Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 14 van de 26 [ 647 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 26  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kwpn hengst Henkie (nakomelingen)

 
Profiel   

[ img ]

Meneer lekker aan 't genieten van het zonnetje.

Valonka zo dat is al flink aan de maat zeg.

Twinklebel zeker knap, wat een fijn snoetje heeft ze.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-19 14:16 



 
Profiel   

[ img ]
Meneer is lekker aan 't groeien, kont staat denk ik wel 5cm hoger dan z'n schoft. Straks lekker 't land op. Kijk nu al uit naar 't najaar hoe ie dan is :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-19 18:37 



 
Profiel   

Ik heb een poosje niet gekeken, maar wat een paarden wordt de M jaargang al. Echt een heel verschil met vorig jaar, mooi groot allemaal en ze zwaren echt al uit.

Mijn Henkie is vandaag jarig, 1 jaar nu. <3 Direct maar even schrik training gedaan om een foto met vlaggetjes te kunnen maken :o
Ze gedroeg zich voorbeeldig, na 10 min oefenen was het niet interessant meer en kon ik ze zo om haar nek hangen *\o/*

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-19 22:15 



 
Profiel   

Stoer ding zeg Alonjah! Ze heeft dezelfde dikke voorpluk en bijdehante blik als mijn Nijn....

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-19 22:50 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-19 22:51 



 
Profiel   

Nijn ziet er ook mooi uit zeg!! <3 Lijkt ook mooi aan de maat ;)
Ik ben echt super blij met haar dikke manen staart en voorpluk *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-19 22:57 



 
Profiel   

Wat een knappe zeg, wat leuk al dat wit. Ik herken dat snelle accepteren van enge dingen hier ook, super makkelijk is dat. Heb je ook nog veulen foto's?

Nijn idd mooie voorpluk zeg, mag ik niet een stukje lenen? :')


Meneer laat ik regelmatig spelen met de mini van een stalgenoot. Hij begint al echt paard te worden, ben zo blij hoe hij veranderd is sinds de kliniek. Echt fijn dat ie 't zo goed doet. Over 2 weken naar de kliniek, vind ik wel spannend. Hier nog paar foto's van gisteren.

[ img ]

[ img ]

[ img ]
<3 lekker paard

Heb trouwens van de week z'n voetjes opgeschoren, vond ie ook totaal niet boeiend :z heerlijk zo'n makkelijk paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-19 07:25 



 
Profiel   

Wauw Meneer is echt mooi <3

Ja gelukkig accepteert ze nieuwe dingen vrij snel, hoewel ze ook wel veel eventjes eng vind. Heeft ze van haar moeder denk ik :') Maar als ze iets eng vindt gaat ze stil staan en dan is ze alsnog zo over te halen.

Voetjes scheren wil ik binnenkort ook mee beginnen aangezien moeders panisch is voor het scheerapparaat :o

Dit was ze als veulen:


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-19 08:58 



 
Profiel   

Uit wat voor een moeder komt ze?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-19 13:21 



 
Profiel   

NatasjavE schreef
Uit wat voor een moeder komt ze?


Haar moeder is een Jazz x Rossini :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-19 15:57 



 
Profiel   

Alonjah wat leuk om te zien die veulen foto's. Op de jaarling foto ging ik bijna beetje twijfelen over de kleur, lijkt of ze stuk donkerdere manen heeft dan vachtkleur. Mooi!

Vroeg beginnen met dingetjes als scheren vind ik altijd wel prettig inderdaad. Herkenbaar dat stil gaan staan bij enge dingen haha.

Hier verder weinig nieuws, Meneer doet 't super, groeit als kool en zit vol energie. Vrijdag op de foto, ik begin het nu wel spannend te vinden, weet niet of ik het goed zou kunnen hebben als ie wat zou hebben.. Heb nou wel genoeg gedoe gehad. Dus zit echt te duimen en hopen op een vlotte keuring.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-19 08:43 



 
Profiel   

Myour is de keuring goed gegaan? Ik hoop het zo voor je dat alles goed is!

Hier ook weinig nieuws. Mazzel loopt lekker in de wei. Het lijkt wel vrienden voor amstel live voor hem haha. :):) Hij is iets afgevallen, maar dat is niet verkeerd voor hem. Verder even roepen en komt die weer aan <3

Mazzel vanmorgen.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 10:16 



 
Profiel   

Meneer en Mazzel worden echt al paard! Fijn dat Meneer goed is, hopelijk krijgt die van die bemerking nooit last.

Nijn was ook enorm gegroeid weer: [KS-ITP] Nijn (v.Henkie) 11 maanden

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 12:02 



 
Profiel   

Myour, snap heel goed dat je gespannen was! Ik zou het ook erg spannend vinden. Hopelijk krijgt hij van de rugbemerking geen last later!
Hij wordt al echt een paard. Knappert is het! <3

Twinklebel, wat doet Nijn het goed! En z'n mooi appart kleurtje! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-19 17:48 



 
Profiel   

Hoe gaat 't met de Henkies hier? Meneer was vandaag met de harde wind lekker wappie :') tis zo'n lekker paard!

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Zou zo nog 10 screenshots kunnen maken van vandaag van de meest uiteenlopende karate kicks :') maf beest haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-19 15:51 



 
Profiel   

Het wordt echt een mooi paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-19 15:56 



 
Profiel   

Ik ben bevooroordeeld <3

[ img ]
Goed kijken, dan zie je dat z'n voorpluk eindelijk weer begint te komen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-19 18:52 



 
Profiel   

Wat leuk om te zien zeg, al die nakomelingen van Henkie! <3 wat een knapperds!
Onze merrie (Zara) heeft gisteravond ook een merrieveulen (Olara) gekregen van Henkie <3

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 17:18 



 
Profiel   

Wat een leukie, lijkt een beetje op mijn Nijn. Is het ook een schimmeltje? En wat voor afstamming heeft de moeder?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 18:01 



 
Profiel   

Twinklebel schreef
Wat een leukie, lijkt een beetje op mijn Nijn. Is het ook een schimmeltje? En wat voor afstamming heeft de moeder?



Ja leuk, ik zag die van jou al voorbij komen! De moeder van Nijn heeft vlgs mij wel qua kleur wat weg van mijn schimmel zara. Dat is trouwens een nakomeling van Elberton.

Waarschijnlijk gaat olara ook een schimmel worden ( op de benen wat witte haren er door heen en op haar hoofdje enkele witte haartjes) dus ben heel erg benieuwd! Hoe oud is Nijn nu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 19:03 



 
Profiel   

Knap veulen! Denk idd wel schimmeltje. Ga je de moeder terugdekken? Leuk dat je voor Henkie gekozen hebt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 19:21 



 
Profiel   

Ook spring x volbloed toch, zag ik in je profiel? Vien was een Casco x Gagson Wimborn xx.

Nijn wordt zaterdag 1 jaar.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 19:50 



 
Profiel   

Vanaf deze foto's lijkt ze weer minder grijs dan tijdens het verharen. Ze ziet er goed uit, bijna 'n jaar alweer, tijd gaat snel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 20:33 



 
Profiel   

Myour schreef
Knap veulen! Denk idd wel schimmeltje. Ga je de moeder terugdekken? Leuk dat je voor Henkie gekozen hebt :D


Dank je! We zitten eigenlijk nog te twijfelen of we haar dit jaar opnieuw laten dekken.. soms zijn keuzes maken zo lastig..

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 10:28 



 
Profiel   

Twinklebel schreef
Ook spring x volbloed toch, zag ik in je profiel? Vien was een Casco x Gagson Wimborn xx.

Nijn wordt zaterdag 1 jaar.
[ [url=m/FVmKvA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SuqPDo.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ja klopt idd. Leuke foto’s van Nijn ziet er goed uit.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 11:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 14 van de 26 [ 647 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 26  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen