Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 9 [ 210 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nog meer merries drachtig van High Five?

 
Profiel   

Dunkeedoo @ [ITP] Even voorstellen: Mansour (high five x oscar)

Vergeten te plaatsen hier. Had laatst een topic gemaakt over Mees voor wie meer foto's wil zien 8-)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 16:03 



 
Profiel   

Die van mij is nu ook een jaarling en ook groot. Wel heel braaf en vriendelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-18 06:32 



 
Profiel   

Ga hier ook even volgen, mijn merrie is drachtig van High Five.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-18 15:50 



 
Profiel   

Wat leuk!gefeliciteerd, wat voor merrie heb je drachtig?

Die van mij groeit goed, is nu 1.5jaar en rond de 160/162 hoog. Echt een joekel dus, zit ook geen vorm in maar lijkt wel heel leuk te kunnen bewegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-18 20:24 



 
Profiel   

Ik heb ook een lief High Five babietje! <3
Af en toe echt een draak!

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-18 20:43 



 
Profiel   

Onze High Five is verkocht, maar blijft nog even bij ons in de opfok. Vind hem nog steeds erg mooi. Zijn moeder is wederom drachtig van High Five :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-18 20:46 



 
Profiel   

Barbientje prachtig een vos met 4x wit!
Jammer dat die van jullie verkocht is doniahoeve. Maar je kunt niet alles houden idd...

Even 2 foto's bijgevoegd van mijn vriendje. Is echt niet om aan te zien haha :')

[ img ]
[ img ]

Al is hij op dit moment héél ziek en is het afwachten of hij het gaat redden... Heeft vanaf vrijdag koliekige klachten: problemen met zijn blinde darm en wat problemen met zijn gebit nml gaten tussen de kiezen waar eten in blijft zitten wat pijnlijk is

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-18 21:10 



 
Profiel   

Och jeetje. Zijn de diastases groter gemaakt? En, is hij goed ontwormt met pyrantel? Dat wordt zó vaak vergeten..

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-18 21:41 



 
Profiel   

Gebit is bijgewerkt, hij moet nu grof hooi en geweekte brokken of muesli. Diastsen zijn niet groter gemaakt. Heb morgen sws contact met de da zal dat even navragen.

Ik heb een spuit equest gekregen maar het is even afwachten of hij morgen goed genoeg is om die te krijgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-18 22:24 



 
Profiel   

Oh bah wat vervelend.. Sterkte met je knapperd.!

Mijne zit ook in de lappenmand :’)
[MD] Knappe Nym iets minder knap (wond)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-18 22:25 



 
Profiel   

Heb je topic laast doorgelezen en dat is een flinke wond die hij heeft!
Jij ook sterkte met het verdere herstel

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-18 22:32 



 
Profiel   

Dunkeedoo schreef
Heb je topic laast doorgelezen en dat is een flinke wond die hij heeft!
Jij ook sterkte met het verdere herstel


Dank je! Gaat echt al de goede kant op!

Herkennen meer mensen het feit dat als ze deken no way dat het dan ook echt hakken in het zand no way is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-18 22:35 



 
Profiel   

Dunkeedoo schreef
Gebit is bijgewerkt, hij moet nu grof hooi en geweekte brokken of muesli. Diastsen zijn niet groter gemaakt. Heb morgen sws contact met de da zal dat even navragen.

Ik heb een spuit equest gekregen maar het is even afwachten of hij morgen goed genoeg is om die te krijgen


Ik stuur je even een pb..

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-18 22:51 



 
Profiel   

Nouuu... Ik herriner me nog héél goed dat hij van de wei terug naar stal moest als veulen. Mams liep zo de trailer in maar met meneer zijn we 1.5 bezig geweest. We heb en elke mogelijke manier geprobeerd incl binderen of achteruit maar hij wou niet en hij ging niet.
Uiteindelijk gelukt en met beetje oefening loopt hij er nu zó in. Meestal is hij heel goed om te kopen als hij denkt Nee

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-18 22:51 



 
Profiel   

Dunkeedoo schreef
Wat leuk!gefeliciteerd, wat voor merrie heb je drachtig?

Die van mij groeit goed, is nu 1.5jaar en rond de 160/162 hoog. Echt een joekel dus, zit ook geen vorm in maar lijkt wel heel leuk te kunnen bewegen.


https://www.horsetelex.nl/horses/pedigr ... 25/zebalia

Dit is mijn merrie.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-18 16:33 



 
Profiel   

Wat een pech Dunkeedoo, hopelijk knapt hij snel op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-18 16:35 



 
Profiel   

Oh leuke merrie!
Heb je bewust teruggefoky richting Ferro?

Edit;
https://www.horsetelex.nl/horses/pedigr ... 64/cadilac

Dit is de mijne :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-18 16:39 



 
Profiel   

Nee eigenlijk niet maar ik vind het ook geen bezwaar. Heb al een 9 jarige Zizi Top uit de merrie welke Z loopt en daar zit ook 2x Ferro in.

High Five was ook eigenlijk mijn 3e keus... omdat de 1e 2 keuzes niet gingen.

Had dit jaar een hele fijne Charmeur en had graag terug gedekt maar diepvries was geen optie en mijn 2e keus bevrucht erg slecht dus durfde ik ook niet aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-18 16:44 



 
Profiel   

Jord schreef
Nee eigenlijk niet maar ik vind het ook geen bezwaar. Heb al een 9 jarige Zizi Top uit de merrie welke Z loopt en daar zit ook 2x Ferro in.

High Five was ook eigenlijk mijn 3e keus... omdat de 1e 2 keuzes niet gingen.

Had dit jaar een hele fijne Charmeur en had graag terug gedekt maar diepvries was geen optie en mijn 2e keus bevrucht erg slecht dus durfde ik ook niet aan.

wat was je 2e keus?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-18 17:33 



 
Profiel   

Hoe gaat het met de nakomelingen van High Five? Hebben ze wat formaat qua hoogte en body? En vererft hij zijn karakter ook? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 11:07 



 
Profiel   

De mijne is nu 7,5 maand en 1,36.

Schat van een veulen, maar wel een eigen willetje, hoewel ze dat ook van mams kan hebben :+ [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 12:52 



 
Profiel   

Meya_ schreef
Hoe gaat het met de nakomelingen van High Five? Hebben ze wat formaat qua hoogte en body? En vererft hij zijn karakter ook? :)


Ik verwacht van wel, mijn merrie moet nog 3 maanden dracht.

Wil je 'm gaan gebruiken?

Weet iemand of hij nog gereden wordt? Vorig jaar was dit wel zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 15:53 



 
Profiel   

Voor maat hoef je denk ik niet zo bang te zijn, denk dar hij dat goed doorgeeft. Die van mij moet nog 2 worden en is al 165 (and still counting)
zijn moeder fokt over het algemeen niet groot. Deze is wel echt groot, meer dan genoeg body. Braaf karakter, nuchter. Niet snel onder de indruk, wat vaak positief is, maar soms werkt dat ook wat tegen.

Die van mij heeft igg het wit van zijn vader geërfd, moeders zo goed als geen afrekeningen. Als veulen (3/4?mnd) en nu (eind mei 2jr)
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 17:46 



 
Profiel   

Die van mij is inmiddels verkocht maar staat nog wel bij ons. Lijkt best veel op de twenter van hierboven :j Hij is niet de grootste, maar gaat nu wel de hoogte in. Ook heeft hij heel veel body, veel nek en kan top bewegen.

Verwacht nu dit jaar een volle broer/zus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 17:58 



 
Profiel   

Thnx voor de reacties!

Tja... ooit wil ik een keer fokken. Mijn merrie kan best wel sensibel zijn. En vond High Five zo gaaf, alleen vroeg me dus af hoe hij qua karakter is en eventueel doorgeeft :)
Alle hengsten aan de hand zijn fris, dus dat lijkt mij niet een reëel beeld. Helemaal omdat hij niet echt ohz is.
vandaar de vraag naar de veulentjes
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 18:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 9 [ 210 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen