Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 11 [ 251 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Geniaal

 
Profiel   

Carmuh schreef
Ik heb inderdaad contact gehad met joop en die gaf aan dat het sperma van geniaal juist super goed is. Dan zou ik dus gewoon pech hebben. Hij gaf aan dat we ook daarheen konden komen en dan gelijk vers insemineren nadat geniaal net gesprongen heeft.

Echt balen, vorig jaar was ze gelijk drachtig van Ferdeaux en nu verloopt het zo moeizaam....
Ik heb ze ook nog niet allemaal drachtig hoor. Lijkt een moeilijker seizoen dan vorig jaar.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-17 17:03 



 
Profiel   

yvonnepuntnl schreef
Uit wat voor moeder komt jouw Geniaal afwasborstel? Ik vind m knap!


Uit dezelfde moeder als Instyle. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-17 10:10 



 
Profiel   

Sissy! Die merrie is toch van Joop?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-17 11:14 



 
Profiel   

yvonnepuntnl schreef
Sissy! Die merrie is toch van Joop?


jep

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-17 11:30 



 
Profiel   

Ah, dan heb ik haar gezien bij van Uytert op de show, mooie merrie! Dat zou dan toch moeten lukken, zou ik dan zeggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-17 14:06 



 
Profiel   

Onze merrie wordt binnenkort geinsimineerd met geniaal op advies van van Uytert! Ik ben erg benieuwd hoe de nakomelingen uit dit topic zijn uitgegroeid ej wat hij heeft toegevoegd. Ook ben ik benieuwd hoe hij fokt met normalere merries!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-18 10:33 



 
Profiel   

Mijn hengstje is vorige week geruind.
Die word in juli 2 en is waanzinnig knap en heel heel braaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-18 12:53 



 
Profiel   

FroukjeM schreef
Inmiddels is mijn hengstveulen van Geniaal 4 maanden. Uit de moederlijn van Arlando, Aquido, Paddox en Grappa.
[ [url=m/5fT5e1.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/nTBUeT.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/URSxri.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/E2hnlI.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/uT3Bt8.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/vO5FdT.jpg]Afbeelding[/url] ]


Zo! Dat achterbeen op die ene foto!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-18 11:14 



 
Profiel   

Mooie veulens hebben jullie van Geniaal! Ik heb de hengst in Tolbert op de hengstenshow gezien en hij liet zich daar heel goed zien en fijn bewerken.
Misschien dat ik hem in de toekomst ook wel ga gebruiken ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-18 11:18 



 
Profiel   

Ik schop dit topic even omhoog. Ik zit eraan te denken om mijn merrie bij Geniaal te doen.

Hoe zijn jullie veulens uit gegroeid ? En wat voor type merrie hebben jullie zelf? (kan alle foto's in het topic niet meer zien)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-18 07:57 



 
Profiel   

Onze Geniaal is groot, met goede voeten, is vriendelijk met een gelijkmatig temperament. Ze komt uit een goede moeder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-18 08:17 



 
Profiel   

Bucephalus schreef
Onze Geniaal is groot, met goede voeten, is vriendelijk met een gelijkmatig temperament. Ze komt uit een goede moeder.


Dank voor je reactie. Wat voor type is jou merrie ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-18 11:54 



 
Profiel   

[ img ] De merrie heeft een stokmaat van 1.67, een sterk achterbeen, een hele goede galop, knieactie in de draf, een wat gezonken rug, zou misschien een tikkeltje meer lengte mogen hebben, verder geen bijzonderheden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-18 18:01 



 
Profiel   

Mijn geniaal is zeer knap!
Zeer makkelijk in omgang.
Onwijs lief en nieuwsgierig.
Groot zat.
En heel makkelijk bewegen!
Word 4 juli 2 is gecastreerd van het voorjaar en moest 10 dagen op stal. Liet zich zeer makkelijk 2x dag stappen aan de hand en bleef heel braaf in zijn eentje op stal staan.
Ben enorm gek met hem.
Komt uit een hele goede moeder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-18 08:35 



 
Profiel   

Die van mij is ook erg knap!
Erg groot, gaat sws de moeder wel voorbij ( die is 1.64)
Ze is nu ruim een jaar en groeit mooi gelijkmatig. En superlief in de omgang, makkelijk aan de hand en erg knuffelig, zonder brutaal te worden ( nou moet ik wel zeggen dat ze erg aangepakt is in de opfok door andere paarden die er al stonden, dus dat zal ook meespelen). Daarbij is ze niet sloom, ze kan extra bewegen en is erg nieuwsgierig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-18 10:15 



 
Profiel   

Mijn merrie wordt vandaag geinsimineerd met geniaal,ik ben benieuwd;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-18 10:26 



 
Profiel   

Hoi allemaal,

Hoe gaat het met de nakomelingen van Geniaal? Hebben ze wat formaat qua hoogte en body? En vererft hij zijn karakter ook? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 09:15 



 
Profiel   

De onze wordt nu 2 jaar en is goed aan de maat en nog volop in ontwikkeling, ik denk dat ze nu ongeveer 1.66 m meet. Het is een speels en vriendelijk dier. Nu zijn ze bij ons veel in de hand, dat scheelt natuurlijk ook. Ze worden elke dag aan het halster buiten en weer binnen gezet. Gemakkelijk bij de smid en veearts. Ze komt ook altijd naar je toe, dus geen problemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 10:36 



 
Profiel   

Bucephalus schreef
De onze wordt nu 2 jaar en is goed aan de maat en nog volop in ontwikkeling, ik denk dat ze nu ongeveer 1.66 m meet. Het is een speels en vriendelijk dier. Nu zijn ze bij ons veel in de hand, dat scheelt natuurlijk ook. Ze worden elke dag aan het halster buiten en weer binnen gezet. Gemakkelijk bij de smid en veearts. Ze komt ook altijd naar je toe, dus geen problemen.


Dat klinkt goed! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-19 07:53 



 
Profiel   

Mijn merrie is in mei uitgeteld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-19 19:04 



 
Profiel   

Die van mij word 3 dit jaar, en heb ik vorig jaar laten ruinen.
Hij is het leukste en vriendelijkste ventje dat ik ken, denk dat hij 1,66 is en hij groeit nog zat.
Wel veel in handen, maar je kunt dingen doen die voor een 5 jarige nog spannend zijn,
Hij is heel relaxed van karakter, ben heel erg blij met hem.
En hij is ook nog eens enorm!!!! knap

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-19 12:35 



 
Profiel   

Leuk om te horen, ook mijn merrie is begin mei uitgeteld, ben benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-19 09:04 



 
Profiel   

Die van mij wordt deze maand ook 2. Altijd heel mensgericht en sociaal. Ik loop regelmatig een rondje aan de hand van 3 km langs de weg, ze is wel alert, maar schrikt nergens van. Super paardje :) Ze meet nu 1.63 en groeit nog volop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 10:34 



 
Profiel   

Leuk om hier wat foto's en informatie te lezen over jullie Geniaal nakomelingen.

Wij willen onze sportmerrie (Johnson x Sandreo) dit jaar laten dekken door Geniaal. Helaas had het de eerste keer niet gepakt, dus op naar poging twee.
De eerste keer dat wij met deze merrie gaan fokken, dus best wel spannend :o :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-19 08:28 



 
Profiel   

Ik heb een merrie van Geniaal. Zij wordt in juni 4 jaar. Heerlijk dier. Goede beweging en erg fjin karakter. Wel een laatbloeier. Niet heel groot 1.64m.
[img]
[ img ]

[ img ]

[ img ]
[/img]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-19 08:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 11 [ 251 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen