Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 20 van de 26 [ 647 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 26  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kwpn hengst Henkie (nakomelingen)

 
Profiel   

Oh, das een beetje het lijntje dat Nijn nu volgt denk ik. 1.65m als eindresultaat zou ik super vinden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-20 20:12 



 
Profiel   

_Lisettu_ schreef
Myour schreef
Leuk Lisettu! Heb je foto's van hem? En hoe heet ie?

Zaterdag komt focussed weer foto's maken, dus wellicht volgende week weer foto's van Meneer :)


Zijn naam is Ontario, nog even een leuke rollende roepnaam verzinnen!

Ik heb foto's van de advertentie en uiteraard komen er meer zodra hij er is!


[ [url=m/1yWRdo.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/PvKiAW.jpg]Afbeelding[/url] ]




Wauw te gek getekend!Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-20 14:31 



 
Profiel   

Citaat
Wauw te gek getekend!Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! *\o/*


Bedankt! Hij heeft erg veel wit, zie dat je op mijn geposte foto's niet alles kan zien.

Hier nog een foto van Ontario zijn andere kant <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-20 14:50 



 
Profiel   

Lijkt ook al veel paard voor z'n leeftijd!

Wauw Meneer is vandaag weer onwijs knap op de foto gezet <3 ontzettend benieuwd naar alle foto's! Zodra ik wat heb dan zal ik het hier delen :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-20 15:09 



 
Profiel   

_Lisettu_ schreef
Citaat
Wauw te gek getekend!Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! *\o/*


Bedankt! Hij heeft erg veel wit, zie dat je op mijn geposte foto's niet alles kan zien.

Hier nog een foto van Ontario zijn andere kant <3

[ [url=m/r7idPG.jpg]Afbeelding[/url] ]



Ik hou van wit! Hoe meer wit hoe beter haha. Ook een witte vlek onder de buik?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-20 16:15 



 
Profiel   

Citaat
Ik hou van wit! Hoe meer wit hoe beter haha. Ook een witte vlek onder de buik?


Jazeker, is alleen zichtbaar tijdens het rollen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-20 16:34 



 
Profiel   

_Lisettu_ schreef
Citaat
Ik hou van wit! Hoe meer wit hoe beter haha. Ook een witte vlek onder de buik?


Jazeker, is alleen zichtbaar tijdens het rollen!



Te gek! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-20 20:35 



 
Profiel   

Myour schreef
Lijkt ook al veel paard voor z'n leeftijd!

Wauw Meneer is vandaag weer onwijs knap op de foto gezet <3 ontzettend benieuwd naar alle foto's! Zodra ik wat heb dan zal ik het hier delen :):)



Benieuwd naar de foto's Myour, maar met zo een knapperd moeten ze wel mooi zijn!!!

In overleg met de Fokker van Ontario brengt ze hem 30 augustus, ik moet nog even geduld hebben dus!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-20 13:50 



 
Profiel   

Ik heb de onbewerkte foto's al ontvangen en heb veel moeite met een selectie maken, zoveel mooie <3 inmiddels van 5 foto's wel zeker, een aantal gaat nog iom de fotografe. Meneer staat er weer knap op <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-20 16:02 



 
Profiel   

[ITP] Stoere Gelder Meneer (v. Henkie) 1 jaar later door Focussed

Selectie gemaakt inmiddels, weer ontzettend blij met het resultaat <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-20 19:05 



 
Profiel   

Nog 1 week geduld en dan komt Ontario mijn kant op!

Word in de tussen tijd tevreden gehouden met foto's!


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-20 15:44 



 
Profiel   

Myour mooie foto's!
Lisettu spannend! Dat wit is echt tof! Leuk dat je zo op de hoogte wordt gehouden.

Mazzel hoef ik niet meer te longeren. Brave jongen! Onder het werk ook heel geconcentreerd op mij. Wordt zo blij van hem <3

Fotootje van afgelopen zaterdag. Onze eerste les. Instructrice helemaal verbaast hoe braaf hij al is :')



[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-20 15:49 



 
Profiel   

valonka schreef
Myour mooie foto's!
Lisettu spannend! Dat wit is echt tof! Leuk dat je zo op de hoogte wordt gehouden.

Mazzel hoef ik niet meer te longeren. Brave jongen! Onder het werk ook heel geconcentreerd op mij. Wordt zo blij van hem <3

Fotootje van afgelopen zaterdag. Onze eerste les. Instructrice helemaal verbaast hoe braaf hij al is :')



[ [url=m/sgvWg7.jpg]Afbeelding[/url] ]



Wauw die mag er ook zeker wezen valonka! <3

Word er blij van te zien en te horen hoe braaf die van jullie het oppakken. Hopelijk is dat bij ons over een paar jaar ook zo!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-20 16:36 



 
Profiel   

Myour wat gaaf zeg die foto's! Heel mooi!

Lisettu wat een leukerd! Zoals ik lees duurt het nu niet heel lang meer voor dat je er van kunt genieten!
Valonka dat ziet er goed uit! Mazzel ziet er relax uit!
Twinklebel en wat is Nijn gegroeid! Begint echt al heel paard te worden!

Olara begint ook goed te groeien (zal de volgende keer foto maken) ze wordt alweer ietsjes witter en is erg braaf. Verder is ze echt heel nieuwsgierig zijn jullie henkies dat ook?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-20 17:39 



 
Profiel   

Lisettu, komt steeds dichterbij nu :):)

Valonka wat ontzettend fijn zeg! En fijn beeld ook al. En dat je 'm al niet meer hoeft te longeren. Meneer longeer ik wel nog steeds, die heeft met regelmaat beetje de wieber erin, erg energiek paard :') dan liever even dat eruit aan de longe dan met mij erop haha.

Esther oh man nieuwsgieriger kan niet, hij wil altijd alles zien en liefst ook even aanraken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-20 18:24 



 
Profiel   

Ontario is veilig aangekomen na een 2 uur durende reis! Werd eerst door een vosje weggehouden bij de rest, staat nu rustig met 4 andere uit de kudde.

Staat op een flink weiland met schuil mogelijkheden, 2 minuten rijden van mijn huis! *\o/*



[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-20 12:48 



 
Profiel   

valonka schreef
Myour mooie foto's!
Lisettu spannend! Dat wit is echt tof! Leuk dat je zo op de hoogte wordt gehouden.

Mazzel hoef ik niet meer te longeren. Brave jongen! Onder het werk ook heel geconcentreerd op mij. Wordt zo blij van hem <3

Fotootje van afgelopen zaterdag. Onze eerste les. Instructrice helemaal verbaast hoe braaf hij al is :')



[ [url=m/sgvWg7.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wow...Mazzel is prachtig geworden zeg <3

Je staat er ook prachtig op.

Wat eer heerlijke blonde vos hierboven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-20 14:15 



 
Profiel   

NatasjavE schreef
Citaat
Wat eer heerlijke blonde vos hierboven.


Dankjewel! Het is heerlijk om na een jaartje weer een eigen paard te hebben. En hij heeft een heerlijk karakter in de kudde en naar mensen!

[ img ]

Ik ben merries gewend met gegil en gemiep. Wat een rust geeft dat zo een knappe rustige man zonder gemiep! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-20 16:50 



 
Profiel   

[ img ]
Meneer wordt steeds meer paard <3
Niet moe te krijgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-20 16:10 



 
Profiel   

Nog altijd erg energiek Myour?

Ik ben 14 september bevallen van een zoon, John Dean Lode, roepnaam Dean.

[ img ]

Was vanwege laatste loodjes zwangerschap en de bevalling 3 weken niet bij Ontario geweest. Gelukkig is er een mede bokker die in dezelfde opfok staat.

Vandaag kreeg ik foto's gestuurd!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-20 18:21 



 
Profiel   

Zo wat een manenbos en voorpluk! Heel apart zo licht tov z'n vacht.
Gefeliciteerd met je zoon! Alles goed gegaan?

Ja hij heeft veel energie, dat is nog wel eens lastig managen met z'n jonge leeftijd. Ik rijd hem 2 max 3x per week en dat is ook echt wel het minimale wat ie nodig heeft. Een week vakantie klinkt leuk maar dan zit ie zowat in je nek := desondanks is hij met rijden gewoon echt top. Wil je lekker tralala je rondje hobbelen dan doet ie dat. Zijn we in de les even fanatiek bezig dan wordt hij dat ook. Had gisteren les, zooo moest wel even wennen hoor, m'n vorige paard was liever lui dan moe. Hij zeer zeker niet := en dan vandaag 0 moe, 0 spierpijn. Zit geen stopknop op zeg maar haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-20 18:37 



 
Profiel   

Myour schreef
Zo wat een manenbos en voorpluk! Heel apart zo licht tov z'n vacht.
Gefeliciteerd met je zoon! Alles goed gegaan?

Ja hij heeft veel energie, dat is nog wel eens lastig managen met z'n jonge leeftijd. Ik rijd hem 2 max 3x per week en dat is ook echt wel het minimale wat ie nodig heeft. Een week vakantie klinkt leuk maar dan zit ie zowat in je nek := desondanks is hij met rijden gewoon echt top. Wil je lekker tralala je rondje hobbelen dan doet ie dat. Zijn we in de les even fanatiek bezig dan wordt hij dat ook. Had gisteren les, zooo moest wel even wennen hoor, m'n vorige paard was liever lui dan moe. Hij zeer zeker niet := en dan vandaag 0 moe, 0 spierpijn. Zit geen stopknop op zeg maar haha.


Met manen en voorpluk zit ik met Ontario wel goed idd! Als je aan komt rijden kun je meteen zien waar hij staat, valt lekker op!

Alles is goed gelopen met de bevalling! Al 2 weekjes oud, helaas wat last van darmkrampjes dus slapen was afgelopen dagen een ramp. Nu hebben we druppels hopelijk helpen die.

Klinkt als een heerlijk paard! Ik heb ze vaak liever voorwaarts dan dat je ze heel erg moet activeren. Fijn dat hij echt voor je wil werken, hopelijk zit dat in alle Henkie nakomelingen en is Ontario er ook zo 1!

Heerlijk genieten van je knappe man!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-20 19:00 



 
Profiel   

Gefeliciteerd _lissetu_.
En ik vind hem heel erg leuk. Hij heeft een heel blij hoofd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-20 20:25 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Lisettu! Ontario ook zo'n bos manen. Volgens mij komt dat echt van Henkie. Komt bij Nijn in elk geval niet van moeders kant...

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-20 21:09 



 
Profiel   

Hoe is het met Nijn Twinklebel? Nog wat gegroeid over de zomer?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-20 06:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 20 van de 26 [ 647 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 26  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen