Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 22 van de 26 [ 647 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kwpn hengst Henkie (nakomelingen)

 
Profiel   

Twinklebel, super dat Nijn helemaal goed bevonden is! *\o/* nog 2 maandjes geduld en kunnen jullie lekker rustig beginnen! Zo leuk!


Lisettu, heerlijk paard zijn voor Ontario! <3

Mazzel heeft sinds dit weer even vrij. Ik ben in mijn eskimopak op paard dan niet snel genoeg als hij een actie doet en dat risico ga ik niet lopen om zand te happen haha :+
Verder doet hij het prima. We doen ook balkjes lopen voor de afwisseling. Vind hij ook erg leuk.
Hopelijk kunnen we straks ook weer ergens anders heen te rijden, dat mis ik nu wel wat voor zijn ontwikkeling.


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-21 11:53 



 
Profiel   

Morgen komt mijn Henkie thuis *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-21 22:05 



 
Profiel   

Twinklebel schreef
Morgen komt mijn Henkie thuis *\o/*


Wat super leuk dat Nijn thuis komt! Laat je weten hoe de verhuizing is gegaan? En wat zijn je plannen nu?

Ontario blijft tot zoiezo eind volgend jaar staan waar hij staat! Vandaag de giga bos manen uit de knoop gehaald! :') Hij was gelukkig niet bang voor anti klit spray, die had ik wel even nodig! Bewijst maar weer hoe lekker nuchter hij is!


Voor
[ img ]

Na
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-21 12:59 



 
Profiel   

Voorlopig gaat ze gewoon nog een zomer de wei op. Maar wel wat meer in handen dan in de opfok.
Verhuizing is soepel verlopen gelukkig. En ik ben weer helemaal verliefd op mijn paard <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-21 21:20 



 
Profiel   



Voordat jullie denken dat ik rare filmpjes plaats, het is gewoon een filmpje van Nijn die vrij beweegt... YouTube vind dat blijkbaar niet geschikt voor kinderen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-21 18:25 



 
Profiel   

Ik ben sinds kort ook een stille volger omdat ik mijn merrie graag door Henkie wil laten dekken en zo mooi kan zien hoe zijn nakomelingen zijn.
Twinklebel ik heb een filmpje van Nijn gezien op fb, gelderse paarden groep. Beweegt leuk! Hoe groot is ze nu? Ze heeft ook echt een super leuk kleurtje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-21 07:58 



 
Profiel   

Kiss, wat leuk, wat voor een merrie heb je?
Nijn is denk ik rond de 1.60m, heb haar nog niet precies gemeten eerst maar even rustig wennen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-21 12:05 



 
Profiel   

Twinklebel schreef
Kiss, wat leuk, wat voor een merrie heb je?
Nijn is denk ik rond de 1.60m, heb haar nog niet precies gemeten eerst maar even rustig wennen.


Aah oke, nog niet heel groot dus maar komt zeker nog wel een paar cm bij op.
Ik heb een VitensxElegant.
Ik heb haar dit jaar drachtig van Lord Diamond (daily diamondxScandic) omdat het haar eerste veulen is en ik een fijne bewerkbare hengst zocht maar wel eentje met veel maat. Ik ben zelf 1.74 en heb mijn paarden het liefst rond de 1.70. Ze was zondag uitgeteld dus dat veulen kan elk moment komen. Als alles goed gaat laat ik haar in mei dekken door Henkie *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-21 12:17 



 
Profiel   

Onze ster Gelderse merrie is van de week geinsimineerd met henkie. Dus afwachten of het gelukt is

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 18:29 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Ik ben superblij met de mijne! Wakker maar nuchter, super vriendelijk en fijn bewegen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 18:54 



 
Profiel   

Spannend Baudyh.
Ze is echt mooi Twinklebel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-21 09:32 



 
Profiel   

Hier ook nog steeds erg blij met mijn Henkie, hoewel ze momenteel echt nog klein blijft helaas.

Ze wordt volgende maand 3 en is momenteel ca.1.58/1.59. :(:) Maar ze ziet er echt niet uit als een drie jarige dus heb goede hoop dat ze nog goed gaat groeien. Volgens de touwtjes methode zou ze 1,65m worden :o

Wel is het een ontzettend lief en meegaand dier, daarnaast kan ze ook erg leuk lopen dus hopelijk pas ik erop later. Ze blijft sowieso nog een jaartje staan en dan kijken we wel.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-21 12:59 



 
Profiel   

Spannend Baudyh!

Nijn is zo een leuke verschijning! Blijf jullie graag volgen!

Braampje, ziet er inderdaad nog als een echte puppy uit! Hopelijk komen de centimeters er nog bij!

Ik zit te wachten op een veulen, niet van Henkie maar van de hengst Matiz! Nog +/- 3 weekjes spannend en leuk weer! Alleen dit jaar moet de naam met een R ik kom niet verder dan Rhapsody voor een hengst. Moet nodig een merrie naam, want als het een merrie is dan blijft ie.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-21 17:55 



 
Profiel   

_Lisettu_ schreef
Spannend Baudyh!

Nijn is zo een leuke verschijning! Blijf jullie graag volgen!

Braampje, ziet er inderdaad nog als een echte puppy uit! Hopelijk komen de centimeters er nog bij!

Ik zit te wachten op een veulen, niet van Henkie maar van de hengst Matiz! Nog +/- 3 weekjes spannend en leuk weer! Alleen dit jaar moet de naam met een R ik kom niet verder dan Rhapsody voor een hengst. Moet nodig een merrie naam, want als het een merrie is dan blijft ie.

[ [url=m/2kRrLg.jpg]Afbeelding[/url] ]


Spannend. Ik had voor een merrie Ruby of Rixt. Die van mij was door Lord Diamond gedekt dus dan zou de stamboek naar Ruby's Diamond zijn. Omdat ik zeker wist dat ik een vos hengst zou krijgen had ik Rosso Rubino voor de hengst.... Blijkt ie zwart te zijn :D Wellicht kan je hier ook nog iets mee maar namen zijn natuurlijk erg smaak gevoelig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-21 06:07 



 
Profiel   

Onze merrie is drachtig gescand van henkie. Dus rond 1 maart 2022 komt er als alles goed gaat weer een henkie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 11:15 



 
Profiel   

Super Baudyh, ben erg benieuwd!

Hier is de merrie ondertussen bevallen van een hengst veulen uit Matiz!

[ img ]

Vind hem zelf erg veel weg hebben van zijn opa Vitens!

Naam zijn we nog niet uit

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 11:49 



 
Profiel   

Oldenburg heeft een Henkie x Jazz x Uniform goedgekeurd.
Hele mooie schimmel

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 18:19 



 
Profiel   

_Lisettu_ schreef
Super Baudyh, ben erg benieuwd!

Hier is de merrie ondertussen bevallen van een hengst veulen uit Matiz!

[ [url=m/jzpgyq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vind hem zelf erg veel weg hebben van zijn opa Vitens!

Naam zijn we nog niet uit


Wat een leukerd! Lijkt zeker op z'n opa! Uit wat voor merrie komt hij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 20:02 



 
Profiel   

Ik vind het een leuke schimmel die jonge henkie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 20:22 



 
Profiel   

_Lisettu_ gefeliciteerd met je veulen!
Baudyh fijn dat ze meteen drachtig is.

Die jonge Henkie is idd super gaaf!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-21 14:03 



 
Profiel   

Wings_love schreef
Wat een leukerd! Lijkt zeker op z'n opa! Uit wat voor merrie komt hij?


Uit een manno merrie! Stiekem hoopte ik op een merrie nakomeling! Wil altijd nog graag naast mijn Henkie ruin een merrie nakomeling van Vitens. Maargoed merrie word morgen geinsimineerd met tuigpaard hengst Icellie, dus dan maar goed in de gaten houden of mijn droommerrie ooit nog voorbij komt.

In de tussen tijd vermaak ik mij prima met Ontario, hij word in mei alweer 2 jaar! Hopelijk groeit hij nog gestaag door.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-21 23:21 



 
Profiel   

Wat een leuk topic! Hier ook een Henkie uit een Sorento merrie. Nashville ebh (roepnaam Nova) is nu drie jaar en rond de 1.72m en helemaal af qua bouw. Heel braaf en werkwillig. Ik zal proberen een filmpje van haar te plaatsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 20:33 



 
Profiel   

Leuk Liberia, ik ben benieuwd! Groot dier dus. Wat dat betreft lijkt Henkie flink te strooien qua stokmaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 20:50 



 
Profiel   

liberia schreef
Wat een leuk topic! Hier ook een Henkie uit een Sorento merrie. Nashville ebh (roepnaam Nova) is nu drie jaar en rond de 1.72m en helemaal af qua bouw. Heel braaf en werkwillig. Ik zal proberen een filmpje van haar te plaatsen.


Wauw mooie stokmaat, ik heb niet de illusie dat Ontario zo groot word. Maar hoop dat hij de 1.65 nog wel gaat halen. Braaf en werkwillig klinkt wel bekend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-21 00:36 



 
Profiel   

Hoe gaat het met de Henkie's hier?
De jonkies al lekker de wei op?

Mazzel is vandaag L1 geklasseerd *\o/* . Hij vind vreemd terrein en samen losrijden met andere paarden erg spannend. Het is me dan een aap! :+ Verbruikt daarmee dan te veel energie helaas. Proef komt dan nog niet echt tot uiting. Nu kmters maken en dan hoop ik dat het verbeterd.


[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-21 12:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 22 van de 26 [ 647 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen