Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 12 [ 297 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Firestone (Johnson x Florencio)

 
Profiel   

Oakland1990 schreef
Nou mijne was ook groot tot ze twee was, nu niet meer. Je weet het niet ... Grote veulens geven geen grote paarden. Ken meerdere hele grote jaarlingen die gestrand zijn op <1,65m.

Prin lijkt al erg af als je haar langs opzij ziet, vooraf dan weer niet. Ze is nu 33 maanden en staat nog steeds overbouwd, maar de schoft wordt duidelijker en ze heeft een vollere bovenlijn gekregen. Trainer is volledig overtuigd dat ze nog een flink stuk zal groeien, ik iets minder :=


Moeder en moedersmoeder zijn beide 1.80, ik ga uit van minimaal 1.70.. maar inderdaad, het is geen garantie.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-18 23:45 



 
Profiel   

Idd, je weet het niet. Mijne d'r moeder is 1,70, grootmoeder 1.72m, diverse paarden uit die moederlijn zijn mij bekend en allemaal gaan ze vlot over de 1,70m. Haar nichtje uit Johnson (ook weer 3/4e gerelateerd) was op tweejarige leeftijd al 1,74m.


Laatst bijgewerkt door Oakland1990 op 26-11-22 14:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-18 08:38 



 
Profiel   

Ik zie net bij Nijhof dat Firestone niet meer vers beschikbaar is, alleen dv. Weet iemand waarom dit is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-18 13:07 



 
Profiel   

Enige wat ik kan bedenken is dat ze hem nu toch in de sport willen dit jaar...

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-18 17:18 



 
Profiel   

[ img ]
En longeren met zadel vind Kate ook helemaal prima...
Ze is super braaf, vindt niets ‘eng’ juist nieuwschierig van aard..Wat haar dan wel weer soms wat brutaal maakt;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-18 16:14 



 
Profiel   

Dat soort dingen vindt mijne ook totaal niet indrukwekkend, wel ging ze er vandoor toen er iemand een tak versleepte 50m verderop... Ze schrikt van dingen waarvan ik niet gewend ben dat mijn paarden schrikken, en is relax als ik denk dat ze het eng kan vinden. Heb altijd ruinen gehad waarvan 1 angstloos is, de andere is nu weg maar die ging er ook niet vandoor, die bevroor of deed een pas achteruit.


Laatst bijgewerkt door Oakland1990 op 26-11-22 14:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-18 16:18 



 
Profiel   

Firestone is naar het buitenland, Tsjechië als ik me niet vergis. Ik was gisteren bij Nijhof en heb er even naar gevraagd..

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-18 07:37 



 
Profiel   

Verkocht dan? Wel zonde want hij leek zo beloftevol als 4 en 5 jarige...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-18 08:06 



 
Profiel   

Zijn mede eigenaar volgens mij

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-18 11:42 



 
Profiel   

Wellicht komt zo'n paard in Tsjechië ook wel meer uit de verf dan hier tussen al die kanonnen van tegenwoordig...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-18 12:09 



 
Profiel   

Hebben jullie jullie 2 en 3 jarigen al gekeurd? Mijne werd half feb röntgen gekeurd en was helemaal oke. Vond het toch wel spannend want je weet het nooit als je veulens koopt. :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-18 12:41 



 
Profiel   

Heel fijn Oakland!!

Juna is als 2-jarige op de foto geweest voor het nakomelingenonderzoek van het KWPN, toen was alles perfect in orde. Een paar maanden geleden heb ik de aanvullende foto's laten maken voor PROK, ook op deze foto's was ze puntgaaf. Volgens de dierenarts had ze nu met al deze foto's ook gelijk de foto's voor een sportkeuring gehad. Erg blij dat ze helemaal goed is dus!

Het inrijden gaat top, heb er denk ik een keer of 12-15 op gezeten nu en ze denkt al zo fijn voorwaarts en krijgt al zo veel balans, ben echt heel erg blij met haar!!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-18 17:04 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

In mei word hij 3 en is inmiddels 1.75
Moeder een Polansky

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-18 15:15 



 
Profiel   

wchopinz schreef
[ [url=m/fKFov0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uUfK1o.png]Afbeelding[/url] ]

In mei word hij 3 en is inmiddels 1.75
Moeder een Polansky


Prachtig!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-18 18:44 



 
Profiel   

Wauw, die is tof!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-18 18:45 



 
Profiel   

Sannum schreef
wchopinz schreef
[ [url=m/fKFov0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uUfK1o.png]Afbeelding[/url] ]

In mei word hij 3 en is inmiddels 1.75
Moeder een Polansky


Prachtig!!



Dank je.! Die van jou vind ik ook schitterend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-18 19:54 



 
Profiel   

Ohh wat een leukerd dat vosje! <3

Ik heb een topic gemaakt van mijn Firestone nakomeling, voor de geïnteresseerden:

[RIJ-ITP] Ons lieve kleine zwarte heksje wordt een echt paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-18 20:52 



 
Profiel   

Ik ben ook eigenaresse geworden van een Firestone nakomeling. Hij is geboren op 22 april 2017 en hier nu net een dag. Duidelijk een eigen willetje en nergens bang, veel te oefenen met meelopen etc dus

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-18 10:50 



 
Profiel   

Dat nergens voor terugdeinzen ken ik! Eigen wil ook maar dat is ook gewoon typisch merrie. Mijne gaat volgende maand of die daarna rustig beleerd worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-18 15:27 



 
Profiel   

Spannend hoor! Ben benieuwd hoe die het gaat doen. Heb je haar al lang?
[ img ]

Het is de vos, nu al bijna net zo groot als mijn 9 jarige kwpn merrie dus ben benieuwd waar het eindigt haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-18 19:24 



 
Profiel   

Heb niet alle namen onthouden van de paarden die ik voorbij heb zien komen maar stuk voor stuk mooie paarden. Wel allemaal heel anders om te zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-18 19:27 



 
Profiel   

Mijn 3.5 jarige Firestone doet het super! En nu een tijdje onder het zadel en pakt alles goed op!


Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-18 21:46 



 
Profiel   

Ziet er relaxed uit :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-18 06:22 



 
Profiel   

Heel braaf aniquegraaf! Leuk dier!!

Juna begint nu toch echt wel paard te worden, het echte veulenachtige is er wel af, en er beginnen steeds wat meer spieren op te komen!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-18 15:17 



 
Profiel   

Ze ging eigenlijk in Mei beleerd worden, maar omdat ze plots weer heel overbouwd staat en de trainer eigenlijk al druk bezet is stellen we het met minimaal 1 maand uit. Dan is ze ook gewoon netjes 3 mogen worden voor ze in het werk gaat. Ik houd me nu vooral bezig met dingen die geen uithoudingsvermogen vragen. Opzadelen bitje, meelopen, poetsen...


Laatst bijgewerkt door Oakland1990 op 26-11-22 14:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-18 13:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 12 [ 297 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen