Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 134 van de 167 [ 4165 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 167  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Cassanova du Bois

 
Profiel   

Wat is Revi knap! <3

Aahhh Layla… kijk haar nou met haar heerlijke bekkie <3

Vandaag weer een fotoshoot gehad.
Klein voorproefje
[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 19:49 



 
Profiel   

Awww wat een leuke foto’s! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 19:55 



 
Profiel   

Kijk hem groot worden <3
3 weken, 2 maanden, 5 maanden en 6,5 maand
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 19:58 



 
Profiel   

Ohhhh zo knap Cynthia! Nog steeds verliefd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 20:09 



 
Profiel   

[ img ]
Crack V (Cassanova du Bois x Don cremello du bois)
en Casey (cyrano= cassanova du bois x djémo durango= don cremello du bois)
op 1 foto. Ze vinden elkaar ook echt leuk. Moeder is natuurlijk wel scheidsrechter want cees is wel een stuk kleiner en minder sterk als crack maar crack pakt dit goed op en leert om te babyspelen en zich als hengst te gedragen bij merrie en veulen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 08:32 



 
Profiel   

cynthia: wow hij was al mooi, maar wordt nog mooier!

lailapri: knapperds zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 09:43 



 
Profiel   

Hij wordt mooi Cynthia <3 . Volgens mij is hij de meest gefotografeerde CdB :D . Leuk hoor al die foto's :j .

Mooi stel Lailapri!

Zitten jullie CdB's ook óveral aan te frunniken? Parel wil altijd aan ritsjes, touwtjes enz rommelen. Eigenlijk is niks veilig voor haar. Nieuwe weilandpaal was binnen een dag bijna doorgevreten :roll: . En gisteren heb ik haar een aantal malen een tik moeten geven omdat ze gewoon met de poortgreep van de stroomdraad bezig was om die los te maken :oo _-:( . Ze was echt verbaasd dat dat niet mocht en probeerde het gewoon twee keer opnieuw >;) .
En al een aantal malen Parel buiten de wei aangetroffen zonder dat de stroomdraad ook maar ergens kapot is :?

T is een bijzonder geval, maar wel een superlief bijzonder geval :D .

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 10:14 



 
Profiel   

Ja.. Kneel wil ook altijd alles vastpakken… erg lastig met het omdoen van zn (bitloze) hoofdstel :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 10:32 



 
Profiel   

Yep, heel herkenbaar. Ik heb poortgrepen met een extra diep omgebogen haak, anders wordt hier alles losgemaakt. Zadelkamer moet op slot, anders vind ik Luna erin terug. Enz :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 10:35 



 
Profiel   

Ik lees mee en de CdB hier heeft de stal onder water gezet toen ie een maand ofzo was omdat ie aan de kranen had lopen frunnikken (die staan daar al zo lang de paarden er staan, nog nooit is het in één van mijn paarden op gekomen.) en 'm zo open gedraaid had. :+

Kwam 's nachts de stal in om binnen te gaan halen en hoorde de buitenkraan lopen en terwijl ik een pas verder ga voel ik dat de grond soppig is. >;) Licht aan gedaan zodra ik er aan kon en ja hoor. :roll:
Regenton van 3000l zo goed als leeg (het had de dagen er voor flink geregend dus die was vol) en veulen stond op zijn aller onschuldigst langs de twee groten.... "dawassikechnie!" :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 10:46 



 
Profiel   

:D :D :')
Ik heb nu ook poortgrepen met een extra grote boog, zodat Parel ze niet los kan krijgen. En halster omdoen is inderdaad ook een uitdaging :j .

Stal onder water....die hebben we hier nog niet gehad gelukkig :oo .

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 10:58 



 
Profiel   

Hij kan het wel van zijn moeder hebben. We hebben automatische drinkbakken met vlotter ipv met zo'n lepel die ze zelf moeten induwen want met die laatste zet Rêve de stallen onder water omdat ze blijft duwen. := Dus ik had eigenlijk wel kunnen weten dat haar zoon iets dergelijks zou bedenken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 11:13 



 
Profiel   

Ik ben misschien een oneerlijk mens maar vastpakken happen bijten etc druk ik meteen de kop in. Kan me dat niet veroorloven met alle kids hier dus ik heb er ook geen die dat doet, ook de hengsten niet. Ik pak hun boven of onderkaak stevig vast en oefen daar wat druk op uit. Druk de wangen ook wel wat naar binnen op de plek waar bit ligt. Een stevige greep zegmaar. Zo worden ze niet kopschuw en leren wel dat dit niet de bedoeling is bij mensen. Ze mogen best aan de ruiken, likken, maar als meer dreigt te worden waarschuw ik met commando zachtjes en anders pak ik ze vast.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 12:15 



 
Profiel   

Bijten en mensen vast pakken mag hier ook niet. Maar voorwerpen, ballen, touwen, dat boeit me niet zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 12:26 



 
Profiel   

Gebeten wordt er hier ook zeker niet. Dan krijgen ze hier gewoon een klap voor de kanis :j . Beter 1x goed corrigeren dan 100 keer half.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 14:20 



 
Profiel   

Helemaal mee eens LDRD. Beter gelijk duidelijk zijn.

Idris hapt tijdens het wandelen ook graag in mijn arm of hand, maar alleen met zijn lippen. Dat ken ik wel van TiSento en dat was geen Cassanova natuurlijk.
Hij pakt wel graag van alles vast, maar dat is mij niet onbekend voor hengstjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 17:08 



 
Profiel   

Ik heb Joker vanmiddag ook een tik moeten geven. Die dacht in mijn vingers te kunnen bijten omdat ik met een emmer brokjes liep om te voeren. Dacht het niet ~~}>

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 17:13 



 
Profiel   

Idrisje heeft een nieuw topic:
[KS-ITP] Idris, mijn lieve, knappe knuffel

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 11:42 



 
Profiel   

Wat toch een prachtig dier heb je lopen

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 20:57 



 
Profiel   

Knappe Idris <3
Ik heb vandaag tijdens de les een soort van schriktraining gedaan met Kneel.. in een half uurtje ging hij van bang voor de plu, naar het ding willen eten :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 21:02 



 
Profiel   

Geweldig :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 21:15 



 
Profiel   

lailapri, dankje <3

Hahaha, dat was echt een hele enge schriktraining :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 07:13 



 
Profiel   

dank jullie :D

De schriktraining was idd eng, vond Kneel... maar hij deed het zo goed... <3 Hij snapte ook al dat je zo'n dus yogamatje moest uitrollen, omdat er voer in zat... en hij heeft al 1 voetje op het blok gezet... <3

Ik heb besloten dit de komende maand, of 2, te doen... in combinatie met wat extra grondwerk en teugelhulpen leren vanaf de grond, en dan weer erop... hij is nog jong zat... dus het komt allemaal wel... <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 07:39 



 
Profiel   

Knappe Carlijn mocht vandaag voor het eerst mee op wedstrijd en we hebben 2 dikke winstpunten in de L1 mee naar huis genomen *\o/* (190 en 192)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 17:51 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Goed gedaan!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 23:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 134 van de 167 [ 4165 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 167  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen