Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 9 van de 12 [ 297 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Firestone (Johnson x Florencio)

 
Profiel   

Scheelt echt veel. Ik heb ooit een klein paard gehad van ongeveer 1,59m. Scheelt 2 luttele cms met degene die ik nu heb en daar stak ik met mijn benen een stuk onderuit. Die daarna moest en zou een groot paard zijn en dat werd een van 1,76m, toch gaf dat hetzelfde beeld als met degene van nu. Conclusie is dat ik eigenlijk overal op pas :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-18 13:39 



 
Profiel   

Wat leuk, even meelezen en kijken in dit forum. Wij hebben dit jaar een merrieveulen van Firestone gekregen. Een heel mooi luxe vosje. Ze oogt niet zo heel groot, maar wel fijn bewegen. Zijn er nog meer firestones geboren dit jaar bij jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-18 16:57 



 
Profiel   

Beleren gaat goed. Ze is heel gefocust op haar werk en is vlug van aannemen {:}

Ben nu al trots haha


Laatst bijgewerkt door Oakland1990 op 26-11-22 15:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-18 18:55 



 
Profiel   

Onze 4 jarige Firestone. Doet het heel leuk en binnenkort gaan we starten!


Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-18 15:33 



 
Profiel   

Firestone x Oscar, ga jij daar vrijwillig op zitten }> wel mooi robuust paard. Had hem fijner verwacht nav de afstamming

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-18 15:49 



 
Profiel   

Ik heb er wel een paar keer naast gelegen hoor :') }:0 Maar over het algemeen is hij heel makkelijk!

Hij is inderdaad best robuust geworden! Hij is in een jaar tijd heel veel gegroeid en meet nu 1.68!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-18 16:07 



 
Profiel   

Ik ken maar enkele Oscars maar ze zijn allemaal heel vlug met kort lontje, als ik daar het temperament van mijn Firestone bij denk :Y)

Des te beter dat ie wel een leuk paard blijkt. Dat is iets waar ik toch bang van ben. Zowel met mijn pony als nu met de Firestone. De pony bleek fijner dan mijn kwpn maar bij de Firestone zal het nog moeten blijken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-18 16:10 



 
Profiel   

Je moet bij hem af en toe wel even duidelijk zijn en weten wat hij wel of niet mag. Maar verder heb ik nog niet zo heel veel van een kort lontje gemerkt. Hij is wel erg leergierig en heeft wel een fijne looplust! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-18 16:20 



 
Profiel   

Onze 4-jarige Firestone wordt steeds stoerder, van de week zijn we voor het eerst naar het strand geweest! Ze keek haar ogen uit en vond het in het begin best spannend, maar geen stap verkeerd, heerlijk dier!!

[RIJ-ITP] Genieten van het avondzonnetje op het strand!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-18 11:43 



 
Profiel   

martinev schreef
Onze 4-jarige Firestone wordt steeds stoerder, van de week zijn we voor het eerst naar het strand geweest! Ze keek haar ogen uit en vond het in het begin best spannend, maar geen stap verkeerd, heerlijk dier!!

[RIJ-ITP] Genieten van het avondzonnetje op het strand!


Jij bent echt dapper met die jonge beesten _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-18 12:16 



 
Profiel   

Dat ga ik niet doen met de mijne :+ Die gaat een sprintje trekken en daarna bokkend ervandoor :') :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-18 13:58 



 
Profiel   

Oakland1990 schreef
martinev schreef
Onze 4-jarige Firestone wordt steeds stoerder, van de week zijn we voor het eerst naar het strand geweest! Ze keek haar ogen uit en vond het in het begin best spannend, maar geen stap verkeerd, heerlijk dier!!

[RIJ-ITP] Genieten van het avondzonnetje op het strand!


Jij bent echt dapper met die jonge beesten _/-\o_


Ik heb de mazzel dat ze ontzettend goede maatjes is met onze andere merrie en alles na-aapt wat zij doet. Ze vertrouwt haar volledig en heeft veel steun aan haar. Zonder ons andere paard zou ik dit ook niet gedaan hebben hoor! Maar ben wel heel blij dat het zo gaat, vind het fijn dat ze al met veel verschillende dingen kennismaakt op jonge leeftijd!

@aniquegraaf, dat soort grappen haalt ze gelukkig niet uit. Ze kan heel erg snuiven en snurken, maar daar blijft het over het algemeen ook wel bij. Vooral dus door het megavertrouwen in onze andere merrie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-18 21:21 



 
Profiel   

Dat is wel heel prettig dat zij zoveel vertrouwen heeft in jullie merrie! En dat snurken ken ik ook wel een beetje :D

Wat ik wel super leuk aan de mijne vind, is dat hij heel nieuwsgierig en leergierig is. En heel graag aan iedereen wil ruiken.

Hij lijkt hier wel heel groot moet ik zeggen :')
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-18 22:50 



 
Profiel   

Hoe gaat het met jullie Firestonetjes?

Heb de mijne afgelopen week voor het eerst onder het zadel zien lopen, ze is in mei aan het hele traject begonnen en is nu goed zadelmak. Ze viel me absoluut niet tegen (wist nooit goed wat voor type ze onder de man zou zijn). Heel elastisch paard met vlug achterbeen die makkelijk front maakt.


Laatst bijgewerkt door Oakland1990 op 26-11-22 15:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-18 18:33 



 
Profiel   

Ziet er goed uit Oakland, gaaf dier! Is het de bedoeling dat ze ook weer naar huis komt en je haar zelf gaat rijden?

Met Juna gaat het echt super, wat een heerlijk beest is het! Vorige maand heb ik thuis een L proefje gestart, ze liep gelijk mooi naar winst toe, en dat terwijl ik er pas weer anderhalve week op zat nadat ze een week of 4 stil had gestaan omdat ze in het draad had gehangen...

Afgelopen week hebben we voor het eerst gesprongen, dat hebben we maar gelijk goed aangepakt op het crossterrein van Rob Janssen, ze deed het echt fantastisch, wat een heerlijk nuchter en braaf paard!

Even fotospam van mijn knappe veelzijdige puppy! <3


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-18 19:05 



 
Profiel   

Die van mij kan dus totaal niet springen :') Hij valt bijna over een drafbalkje.. maar verder doet die het heel goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 00:05 



 
Profiel   

Naar huis komen is niet aan de orde want ze is thuis :P mijn stalhouder maakt ze klaar. Dus ik zie haar wel elke dag, voer haar in de avond en dat is het zo'n beetje. De twee andere rijd ik wel zelf, allen staan op 1 pensionstal.


Laatst bijgewerkt door Oakland1990 op 26-11-22 15:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 09:39 



 
Profiel   

Wat een heerlijke foto’s van de ‘firestones’

Kate is nu twee maanden onder het zadel. Iemand anders rijd haar voor me aan. Ze doet het erg goed en is braaf, hoort en ziet wel alles, maar gaat er niet raar van doen.
In het begin liep ze erg met de handrem erop, gelukkig nu meer voorwaarts:)

Binnenkort ga ik er zelf op, spannend

Hier wat beelden van week vier aanrijden:)
[ img ]

[ img ]

[ img ]

P.s. De ‘zadelmak’ meneer die er op zit is 190 hihi, dus als ze wat klein oogt(ze is ook niet mega groot) kan dat het zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-18 22:51 



 
Profiel   

En vandaag zelf een rondje

Ze was super braaf, ik heb zelf al vijf jaar niet echt gereden, dus was wel weer even wennen

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-18 21:12 



 
Profiel   

Knap paard en ook nog een echte driejarige om te zien qua model. Mijne heeft dat ook en dat vind ik soms zo zonde terwijl het normaal is. Komt door al die paarden die er vanaf 3 uit zien als een van 7...

Was ze braaf?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-18 10:06 



 
Profiel   

Oakland1990 schreef
Knap paard en ook nog een echte driejarige om te zien qua model. Mijne heeft dat ook en dat vind ik soms zo zonde terwijl het normaal is. Komt door al die paarden die er vanaf 3 uit zien als een van 7...

Was ze braaf?



Ja ze was super braaf
En inderdaad. Ik denk altijd geef ze naar lekker de tijd. Ze is nu 3,5 jaar en we rijden drie x in de week op haar

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-18 21:15 



 
Profiel   

Fijn eindejaar allemaal!

Wij zijn gisteren verhuisd naar een trainingsstal, een oude bekende van mij. Die gaan haar verder doorrijden en over 3 maanden kijken we dan of ik ze zelf aanhoud of niet. Ik ben benieuwd. Verhuizen zelf ging echt vanzelf, super braaf. Ook eenmaal aangekomen meteen thuis. Nu kan haar "grote paarden leven" beginnen. In april wordt ze alweer 4...


Laatst bijgewerkt door Oakland1990 op 26-11-22 15:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-18 13:07 



 
Profiel   

[ img ]
Niet heel actief meer hier misschien maar wat leuk foto’s te zien van andere Firestone nakomelingen!
Ik heb sinds oktober ook een merrie, wordt 5 dit jaar. Toch veel zelfde types zie ik hier voorbij komen, mooi rank gebouwd.
We zijn nu rustig aan bezig met inrijden. Tot nu toe echt een heerlijk karakter en een echte knuffel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-19 19:01 



 
Profiel   

Wat is het rustig hier! Hoe gaat het met de Firestone's? Die van ons mocht vandaag weer eens on tour, en dat ging niet onverdienstelijk!

[RIJ-ITP] Knappe zwarte Juna loopt naar superpunten!!

[ img ]


Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-19 22:30 



 
Profiel   

Inderdaad rustig hier, gaat super met Juna zo te zien?

Die van mij is vooral groot, 1.67 is hij nu!

https://youtu.be/Jj1el3Zw-bY
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-19 23:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 9 van de 12 [ 297 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen