Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 24 van de 26 [ 647 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kwpn hengst Henkie (nakomelingen)

 
Profiel   

Wat ziet hij er goed uit! Toont ook best wel maat en boddy. <3
Dat lompe en nieuwsgierigheid herken ik ook! Overal boven op staan en zijn neus in willen steken om te kijken hoe en wat er gebeurt. Echt hilarisch :')

Wat een mooie oplossing dan eerst voor de kar! Hopelijk mag jullie wens snel in vervulling gaan!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-22 12:39 



 
Profiel   

Mazzel en Ontario zien er goed uit.

Nijn gaat ook goed. Al is het absoluut geen makkelijke. Heeft een zeer duidelijke eigen mening over dingen, is over het algemeen erg rustig en nuchter, maar kan ook echt exploderen als ze iets spannend vind of niet begrijpt. [ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-22 07:32 



 
Profiel   

Nijn zit er ook goed uit! Vind de kleur ook zo gaaf!
Ze hebben inderdaad wel karakter :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-22 18:01 



 
Profiel   

Ontario mag bijna aan het werk, hij word in mei/juni betuigd! Aankomende week brengen we hem weg, heb ik tijd voor mijn medische traject en hopelijk kunnen we daarna heerlijk samen aan het werk!

Ben zo benieuwd hoe hij dat gaat oppakken!


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-22 13:50 



 
Profiel   

Spannend Lisewiesje! Ben benieuwd hoe hij het werk oppakt.
Succes met je medisch traject!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-22 15:12 



 
Profiel   

[ img ]
Onze henkie nu 2 mnd jong

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-22 16:07 



 
Profiel   

Wat een leuk dier, lekker veel body!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-22 20:58 



 
Profiel   

Liseweisje, ben heel benieuwd hoe Ontario het doet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-22 20:59 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Even een beetje Nijn spam. Ze begint steeds meer paard te worden. Net gemeten op 1.63,5cm

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-22 22:30 



 
Profiel   

Wat ziet ze er goed uit! Gaat het goed?

Ontario paar weken geleden weg gebracht voor betuigen. Dus die staat tegenwoordig voor de wagen, helaas geen foto's en geen idee hoe ik de filmpjes kan uploaden.

Hij was wel flink pittig in het begin, maar begint het nu leuk te vinden. Is nu heel werkwillig en leergierig, kijkt ook niet op of om van verkeer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-22 00:03 



 
Profiel   

Wat ziet Nijn er goed uit!

Wat fijn dat Ontario het nu goed oppakt! Heerlijk dat hij nergens van op kijkt in het verkeer!


Mazzel ben ik aan het klaar maken voor de L2. We zitten bijna aan onze max winstpunten. Op wedstrijd halen we onze eigen doelen steeds beter. Vind soms best lastig Wat ze willen zien in de baan. Maarja dat is natuurlijk ook jurysport :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-22 12:55 



 
Profiel   

Hoe gaan de Henkie's? *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-22 14:59 



 
Profiel   

Gister weer een rit voor de wagen gemaakt, hij was erg braaf. Helaas knapte 2 riempjes van het borstuig, hij schrok even en er kwam een gekke bokkensprong uit. Maar gelukkig bleef hij daarna erg braaf staan om het provesorisch te repareren.

Vriendin van mijn menmaat was voor het eerst mee, zul je altijd zien dat het dan gebeurt. Gelukkig was Ontario verder super braaf!

[ img ]

Hij heeft ook een zadel opgehad vind hij prima. Dus ben heel benieuwd hoe hij onder het zadel gaat oppakken. Voet in de beugel en dan beetje hupsen vind hij prima.

Hij was in het begin met betuigen best pittig, dus we gaan zien hoe hij het gaat oppakken. Hij ziet er wel stoer uit met zadel!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-22 16:30 



 
Profiel   

Lisewiesje schreef
Gister weer een rit voor de wagen gemaakt, hij was erg braaf. Helaas knapte 2 riempjes van het borstuig, hij schrok even en er kwam een gekke bokkensprong uit. Maar gelukkig bleef hij daarna erg braaf staan om het provesorisch te repareren.

Vriendin van mijn menmaat was voor het eerst mee, zul je altijd zien dat het dan gebeurt. Gelukkig was Ontario verder super braaf!

[ [url=m/IeNhgL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij heeft ook een zadel opgehad vind hij prima. Dus ben heel benieuwd hoe hij onder het zadel gaat oppakken. Voet in de beugel en dan beetje hupsen vind hij prima.

Hij was in het begin met betuigen best pittig, dus we gaan zien hoe hij het gaat oppakken. Hij ziet er wel stoer uit met zadel!

[ [url=m/0eBc0M.jpg]Afbeelding[/url] ]



Oeff dat was schrikken! :oo Gelukkig goed afgelopen.
Ben benieuwd hoe hij het onder het zadel gaat doen! Is het zadelmak maken meestal makkelijker als ze al betuigd zijn? (Ben niet zo bekend met voor de kar)
Hij ontwikkelt zich mooi! *\o/*
Hoe groot is hij nu?


Mazzel is ondertussen L2 geklasseerd.
[ img ]

We hebben foto's gemaakt op de heide, dat vond ik eerst spannender dan hem :+ Ben nog inafwachting van het resultaat. Ben benieuwd.
Voor de rest gaat het zo zijn gangetje met hem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-22 08:15 



 
Profiel   

valonka schreef
Oeff dat was schrikken! :oo Gelukkig goed afgelopen.
Ben benieuwd hoe hij het onder het zadel gaat doen! Is het zadelmak maken meestal makkelijker als ze al betuigd zijn? (Ben niet zo bekend met voor de kar)
Hij ontwikkelt zich mooi! *\o/*
Hoe groot is hij nu?


Mazzel is ondertussen L2 geklasseerd.
[ [url=m/ESFOaO.jpg]Afbeelding[/url] ]

We hebben foto's gemaakt op de heide, dat vond ik eerst spannender dan hem :+ Ben nog inafwachting van het resultaat. Ben benieuwd.
Voor de rest gaat het zo zijn gangetje met hem.



Makkelijker als in hij kent dingen op zijn rug, hij is verkeersmak. Hij kent het bit en het sturen in zekere zin.

Grootste drempel is het gewicht en de bewegingen van de ruiter.

Ja Mazzel doet het leuk, zie jullie op Facebook voorbij komen erg leuk!

Heb Ontario nog niet gemeten dus zou niet kunnen vertellen hoe groot hij is. Wel groter dan mijn merrie van 1.65.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-22 10:55 



 
Profiel   

Lisewiesje schreef
valonka schreef
Oeff dat was schrikken! :oo Gelukkig goed afgelopen.
Ben benieuwd hoe hij het onder het zadel gaat doen! Is het zadelmak maken meestal makkelijker als ze al betuigd zijn? (Ben niet zo bekend met voor de kar)
Hij ontwikkelt zich mooi! *\o/*
Hoe groot is hij nu?


Mazzel is ondertussen L2 geklasseerd.
[ [url=m/ESFOaO.jpg]Afbeelding[/url] ]

We hebben foto's gemaakt op de heide, dat vond ik eerst spannender dan hem :+ Ben nog inafwachting van het resultaat. Ben benieuwd.
Voor de rest gaat het zo zijn gangetje met hem.



Makkelijker als in hij kent dingen op zijn rug, hij is verkeersmak. Hij kent het bit en het sturen in zekere zin.

Grootste drempel is het gewicht en de bewegingen van de ruiter.

Ja Mazzel doet het leuk, zie jullie op Facebook voorbij komen erg leuk!

Heb Ontario nog niet gemeten dus zou niet kunnen vertellen hoe groot hij is. Wel groter dan mijn merrie van 1.65.


Ben benieuwd naar onder het zadel :)
Mooie maat!

Ja leuk dat ik jullie op Facebook tegen kom :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-22 08:02 



 
Profiel   

Wat leuk om te zien dat Mazzel en Ontario het zo goed doen.
En dan schrik je wel, als die riempjes breken. Gelukkig goed afgelopen!

Nijn gaat ook steeds beter. Het is geen makkelijke, en ook echt een laatbloeier, nu met ruim 4 jaar nog steeds aan het groeien en dan ook wat slap vanachter. En een dame die je met respect moet behandelen.. Anders wenst ze absoluut niet mee te werken.
Ze is niet heel groot, 1.63m, maar voor mij groot genoeg.
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 23:34 



 
Profiel   

Nijn is mooi opgedroogd, ze oogt vanaf de foto niet zo klein. Maar ze heeft ook een prachtige bouw!

Afgelopen week heeft er iemand voor het eerst op Ontario gezeten. Wilde heel graag zelf de eerste zijn, maar ben 12 weken in verwachting. Dus ben ik maar zijn vertrouwingsbaken ernaast!

En dat lijkt te werken, geen stap verkeerd zelfs niet toen er ineens vuurwerk werd afgestoken.

Eerst hangen en beetje stappen. Maar ze kon al gauw opstappen en rondstappen, draven en rondsturen.

[ img ]

Rustig aan gaan we het uitbouwen, hebben geen haast. Ik merk dat Ontario ook steeds nog veranderd in bouw. Dus benieuwd wat hij qua ontwikkelingen nog in petto heeft. Hij lijkt zo op de foto wel klein, maar als ik er na sta schat ik hem groter dan mijn merrie en daar hoopte ik op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-22 09:14 



 
Profiel   

Hallo allemaal
Ik wil graag weten of jullie mijn merrie bij henkie vinden passen
Merrie is van CalvinoZ dus eigenlijk spring bloed maar moeder is Z dressuur en ze kan zelf ook aardig dressuur lopen
Ze is 1,60 en ik wil graag een groter veulen eruit fokken
Ben zelf gek van Gelders bloed dus laat maar horen wat vinden jullie?
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-23 09:20 



 
Profiel   

Mijn Henkie komt uit een Casco merrie, dus ook springbloed. Is erg leuk uitgepakt, maar niet heel groot. Nu 1.63m, met bijna 5 jaar. Ze groeit nog wel steeds.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-23 21:36 



 
Profiel   

Weet ook niet of henkie grote veulens geeft

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-23 21:45 



 
Profiel   

Wij hebben een Henkie van 2 jaar. Nu rond de 1.60

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-23 09:11 



 
Profiel   

Cantodea11 schreef
Hallo allemaal
Ik wil graag weten of jullie mijn merrie bij henkie vinden passen
Merrie is van CalvinoZ dus eigenlijk spring bloed maar moeder is Z dressuur en ze kan zelf ook aardig dressuur lopen
Ze is 1,60 en ik wil graag een groter veulen eruit fokken
Ben zelf gek van Gelders bloed dus laat maar horen wat vinden jullie?
[ [url=m/ydpQjt.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/502wxd.jpg]Afbeelding[/url] ]



Leuke merrie!
Ik heb zelf het idee dat Henkie niet groot nafokt.
Ben nog niet echt grote tegen gekomen. Allemaal rond de 1.65. Ze hebben wel wat meer body algemeen wat mij opvalt.
Heb je je ook verdiept in het karakter of dat op je merrie past?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-23 19:24 



 
Profiel   

valonka schreef
Cantodea11 schreef
Hallo allemaal
Ik wil graag weten of jullie mijn merrie bij henkie vinden passen
Merrie is van CalvinoZ dus eigenlijk spring bloed maar moeder is Z dressuur en ze kan zelf ook aardig dressuur lopen
Ze is 1,60 en ik wil graag een groter veulen eruit fokken
Ben zelf gek van Gelders bloed dus laat maar horen wat vinden jullie?
[ [url=m/ydpQjt.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/502wxd.jpg]Afbeelding[/url] ]



Leuke merrie!
Ik heb zelf het idee dat Henkie niet groot nafokt.
Ben nog niet echt grote tegen gekomen. Allemaal rond de 1.65. Ze hebben wel wat meer body algemeen wat mij opvalt.
Heb je je ook verdiept in het karakter of dat op je merrie past?


Ik ken alleen maar grote henkie kinderen. Allemaal +175…

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-23 02:34 



 
Profiel   

Oakland1990 schreef
Ik ken alleen maar grote henkie kinderen. Allemaal +175…


Allebei het een of het ander haha

Misschien heb je hier wat aan?

https://www.kwpn.nl/database?paard=P-498371 en genetisch profiel
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-23 09:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 24 van de 26 [ 647 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen