Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 4 [ 86 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Op zoek naar nakomelingen CITANGO ( Contango x jazz)

 
Profiel   

CHICAGO <3

Effe snuffelen aan zijn moeder:
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-17 12:58 



 
Profiel   

Wat een leuke foto's zo in de sneeuw!

Die van mij heeft zich gisteren voorbeeldig gedragen op de Brabantse Kampioenschappen! In de eerste proef een juryverschil van 30 punten maar gelukkig was het wel genoeg om te mogen overkampen. Daar deed ze er nog een schepje bovenop wat ons uiteindelijk de 6e plek opleverde :):)


[ img ]
<3

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-17 13:17 



 
Profiel   

Prachtige foto Annique! Toch wel grappig als ik de foto's van Chicago en Eveglow onder elkaar zie...toch beetje zelfde hoofd en uitdrukking...

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-17 19:54 



 
Profiel   

Dankjewel! Ze hebben idd hetzelfde hoofd en uitdrukking, leuk om te zien :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-17 23:48 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Mijn Citango x Flemmingh super braaf en hanteerbaar bij de Desert Trail! Alleen bij de trailers erg onrustig, met rijden heb ik er een super paard aan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 15:35 



 
Profiel   

Wat gaaf Gerdien!! Ze heeft het wel goed bij je zo te zien...volgens mij wat zwaarder geworden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 12:19 



 
Profiel   

manubres schreef
Wat gaaf Gerdien!! Ze heeft het wel goed bij je zo te zien...volgens mij wat zwaarder geworden :D


Ja t smaakt haar allemaal erg goed en in de training kan ze alles ook steeds beter volhouden
Komen ook al mooie spieren op nu!
Nu een beetje oppassen dat ze niet te dik wordt

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 15:22 



 
Profiel   

Mag ik mij hier ook melden? Ik rijd sinds kort ook een Citango nakomeling,2 dagen in de week.

Het is een 6 jarige merrie die nog niet zoveel kent. Met poetsen en opzadelen kan ze wat ongeduldig zijn maar dit heeft natuurlijk ook te maken met dat ze nog niet zoveel gewend is. Met rijden is ze heel erg werkwillig , zacht in de mond en een super fijne draf. Ze heeft wel alles in de gaten maar blijft wel netjes opletten. Kortom een erg fijn paard :)

Ik knijp dan ook in mijn handjes dat ik haar mag rijden van haar eigenaar.

Hebben jullie Citango's ook alles in de gaten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 19:54 



 
Profiel   

Wat leuk zoedeloe! Welkom!
Mijn Citango is ook 6 jaar. Hij is heel wisselend in zijn gedag, soms heel koelbloedig maar soms ziet hij ook alles. Maar dan let hij niet meer op mij. Zijn moeder was een super angstige merrie, daarbij is Chicago echt koelbloedig...maar af en toe komt er een gen van moeders naar boven denk ik :D

Heb je ook een fotootje?...of meer :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 21:33 



 
Profiel   

Wat leuk Zoedeloe!
Mijn Citango merrie heeft juist met opzadelen wel veel geduld. Onder het zadel ook een super fijne mond en het drafwerk is echt haar ding!

Ik ben benieuwd hoe ze eruit ziet

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-17 09:06 



 
Profiel   

Wat grappig om sommige overeenkomsten te lezen :) heel leuk!

Ik verwacht dat ze het poetsen wel wat meer gaat waarderen.
Ze is na het zadelmak maken niet veel bereden geweest. Ik heb er nu pas 3 keer mee gereden (nadat ze 3 maanden lekker in de weide gelopen heeft) dus in feite is het nog een redelijk groen paard.

Ze draaft erg makkelijk, goed ondertredend achterbeen met een mooi voorbeen gebruik. Galopperen vind ze nog wat lastiger, de stap is goed maar nog iets gespannen.

Ik gok dat ze 1.63 is, bruin van kleur met een kolletje en een wit voetje. Het is niet mijn eigen paard en heb ook nog geen foto's. Zal vragen of ik er een mag plaatsen *-:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-17 10:58 



 
Profiel   

Ik heb de mijne voor het eerst geschoren. Heb eigenlijk nooit mijn paarden geschoren, maar Chicago heeft echt heel erg dik haar, ook als ik op tijd een deken op doe. Toen bij ons op stal iemad kwam staan die een scheerapparaat had wilde ik het toch eens proberen. Het viel me mee hoe bang Chicago was. Zijn geduld werd wel erg op de proef gesteld, na twee uur was hij er echt klaar mee. Ik vond het zelf best tegen vallen een paard scheren, maar ben wel blij met het resultaat.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-17 21:34 



 
Profiel   

Ooh die is er mooi onder vandaan gekomen <3 En wat fijn dat hij zo braaf was!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 17:28 



 
Profiel   

zoedeloe schreef
Ooh die is er mooi onder vandaan gekomen <3 En wat fijn dat hij zo braaf was!


Dank je!..

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 13:32 



 
Profiel   

Manubresje hebt echt een knap paard!!

Zijn er meer die springen met hun Citango?

Mijne pakt t leuk op[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 23:30 



 
Profiel   

Dank je Gerdien.
De mijne is misschien knap, maar springen kan hij niet echt geweldig...haha...
De jouwe gaat er lekker overheen zeg!
Ik ben zelf ook niet zo'n springer. Alleen als het paard het goed beheerst. En Chicago is wat onhandig en soms wat lomp, een balk aan zijn benen maakt hem niks uit...maar mij wel :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 11:14 



 
Profiel   

De eerste sprongen van Do waren ook echt hilarisch en eng tegelijk ... ik dacht dat ze het nooit zou leren... maar nu begint het kwartje te vallen

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 11:57 



 
Profiel   

_Gerdien_ schreef
De eerste sprongen van Do waren ook echt hilarisch en eng tegelijk ... ik dacht dat ze het nooit zou leren... maar nu begint het kwartje te vallen


Oké, dus er is nog hoop?...haha...

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 13:52 



 
Profiel   

Haha ja vast wel! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 14:29 



 
Profiel   

Dat ziet er uit als een springpaard :)

Ik heb nu 6 keer op de Citango gereden en het gaat elke keer beter. Het is een hele eerlijke merrie die graag voor je werkt. Afgelopen keer zonder eerst te longeren en hulp bij het opstappen gereden, ze was super braaf. Echt een paard om op verliefd te worden! Soms ben ik zelf alleen wat onzeker en dat merk ik dan wel gelijk. Zolang ik maar vertel wat ik van haar verwacht doet ze het. Het is eigenlijk al een ´leermeester´ voor me, prijs me dan ook erg gelukkig dat ik de kans krijg haar te rijden.

Ik zal binnenkort een foto plaatsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 16:26 



 
Profiel   

Wat fijn zoedeloe!
Ben heel benieuwd naar die foto *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-17 19:35 



 
Profiel   

Klinkt goed zoedeloe!
Ben ook erg benieuwd naar hoe ze eruit ziet

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-17 22:44 



 
Profiel   

Duurt even maar hierbij de foto. Is de tweede keer dat ik erop zit.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-17 19:00 



 
Profiel   

Leuk!...wel een beetje wazige foto...maar het lijkt er goed uit te zien! Mooi achterbeen. Koppie lijkt ook van een echte Citango :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-17 11:31 



 
Profiel   

Knap achterbeen +:)+


[ img ]

Zijn jullie Citango’s ook zo sensibel?
Mijne heeft een bloedhekel aan dekens op/af doen, opzadelen ed..
verder lijkt haar lichamelijk niks te mankeren
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-17 23:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 4 [ 86 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen