Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 19 van de 26 [ 647 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 26  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kwpn hengst Henkie (nakomelingen)

 
Profiel   

Gaaf! Ben erg benieuwd, heb je filmpjes.

Nijn staat nog lekker te groeien bij Equus.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-20 11:52 



 
Profiel   

Twinklebel schreef
Gaaf! Ben erg benieuwd, heb je filmpjes.

Nijn staat nog lekker te groeien bij Equus.
[ [url=m/zho68g.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Vyc9bl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3gepaE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rofVpV.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ziet er mooi uit! Die kleur is ook zo gaaf!


Dit was mazzel 2 week geleden

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-20 20:29 



 
Profiel   

Die is inderdaad flink gegroeid!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-20 20:37 



 
Profiel   

Nijn groeit goed, ze lijkt haast wel roan van kleur nu, apart!

Valonka knappe Mazzel, mooie foto, hij toont best flink al, lange benen ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-20 17:17 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Meneer deed weer goed z'n best vandaag :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-20 19:17 



 
Profiel   

Knappe Meneer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-20 19:54 



 
Profiel   

Ziet er fijn uit met meneer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-20 09:21 



 
Profiel   

Hallo,

Ik was opzoek naar nakomelingen van Henkie en kwam dit topic tegen. Wat leuk om de uiteenlopende nakomelingen te zien!

Ik heb een Henkie nakomeling aangekocht die hopelijk het weekend van 22/23 augustus bij mij komt, vanwege de hitte en een lange reis.

Het is een 1 jarige uit een fabricius merrie. Hij is al geruind omdat ze hem wouden aanhouden en hij tussen de merries stond.

Ik ben zeer benieuwd hoe hij de aankomende jaren uitgroeit. Ik was eigenlijk opzoek naar een leuke Gelderse merrie, maar deze knappe man deed wat met mij.

Hopelijk kan ik hier af en toe nog wat updates volgen van jullie knappe Henkie nakomelingen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-20 12:17 



 
Profiel   

Leuk Lisettu! Heb je foto's van hem? En hoe heet ie?

Zaterdag komt focussed weer foto's maken, dus wellicht volgende week weer foto's van Meneer :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-20 15:01 



 
Profiel   

Myour schreef
Leuk Lisettu! Heb je foto's van hem? En hoe heet ie?

Zaterdag komt focussed weer foto's maken, dus wellicht volgende week weer foto's van Meneer :)


Zijn naam is Ontario, nog even een leuke rollende roepnaam verzinnen!

Ik heb foto's van de advertentie en uiteraard komen er meer zodra hij er is!


[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-20 15:07 



 
Profiel   

Wat een leukers!

Ik ben zowel vandaag als vorige week bij Nijn geweest, aangezien ik cursus in Epe had en het dan vlakbij is. Ze begint nu echt een beetje paard te worden.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-20 20:39 



 
Profiel   

Wat een leukerd die Ontario.

Nijn wordt een erg mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-20 21:48 



 
Profiel   

Twinklebel schreef
Wat een leukers!

Ik ben zowel vandaag als vorige week bij Nijn geweest, aangezien ik cursus in Epe had en het dan vlakbij is. Ze begint nu echt een beetje paard te worden.
[ [url=m/f6L5Kb.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat is Nijn prachtig en die kleur <3 Ze staat bij Equus toch? Heb een jaartje de merries van mijn nicht gereden, dus keek af en toe in het topic voor updates van haar veulens en heb Nijn geloof ik ook wel eens voorbij zien komen!


NatasjavE schreef
Wat een leukerd die Ontario.


Bedankt, hij is echt heel stoer met veel manen/voorpluk en staart en dan ook nog blond! Mijn Gelderse merrie had altijd weinig en bijna geen voorpluk. En de Gelderse merries die ik gereden heb, hadden ook nooit zo heel veel voorpluk. Vraag me af of het van de tuiger kant of van Henkie af komt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-20 08:27 



 
Profiel   

Hij is erg stoer Lisettu, prachtig getekend!
Meneer heeft 'n flinke manenbos en dito staart. Z'n voorpluk is ook goed aanwezig, al is er wel een stukje verloren gegaan toen ie daar geopereerd werd. Desondanks is er een mooie pluk teruggegroeid. Zie wel meer Henkies die aan manen iig niks tekort komen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-20 09:47 



 
Profiel   

Myour schreef
Hij is erg stoer Lisettu, prachtig getekend!
Meneer heeft 'n flinke manenbos en dito staart. Z'n voorpluk is ook goed aanwezig, al is er wel een stukje verloren gegaan toen ie daar geopereerd werd. Desondanks is er een mooie pluk teruggegroeid. Zie wel meer Henkies die aan manen iig niks tekort komen!


Bedankt Myour! Hij heeft voor zover ik tijdens ons bezoek kon beoordelen ook een fantastisch karakter! Mensgericht en vriendelijk.

Hij komt bij de stal achter mijn huis in de kudde te staan. Wij laten daar altijd de hond uit, 10 minuutjes lopen en kan ik hem zien! Echt heel blij mee :)

Ik heb het topic een beetje terug gelezen dus las dat meneer daar lang een wondje had en geopeerd was. Maar vind Meneer erg knap en wat een uitstraling!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-20 10:10 



 
Profiel   

[ img ]
Meneer helemaal gewassen en geknipt, klaar voor morgen. Nu hopen op een klein zonnetje erbij. Denk dat ik voor knotjes ga als dat lukt :=

Klinkt wel ideaal Lisettu! Ik ben benieuwd hoe hij gaat uitgroeien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-20 16:35 



 
Profiel   

Ik kom even inbreken, ik vind Meneer zo leuk <3

Hoe doen jullie Henkie's het qua maat en formaat? Ik overweeg hem voor mijn merrie. Dit jaar helaas niet gelukt om haar drachtig te krijgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-20 17:16 



 
Profiel   

Mijne wordt geen hele grote denk ik. Is nu met 2 jaar en 2 maanden 1.58m. Wel veel body.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-20 18:30 



 
Profiel   

@lissettu, ik heb ooit uit mijn Elegant merrie een Alexandro gefokt. Die had ook een enorme voorpluk. De merrie heeft haast niks.

Denk dus dat dat zeker bij Henkie vandaan komt

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-20 18:39 



 
Profiel   

Meneer heeft voor z'n leeftijd ook al best wat body, zijn best wat mensen die hem ouder schatten dan 3. Hij was laatste keer dat ik hem heb gemeten 165 met ijzers, dus niet de allergrootste maar dat hoeft van mij ook niet. Denk dat ie op zo'n 167/168 gaat uitkomen (uit een moeder van 161, meeste andere merries uit z'n lijn zijn 164-168 ongeveer).

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-20 18:50 



 
Profiel   

NatasjavE schreef
@lissettu, ik heb ooit uit mijn Elegant merrie een Alexandro gefokt. Die had ook een enorme voorpluk. De merrie heeft haast niks.

Denk dus dat dat zeker bij Henkie vandaan komt


Mijn nicht had ook elegant nakomelingen idd ook bijna geen voorpluk. Verder echt top merries!

Ik ben echt zo benieuwd hoe hij uitgroeit, hij bewoog super, gaf een hele show weg.


Twinklebel schreef
Mijne wordt geen hele grote denk ik. Is nu met 2 jaar en 2 maanden 1.58m. Wel veel body.


Hoe groot was de jouwe met 15 maanden? Ontario is rond de 1.50 nu gemeten toen we er waren. Zijn mama is rond de 1.67 wat ik ervan begreep.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-20 19:02 



 
Profiel   

Meneer was toch ook nog niet zo groot met 2 jaar dacht ik?
Mijn merrie was 1.66m, eerste veulen (v. Daddy Cool) is op 160,5 blijven steken. Dus ben benieuwd wat Nijn gaat doen. Nou ben ik ook maar 1.64, dus het hoeft niet zo heel groot van mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-20 19:58 



 
Profiel   

_Lisettu_ schreef
NatasjavE schreef
@lissettu, ik heb ooit uit mijn Elegant merrie een Alexandro gefokt. Die had ook een enorme voorpluk. De merrie heeft haast niks.

Denk dus dat dat zeker bij Henkie vandaan komt


Mijn nicht had ook elegant nakomelingen idd ook bijna geen voorpluk. Verder echt top merries!

Ik ben echt zo benieuwd hoe hij uitgroeit, hij bewoog super, gaf een hele show weg.


Twinklebel schreef
Mijne wordt geen hele grote denk ik. Is nu met 2 jaar en 2 maanden 1.58m. Wel veel body.


Hoe groot was de jouwe met 15 maanden? Ontario is rond de 1.50 nu gemeten toen we er waren. Zijn mama is rond de 1.67 wat ik ervan begreep.

Eerlijk gezegd weet ik dat niet meer zo.... Dacht rond de 1.53cm

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-20 19:59 



 
Profiel   

Citaat
Eerlijk gezegd weet ik dat niet meer zo.... Dacht rond de 1.53cm


Snap het als je het niet meer precies weet, tijd gaat ook zo snel weer voorbij! Ben zeer benieuwd hoe Ontario uitgroeit vraag me ook af of hij body gaat krijgen gezien hij met 1 jaar geruind is.

Maar ik vind het fantastisch om hem te mogen zien opgroeien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-20 20:06 



 
Profiel   

Ik heb Meneer niet zo vaak kunnen meten. Wat ik wel weet:
11 maanden - 146
20 maanden - 157
2,5 jaar - 160
Maart dit jaar heb ik hem gemeten op 165 incl ijzers (hij is van april).
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-20 20:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 19 van de 26 [ 647 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 26  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen