drachtig van.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-19 06:56 



 
Profiel   

Jullie hebben allebei een vosje, wat leuk! Die van mij is echt zwart.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-19 21:21 



 
Profiel   

Mooi hoor, een zwarte. Ik had toen ook een zwarte besteld.....Zwarte moeder + zwarte vader :') Veel vossen gezien van Dark Pleasure trouwens.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 12:11 



 
Profiel   

Hij is zeker mooi zwart! Je ziet z'n vader er goed in terug vind ik. Ik had ook een zwarte besteld, maar kreeg toch echt een vos. Wel een echt donkere vos :) En met een vos moeder is dat ook niet zo gek.
Dit was Liv een maand geleden ongeveer. Had een klein schimmeltje opgelopen op haar neus helaas, maar dat is nu weer weg.
Maar hier zie je wel goed hoe donker ze is. Vind het ook wel erg mooi :)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 14:06 



 
Profiel   

Oh,wat is Liv mooi geworden <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 14:25 



 
Profiel   

Judith68 schreef
Oh,wat is Liv mooi geworden <3


Dank je wel! Wat een lekker dier he :) Ben er echt gek mee <3


Jaeda ziet er ook stralend uit zeg! Wat leuk dat ze gedekt is. Wings haar moeder is voor volgend jaar ook drachtig van Hermes. Ben benieuwd wat Jaeda ervan maakt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 14:54 



 
Profiel   

Ben ook benieuwd. Maar duurt nog even. Jij hebt dit jaar ook weer een mooi veulen. Geen plannen om weer te dekken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 19:55 



 
Profiel   

Judith68 schreef
Ben ook benieuwd. Maar duurt nog even. Jij hebt dit jaar ook weer een mooi veulen. Geen plannen om weer te dekken?


Jaa, is weer een knappe geworden. Zit wel een kop op hoor, echt heel anders dan Liv was. Liv is veel gemoedelijker.
Voorlopig hebben we nog geen plannen. Veulen van dit jaar was in samenwerking met een hengstenhouder. Weet nog niet of hij weer samen een veulen zou willen fokken. Zo wel, dan misschien dit jaar nog en anders volgend jaar wellicht. Het is wel erg verslavend gebleken, zeker als je de kosten kunt delen :)
Maak jij nog een volgtopic aan voor Jaeda? Zou haar graag willen volgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 20:06 



 
Profiel   

Fijn dat je de kosten kan delen. Ik denk niet dat ik een volgtopic maak.Ik ben niet zo'n bekende op Bokt en ik doe eigenlijk alles op de FB pagina.Verslavend idd dat fokken. Ben alleen zó slecht in verkopen en op een goed moment moet er toch wel eens een paard weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 21:08 



 
Profiel   

Gaaf die donkere kleur!

Leuk dat jullie fokken. Zouden jullie nog eens terug dekken met Dark Pleasure (of familie van, want hij is in het buitenland toch)?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 21:14 



 
Profiel   

Ik heb een andere merrie drachtig voor 2020 van It's a Pleasure. Dat is een zoon van Dark Pleasure. Maar ik zou met Dark ook weer dekken als ik er een merrie voor had.Dark is in Amerika.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 21:19 



 
Profiel   

Judith68 schreef
Ik heb een andere merrie drachtig voor 2020 van It's a Pleasure. Dat is een zoon van Dark Pleasure. Maar ik zou met Dark ook weer dekken als ik er een merrie voor had.Dark is in Amerika.


Dus de nakomeling van Dark Pleasure is wel goed bevallen dan! Dat is leuk. Ja ik had zoiets gelezen inderdaad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 21:28 



 
Profiel   

Ja, It's a Pleasure is echt een fijn dier. Super braaf en we hebben er een paar hele fijne nakomelingen van gezien ook.Heel aardige hengstenhouder ook trouwens die alle tijd nam om ons de hengst en de nakomelingen te laten zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 06:23 



 
Profiel   

Hoe gaat het met de Dark Pleasure's?

Mijn vierjarige heeft inmiddels zijn eerste L2 proefjes gelopen en doet het onwijs goed. Hij is echt ontzettend braaf, ook op ander terrein. Beetje spannend vind hij het nog wel, maar gaat overal stoer langs en kijkt niet naar de andere paarden.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 12:29 



 
Profiel   

mavantos schreef
Hoe gaat het met de Dark Pleasure's?

Mijn vierjarige heeft inmiddels zijn eerste L2 proefjes gelopen en doet het onwijs goed. Hij is echt ontzettend braaf, ook op ander terrein. Beetje spannend vind hij het nog wel, maar gaat overal stoer langs en kijkt niet naar de andere paarden.

[ [url=m/Ad648d.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/m03YH3.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat gaaf! Hij ziet er super uit zeg! Mijn 3,5 jarige wordt op dit moment ingereden. Ze is echt topbraaf, heeft nog geen stap verkeerd gezet en kijkt nergens van op. Vrijdag ga ik eens bij haar kijken, maar ik heb er geen twijfel over dat het een heel fijn sport- en recreatiepaard gaat worden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 21:13 



 
Profiel   

Even een fotootje van mijn Dark Pleasure kind. Ik ben gisteren bij haar wezen kijken en ze doet het zoo goed! [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-19 19:54 



 
Profiel   

Oh, mooi is de jouwe ook mavantos. En die van jou ook nog mooier geworden Wings. Fijn dat ze braaf is met beleren. Was die van ons ook. Maar staat nu lekker drachtig te zijn.[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-19 20:13 



 
Profiel   

Wat een knap kind wings_love! Fijn dat het goed gaat.

Judith die van jou heeft echt eenzelfde uitstraling als die van mij. Hebben echt wat van elkaar weg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-19 22:04 



 
Profiel   

Jaeda ziet er ook top uit! En ze is ook al zo donker van kleur nu! Mooi! Van Hermes was ze drachtig toch? Ben erg benieuwd naar haar veulen.

Dank je wel Mavantos! Die van jullie hebben inderdaad dezelfde uitstraling :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-19 22:12 



 
Profiel   

Lees net dat Darkie overleden is! Super zonde en veel te vroeg! Gelukkig hebben we er nog een aantal mooie nakomelingen van!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-20 12:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 39 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen