Forums » Informatief » Algemeen » [FA] Fokkerij en Afstamming » [FB] Familiebanden |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
![]() |
Pagina 3 van de 21 [ 522 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21 Volgende |
Plaats een nieuw onderwerp |
Kwpn hengst Henkie (nakomelingen) |
---|
Twinklebel | |
![]() |
Ziet er goed uit!
|
Laatste bericht |
![]() |
Jasmijn1989 | |
![]() |
Leuk veulen! Hoe is hij tov de moeder?
|
![]() |
valonka | |
![]() |
Mazzel is niet verkeerd naar zijn moeder toe. Moeder is ook streng voor hem
![]() |
![]() |
janderegelaa | |
![]() |
valonka schreef Mazzel is niet verkeerd naar zijn moeder toe. Moeder is ook streng voor hem ![]() Uhm..ik denk dat er bedoeld wordt in hoeverre hij verbeterd is? |
![]() |
valonka | |
![]() |
janderegelaa schreef valonka schreef Mazzel is niet verkeerd naar zijn moeder toe. Moeder is ook streng voor hem ![]() Uhm..ik denk dat er bedoeld wordt in hoeverre hij verbeterd is? Hahaha blondje ik ![]() De voeten en de de nuchterheid vooral denk ik.. de merrie is heet en kijkerig. Mazzel is nuchter in de omgang. |
![]() |
Jasmijn1989 | |
![]() |
valonka schreef Hahaha blondje ik ![]() De voeten en de de nuchterheid vooral denk ik.. de merrie is heet en kijkerig. Mazzel is nuchter in de omgang. Dat bedoelde ik inderdaad ![]() |
![]() |
Esther28 | |
![]() |
Vannacht geboren..Mila Rose ![]() |
![]() |
jvdberg | |
![]() |
Gefeliciteerd, geniet ervan! Uit wat voor een moeder komt ze?
|
![]() |
janderegelaa | |
![]() |
jvdberg schreef Gefeliciteerd, geniet ervan! Uit wat voor een moeder komt ze? Dat is een Groninger. |
![]() |
Esther28 | |
![]() |
Groninger merrie van Bascal
|
![]() |
Twinklebel | |
![]() |
Gefeliciteerd Esther, die heeft lang op zich laten wachten....
Hier mijn merrie helaas niet drachtig van de eerste keer, afgelopen vrijdag is ze weer geïnsemineerd, dus nu afwachten. |
![]() |
Esther28 | |
![]() |
Bijna een maand overdragen.
Even wat foto's van mn kleine langpootmug. Moeders is er helemaal gek mee en doet t fantastisch voor de eerste keer. |
![]() |
valonka | |
![]() |
Gefeliciteerd!
Mooi getekend ook! En ook van de hele lange benen! |
![]() |
Twinklebel | |
![]() |
Mijn merrie is zojuist drachtig gescand van Henkie!
|
![]() |
NatasjavE | |
![]() |
Gefeliciteerd!
|
![]() |
Marnel93 | |
![]() |
Bij ons op stal zijn er eind april en eind mei een merrie en hengstveulen geboren van Henkie.
2 vosjes, super bewegen. Waren moeders met vooral een goed achterbeen, heeft het front en voorbeen top verbeterd. Komen ook zo naar je toe in de wei. Zal binnenkort een foto zetten! |
![]() |
valonka | |
![]() |
Gefeliciteerd!! Ben benieuwd na de foto's!
Wat voor afstamming zit er verder achter? |
![]() |
Marnel93 | |
![]() |
valonka schreef Gefeliciteerd!! Ben benieuwd na de foto's! Wat voor afstamming zit er verder achter? De ene is een henkie x zardando x hofnar (merrie) De andere (het hengstje) is een henkie x hofnar x rogier Het hengstje komt binnenkort sowieso koop! |
![]() |
Twinklebel | |
![]() |
Ik ben ook wel benieuwd naar foto's.
Mijn merrie bleek vorige week met scannen toch niet drachtig te zijn....nu net weer weggebracht voor een swab en hopelijk nog een poging. |
![]() |
Marnel93 | |
![]() |
We gaan volgende week of die week er op filmpjes maken en wat foto's schieten, zal ze hier dan ook plaatsen! Ah hopelijk lukt het deze keer wel, succes hoor!
|
![]() |
valonka | |
![]() |
Zijn er ook henkie nakomelingen voor de veulenkeuring geweest?
![]() |
![]() |
NatasjavE | |
![]() |
valonka schreef Zijn er ook henkie nakomelingen voor de veulenkeuring geweest? ![]() Veulenkeuring is over 2 of 3 weken pas. Op de dag van het Gelderse paard.(centrale keuring) Vorig jaar uiteraard wel. Hij had ook een veulen op een veulenveiling wat duur verkocht werd. |
![]() |
valonka | |
![]() |
de nakomelingen kunnen ook gewoon naar de rijpaarden veulenkeuring.
Ik zou afgelopen zaterdag heen.. Helaas wou de merrie echt niet de trailer op.. dus heb me afgemeld ![]() |
![]() |
Twinklebel | |
![]() |
Mijn merrie is vanochtend weer drachtig gescand van Henkie. Nu hopen dat het blijft zitten!
|
![]() |
Twinklebel | |
![]() |
Ben ik de enige hier die er voor volgend jaar eentje drachtig heeft van Henkie?
|
Omhoog |
![]() |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 3 van de 21 [ 522 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Informatief » Algemeen » [FA] Fokkerij en Afstamming » [FB] Familiebanden |
Inloggen |