Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 153 van de 167 [ 4170 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156 ... 167  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Cassanova du Bois

 
Profiel   

Vandaag voor het eerst met Knelis gereden zonder juf erbij <3 ik ben nog totaal niet bezig met nagefelijkheid… eerst maar eens lekker zelf zn balans laten zoeken :)


Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-22 22:17 



 
Profiel   

[KS] Bokt merrieveulen verkiezing 2022: stemmen maar!

:o

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-22 08:32 



 
Profiel   

uiteraard gestemd op de Cassanova nakomelingen in de veulenverkiezing :D :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-22 23:37 



 
Profiel   

Eerste “echte” buitenrit met Kneel is een feit… leadrope aan de neusriem, zodat mijn man hem bij spannende dingen vast kon houden (voor mijn gevoel, niet voor Kneel, die is braaf zat), maar ik heb 75% van de rit los gereden, met de leadrope zelf vast <3

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-22 17:17 



 
Profiel   

Gaaf Banjer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-22 18:29 



 
Profiel   

Stoer hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-22 07:18 



 
Profiel   

Ik ben niet meer heel actief op bokt maar lees wel mee ik dag misschien is het nog wel leuk om deze foto's te plaatsen
Jullie kennen haar misschien nog wel als veulen inmiddels is ze nu 2,5 jaar


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-22 20:50 



 
Profiel   

Wauw! Wat is ze mooi Rosanna! <3
Zeker meer onder de meeleessteen onderuit komen en posten van je prachtige merrie

@Banjer: wat goed! Jullie zijn echt zo fijn op weg.

Proficiat aan Sensi met de gouden bokt veulen titel. Ze is niet enkel voor het zicht goud maar nu ook op papier
De Cassanova veulens lijken het elk jaar goed te doen?

Hier is Charlie intussen al een dikke maand vertrokken naar de opfok. Hij heeft het goed naar zijn zin met al die nieuwe vriendjes.
Hij staat dag en nacht samen met twee andere veulens en een Shetlander merrie op een wei met drie schuilhokken. Voorlopig gaan ze overdag nog op andere weien met meer gras samen met enkele jonge merries. Leuk om te zien hoe sociaal ze daarvan worden.
Ik ben echt blij dat ik daar ben terechtgekomen.

[ img ]

Dit is een deel van de bende. De jongste moest toen nog gespeend worden.
Wel grappig: de namen starten allemaal met een C.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-22 09:25 



 
Profiel   

Wat gaat het goed Banjer, leuk hoor!

En Rose vind ik prachtig Rosanna, maar dat wist je al :D .

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-22 13:51 



 
Profiel   

Wauw Rosanna!! Ze is echt prachtig!! <3

Stoer Vera!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-22 16:20 



 
Profiel   

Ik zal proberen om meer onder me meeleest steen vandaan te komen :')

We gingen een lijntje zetten voor de hengsten dus Rosegold ook maar even mee gepakt :D

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 22:12 



 
Profiel   

knappe Rosegold <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 23:16 



 
Profiel   

Powerhouse :D !

Duimen jullie mee voor onze Pommetje?
Hij staat al ruim een week op de kliniek in Emmeloord met een zeer ernstige oogontsteking. De prognose voor het oog was erg slecht. Maar nu na een week is er enig optimisme, ik zeg het wel voorzichtig. Hij staat in ieder geval voorlopig nog wel even daar en moet zijn vrienden in de opfok dus nog even missen.
Hij is wel topbraaf en laat alles maar over zich heen komen. Netjes opgevoed Rosanna :D !

En Pommetjes onfortuinlijke zus Parel is weer helemaal hersteld van haar avontuur met de hooibak gelukkig.

Hoop dat we het nu weer even gehad hebben met de blessures :j :D .

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-22 10:30 



 
Profiel   

Sterkte Pommetje! Uiteraard duim ik mee :(:)
Gelukkig is Parel helemaal hersteld :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-22 11:17 



 
Profiel   

*\o/* Rosanna super leuk dat je updates plaatst van Rosegold *\o/* Echt superleuk paard! :9

LDRD de duimen draaien hier voor Pommetje. Hopelijk zet het positieve nieuws toch echt door.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-22 11:24 



 
Profiel   

Tijdje niet gereageerd... heel hectisch geweest. Nieuwe baan, huis gekocht en Sensi verhuisd... hoop dingen gebeurd dus. :=

@Fiija
Wat fijn dat jouw jonkie het zo goed doet! Altijd even spannend hoe ze zich aanpassen.

@_Rosanna
Rosegold is prachtig! <3

@LDRD
Oh jeetje, arme Pommetje :knuffel: Hopelijk een snel herstel! Genoeg blessures gehad zo, idd. :Y)

Sensi gisteren verhuisd naar haar "opfok" plekje in Limburg. 2 uurtjes rijden, arm ding. Had het wel echt te doen met haar gisteren. Heb letterlijk gehuild toen ik naar huis ging, zo schuldig gevoeld dat ik mijn kind getraumatiseerd heb. :') Sensi was er gelukkig heel nuchter onder, na een halfuurtje hinniken in de vrachtwagen begon ze met eten. Toen we aankwamen meteen met 2 anderen de wei in (ook een ander nieuwe) en ze is daar nu beste vriendjes mee.

Ze staat nu dichterbij mij, dus kan ik ieder weekend op bezoek. Ik ga voorlopig alleen een beetje poetsen en tutten, maar begin volgend jaar wil ik lekker gaan wandelen met haar.
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Ohja en Gouden Boktveulen! Totaal niet verwacht... Sensi is populair. *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-22 20:49 



 
Profiel   

Sensi is ook echt heel gaaf ! Kan nog steeds goed bewegen zo te zien !

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-22 22:16 



 
Profiel   

Sens doet het goed zo te zien. Ze is echt prachtig <3 . Altijd zó rot om die dieren uit hun vertrouwde omgeving te moeten rukken en in den vreemde achter te laten :o . Gelukkig wennen ze doorgaans snel als ze een vriendje hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 11:19 



 
Profiel   

marjolein88 schreef
Sensi is ook echt heel gaaf ! Kan nog steeds goed bewegen zo te zien !

Ja, ze kan echt zo goed draven. Geeft altijd een showtje weg! Ben zo benieuwd hoe ze zich verder gaat ontwikkelen! <3

LDRD schreef
Sens doet het goed zo te zien. Ze is echt prachtig <3 . Altijd zó rot om die dieren uit hun vertrouwde omgeving te moeten rukken en in den vreemde achter te laten :o . Gelukkig wennen ze doorgaans snel als ze een vriendje hebben.

Heel rot idd, heb me nog nooit zo schuldig gevoeld. :o Maar ze doet het heel goed. Hier kan ze haar ei kwijt en spiertjes kweken van het rondrennen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 14:50 



 
Profiel   

Citaat

Loes@ wij zijn volop aan het duimen hoop zo dat het bij trekt en dat dat kleine hummeltje er snel vanaf is.


Zwarteheks@ fijn dat ze nu lekker dichter bij staat ik merk dat dat echt stuk fijner is dan ver weg haha (al is bij mij ver weg 75 min rijden)(flugel) ik weet dan mag ik eigenlijk niet klagen (maar de andere staat nu 10 min verderop dan ben je toch verwend haha) (Unique)
Geniet er heerlijk van :)
En ze show lekker <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 19:54 



 
Profiel   

Hoe gaat het nu met het oogje? Al beter?



Hier heel trots op onze Cassanova dochter Vpower Hailey.
Ze heeft haar IBOP gehaald met 82,5 pnt --> AA en de IBOP topper van 2022 !
Haar volle zusje werd vorig jaar IBOP topper met 82 pnt, dus extra knap om een half puntje hoger nog te scoren.
De combinatie van Cassanova met onze welsh A blijkt dus een groot succes.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-22 00:59 



 
Profiel   

Wat is dat toch een prachtig toppertje Marjolein! En ook fijn dat je een goed amazone hebt weten te vinden om dit mogelijk te maken. Blijft zij haar ook rijden?
Ik hoop voor Parel volgend jaar na de keuring ook een leuke jonge amazone te vinden die ermee aan de slag wil. Belangstellende meelezers kunnen altijd even een PB doen om vast in gesprek te komen natuurlijk. :j

En goed nieuws over Pommetje!
Zijn oog gaat nu echt vlot de goede kant op gelukkig. Ondanks dat de prognose zo slecht was is het conservatief beleid met alleen maar om de 2 uur druppelen (24 uur per dag) succesvol geweest. Operatie niet meer nodig en oog eruit halen al helemaal niet. Denk dat hij komende week terug gaat naar de opfok. De drain blijft wel zitten en hij kan nog niet terug de groep in. Via de drain moet hij nog wel een paar keer per dag gedruppeld worden, maar dat wordt verder afgebouwd.
Jammer genoeg moet hij nog even alleen op stal blijven dus, maar ik hoop dat dat ook niet meer al te lang hoeft te duren.
En hij ondergaat het allemaal zó braaf. Zo'n fijn karakter, zelfs bij de opfok missen ze hem :D .

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-22 13:16 



 
Profiel   

wat goed nieuws zeg! gelukkig maar ! Hoe was het gekomen?


Helaas kunnen deze meiden haar niet blijven rijden vanwege drukte met hun eigen paarden
. Dus we gaan even kijken of we iemand uit mijn lesklantenkring oid kunnen vinden die er goed op past en haar in de sport wilt gaan uitbrengen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-22 22:42 



 
Profiel   

Geen idee hoe het gekomen is Marjolein. Hij had een ieneminie beschadiging op zijn oog maar daar is een hardnekkige bacterie in gekomen.
Maar sinds afgelopen maandag is hij gelukkig weer thuis. Nog even een weekje apart in een stal en dan mag hij weer bij zijn vrienden.

Ik hoop echt dat we het nu weer even gehad hebben met dierenartsen en veeartsen :x .
Het was wat veel met Parel die onder de schaafwonden zat, Pommetje met zijn oog, zieke kat (die weer de goede kant op gaat gelukkig), plotseling hond laten inslapen 2 weken geleden en gisteren onze 20 jarige poes laten inslapen.
Weet niet hoe het jullie vergaat met dat soort dingen, maar mij kan je opvegen :o .

Maar goed, we gaan weer door :D .

Ik wens jullie allemaal hele fijne kerstdagen en alvast een heel goed en gezond 2023 toe! {:)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-22 12:00 



 
Profiel   

Iedereen hele fijne dagen, ook namens de meisjes en de paarden :)

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-22 16:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 153 van de 167 [ 4170 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156 ... 167  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen