Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 8 van de 8 [ 178 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Ferdeaux

 
Profiel   

janderegelaa schreef
Maar als je hem niet naar binnen haalt weet je niet hoeveel hij eet en krijgt hij geen krachtvoer en dat heeft hij wel nodig om spieren te kunnen ontwikkelen als hij zo'n achterstand heeft. Hij is niet zozeer mager, hij heeft helemaal geen spieren. En als je dat op jonge leeftijd niet aanpakt in de ontwikkeling hou je altijd een slap paard.


Een beetje laat gezien, maar voel toch dat ik mij even gedetailleerder wil ‘verdedigen’. Dat we hem 24/7 buiten hebben in de opfok betekend niet dat hij niet bijgevoerd wordt. Die conclusie heb je zelf getrokken. Zoals ik zei, we houden hem nauwlettend in de gaten, zijn bloed waarden zijn inmiddels allemaal weer goed en we voeren hem op het weiland wel degelijk bij met brok (uit een emmer dus weten exact wat hij krijgt) en daarnaast liggen er extra balen hooi naast het gras dat er staat.

Hoe gaat het hier verder met alle andere Ferdeaux’s?

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-20 18:49 



 
Profiel   

[ img ]

Leuk topic! Ik lees even mee :)
Heb een ruim 3 maanden oud hengstje van Ferdeaux. Top karakter en mooi aan de maat. Erg blij mee! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-20 17:54 



 
Profiel   

Hoi allemaal,

Ik heb sinds afgelopen week mijn veulen, ze is een Ferdeaux x Daily Diamand. Ze is tot nu toe nergens van onder de indruk en super braaf en mak in de omgang.

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 16:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 8 van de 8 [ 178 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen