Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 8 [ 178 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Ferdeaux

 
Profiel   

Ze word 4 jaar in mei
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-20 09:57 



 
Profiel   

Ik vind het compleet andere paarden :') Schoft, kruis, voorbeen, hals, hoofd, rondgeribtheid, ik zie geen overeenkomsten. Daarbij natuurlijk de kleur en ze schelen minstens 10cm.. Maar goed, puur vanaf de foto dan hè..

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-20 10:01 



 
Profiel   

Zulke vergelijkingen kan ik niet maken met maar 1 foto, kwa voorbeen, schofthoogte etc.
:D

Ik vind ze beide een duidelijke ferdeaux opdruk hebben, in die van ons zie je d'r moeder een havidoff ook sterk terug

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-20 10:37 



 
Profiel   

Seven schreef
Zulke vergelijkingen kan ik niet maken met maar 1 foto, kwa voorbeen, schofthoogte etc.
:D

Ik vind ze beide een duidelijke ferdeaux opdruk hebben, in die van ons zie je d'r moeder een havidoff ook sterk terug

Ik vind het 2 totaal verschillende paarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-20 10:42 



 
Profiel   

Zal ik wel wat anders zien dan jullie :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-20 10:43 



 
Profiel   

janderegelaa schreef
Seven schreef
Zulke vergelijkingen kan ik niet maken met maar 1 foto, kwa voorbeen, schofthoogte etc.
:D

Ik vind ze beide een duidelijke ferdeaux opdruk hebben, in die van ons zie je d'r moeder een havidoff ook sterk terug

Ik vind het 2 totaal verschillende paarden.

Ga je jouw hengst ook bij t KWPN aanbieden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-20 11:14 



 
Profiel   

_San87_ schreef
janderegelaa schreef

Ik vind het 2 totaal verschillende paarden.

Ga je jouw hengst ook bij t KWPN aanbieden?


Nee, daar had hij wat groter voor moeten zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-20 11:56 



 
Profiel   

Knappe Ferdeaux's.
Inderdaad 2 verschillende paarden.

Mijn diva word 6 in mei, ik wil graag eind van de zomer in de Z starten, nu trainen we rustig door.
Ze is niet makkelijk en doet nieuwe dingen zeker niet vanzelf, ze vind er altijd wat van en gaat daar ver in door, talent te over maar een arrogante tante :).
Maar ik geniet ook wel weer van haar karakter.
( in tegenstelling tot haar bijna 4 jarige broertje van Geniaal, die vind het blij maken van mensen zijn missie )

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-20 11:55 



 
Profiel   

Oh Seven wat een stoer paard is jullie Ferdeaux! Ik vind het ook wel een heel ander paard dan de zwarte.

Hier de onze, nergens bang voor en gedraagt zich voorbeeldig tot nu toe. Heel zachtaardig karakter. Wordt einde van de maand 4 en zijn rustig het zadelmak maken aan het oppakken. Ze is behoorlijk aan de maat dus krijgt de tijd.


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-20 23:16 



 
Profiel   

Dank je wel :D
Ze gaat ook heel goed in april L starten en dan kijken hoe ze dat daar doet in de B heeft ze al wat prijzen in de wacht gesleept <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-20 08:01 



 
Profiel   

ingaa schreef
Oh Seven wat een stoer paard is jullie Ferdeaux! Ik vind het ook wel een heel ander paard dan de zwarte.

Hier de onze, nergens bang voor en gedraagt zich voorbeeldig tot nu toe. Heel zachtaardig karakter. Wordt einde van de maand 4 en zijn rustig het zadelmak maken aan het oppakken. Ze is behoorlijk aan de maat dus krijgt de tijd.


[ [url=m/jCQzrV.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/mcx3Lh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wil niet vervelend zijn maar als je paard er nu zo uit ziet dan heeft hij wat onder de leden óf er moet meer voer in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-20 22:49 



 
Profiel   

Mijn 3 jarige Ferdeaux vandaag:

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-20 22:51 



 
Profiel   

Mooi dier Janderegelaar
Nu zie ik ook echt wel een ander type ;)
Met toch dezelfde blik kwa oog <3

Inga
Je ferdeaux is inderdaad schraal om te zien, hoe groot is ze

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-20 08:39 



 
Profiel   

Klopt ze is wat schraal en er zit nog geen spier op.
Heeft nog niets gedaan en afgelopen maanden op het land gestaan met een flinke groeispurt, verder niks mis mee hoor.
De 1,75 haalt ze nu zeker al wel. Staat nu op stal met onbeperkt ruwvoer, we gaan straks rustig aan met haar aan het werk en spieren opbouwen.

Knap dier hoor janderegelaa!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-20 14:34 



 
Profiel   

Knap geworden Jan!

Ingaa, alleen ruwvoer is om dik te worden vaak net niet voldoende, zeker als ze zo hard groeien.
Ik zou er zeker kwalitatief goede brok in stoppen en mss een keer een vitamine spuit.
Pas gaan werken als ze goed aangekomen is, want van zadelmak maken, krijgen ze vaak toch wel een duwtje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-20 15:29 



 
Profiel   

ullaatje schreef
Knap geworden Jan!

Ingaa, alleen ruwvoer is om dik te worden vaak net niet voldoende, zeker als ze zo hard groeien.
Ik zou er zeker kwalitatief goede brok in stoppen en mss een keer een vitamine spuit.
Pas gaan werken als ze goed aangekomen is, want van zadelmak maken, krijgen ze vaak toch wel een duwtje.


Ze krijgt uiteraard extra bijgevoerd, komt goed, hebben vaker jong spul lopen ;) Er wordt niks forceert en ze krijgt alle tijd die ze nodig heeft.
Ze staat pas twee weken bij ons en trekt al mooi bij. Ik maak me er absoluut geen zorgen om, de zomer zal haar straks goed doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-20 16:08 



 
Profiel   

Dat denk ik ook wat maandjes gras en je herkent ze niet terug.

Onze merrie is nooit echt schraal geweest die is gewoon erg gespierd en rond :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-20 17:17 



 
Profiel   

Gras doet wonderen inderdaad.

Mijn Ferdeauxtje is ook een heel rank type, die zul je niet snel te vet zien.
Nu is ze ook qua karakter super scherp en met dat drama gedrag verbrand je ook veel....

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-20 17:36 



 
Profiel   

Love was voor de keuring wel wat te rond hahaha
Nu word ze weer wat mooier maar ze is echt flink gespierd vooral d'r borst spieren zijn flink aanwezig :D
Maar die is ook als veulen nooit heel rank geweest altijd al gespierd met ronde billen

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-20 18:03 



 
Profiel   

Mijn Ferdeaux is vandaag gekeurd bij het AES

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-20 19:14 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Janderegelaar

Onze dame gaat fijn als we weer mogen gaan ze de L proberen
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-20 19:54 



 
Profiel   

Hoi,

voor een verrassing voor de fokker ben ik op zoek naar foto's van Maestro, geboren 2017 en nakomeling van Ferdeaux x Gribaldi. Iemand die hem toevallig kent?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-20 11:36 



 
Profiel   

Zo, kom weer eens om een hoekje kijken hier! :o
Wat een leuke dieren komen er voorbij zeg. Ziet er goed uit zo op de foto’s onder het zadel Seven! En gaaf dier ook Janderegelaar, gefeliciteerd!

Benieuwd hoe die van mij uitgroeit. Die zit nu niet in zijn knapste fase met zijn 2 jaar, zal binnekort weer eens wat foto’s maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-20 13:24 



 
Profiel   

Bedankt
Tis echt een geweldig leuk paard, altijd willen werken.
Ze loopt alweer L1 met winst en gaan binnenkort de L2 proberen. Achterwaarts ziy er goed in en de rest st kent ze ook wel. Ben benieuwd :D

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-20 14:26 



 
Profiel   

Seven schreef
Bedankt
Tis echt een geweldig leuk paard, altijd willen werken.
Ze loopt alweer L1 met winst en gaan binnenkort de L2 proberen. Achterwaarts ziy er goed in en de rest st kent ze ook wel. Ben benieuwd.


Zo wauw! Jullie gaan als een speer. Leuk hoor!
Ze heeft ook echt een fijne uitstraling vind ik.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-20 17:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 8 [ 178 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen