Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 7 [ 173 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Plaats een nieuw onderwerp

Gunner KS

 
Profiel   

Knappe merrie. Benieuwd hoe ze de trainingen oppakt. Gaan jullie ook naar de keuring, voor wie een 3 jarigr heeft? Ik baal wel wat dat het KWPN zo traag is met informatie voorzieningen over het keurings seizoen. Ik ga er vanuit dat ze het allemaal annuleren.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-20 06:58 



 
Profiel   

flinke merrie al hayka!

mijne staat op stal om klaar gemaakt te worden voor de merrie keuring. toevallig gisteren filmpje gekregen aan de bijzet, pakt het wel echt fijn op toch wel echt een fijne merrie, ben heel benieuwd wat ze nog meer gaat doen als daar een ijzertje onder komt <3

als de merrie keuring toch niet door gaat, is het zadelmak maken en komt ze naar huis voor de verkoop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-20 08:24 



 

@rockey, waar heb jij haar naar toe gebracht? Ik ben nog aan het zoeken.. regio Eindhoven.
Ik speel nu zelf wat met haar, ze is nog geen drie, dus ik wacht nog even tot de zomer...
Ze is fors aan het ontwikkelen, ook qua spieren en bouw.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-20 15:47 



 
Profiel   

Mijne is ook van 1 juli, dus inderdaad nog jong zat!

Ik heb de merrie naar L.inda L.eeflang gebracht, top adres! Is mijn andere jonge ook klaar gemaakt voor de hengsten keuring.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-20 18:54 



 

Moeder van Misa staat te koop, Habibi, mochten jullie iemand kennen die een goede merrie zoekt, zie https://www.sporthorses.nl/advertentie/ ... zenon-vdl/

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-20 07:54 



 
Profiel   

https://www.youtube.com/watch?v=VO5w2jO44-k

molly gisteren, ze is echt al aan het veranderen in haar lijf <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-20 09:36 



 
Profiel   

Mooi dier Rockey

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-20 16:57 



 
Profiel   

Inderdaad al een mooie positieve verandering. Wanneer staat de keuring bij jullie gepland? Hier nog altijd gesteggel of over de datum.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-20 20:13 



 
Profiel   

1 tot en met 3 juli!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-20 22:34 



 
Profiel   

hoe gaat het hier met de gunners?

molly gisteren, over paar weekjes voor het echie.

https://www.youtube.com/watch?v=_Cy0iff9-AQ

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-20 07:37 



 
Profiel   

Spannend Rockey, ziet er goed uit ben erg benieuwd.
Mijn Gunner doet het goed. Ontwikkeld zich enorm en krijgt meer body. Word elke keer een stukje trotser bij de trainingen. Ons keuring staat voor nu op 16 juli. Stamboek opname en eventueel voorlopig keur tegelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-20 13:35 



 
Profiel   

Hoe staat het ervoor Rockey? Nog maar even en dan is het zover, ik zal vast voor je duimen.
Manou gaat ook goed. Blij met deze dame en wat wordt ze al paard <3

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-20 20:33 



 
Profiel   

Hoe is het gegaan Rockey?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-20 07:54 



 
Profiel   

Onze Gunner KS x Vivaldi! Wordt in juni 4, echt een knuffelpaard met wat streken onder het zadel! :P


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-21 08:58 



 
Profiel   

Wat een pracht paard

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-21 12:30 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Molly Malone is vorig jaar verkocht en is terecht gekomen bij een super fijne amazone, hoop nog veel van haar te gaan horen in de sport.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 10:19 



 
Profiel   

Heerlijk dier Novamanda, jammer van de streken haha. Wat doet ze zoal?. En heerlijk dat knuffelige. <3 Manou is vooral ril, nog niet beleerd hoor, maar met alles boven haar zoals singel of deken opleggen. Heeft ze van haar moeder. Als de rest ook zo is dan doe ik het er voor.

Altijd leuk dat ze goed terecht komen rockey. Ik mag ze ook graag nog een beetje in de gaten houden :o

Manou moet nog 4 weekjes en wordt echt rond ronder rondst :+


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 16:28 



 
Profiel   

@newt Maldini is liever lui dan moe hahah! Dus als het hem even niet zint kan hij nog weleens omhoog komen en bokken. Hij is niet ril eerder erg nieuwsgierig hahahha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 16:31 



 
Profiel   

Novamanda schreef
@newt Maldini is liever lui dan moe hahah! Dus als het hem even niet zint kan hij nog weleens omhoog komen en bokken. Hij is niet ril eerder erg nieuwsgierig hahahha!


Dat zie ik Manou ook nog wel doen, maar dan meer doordat de rem er op moet. Ik denk dat ze veel "go" heeft, in tegenstelling tot hoe je jou Gunner beschrijft. Dit had haar moeder ook en wanneer die ongeduldig werd wilde zij ook wel iets omhoog komen. Maar goed, ik kan het nog niet bevestigen :o . Ik hoop, als alles volgens plan gaat, dat ze in Dec. voor de EPTM test kan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 15:44 



 
Profiel   

Gaaf newt! Grappig dat ze dan weeer het tegenovergestelde zijn van elkaar hahaha! Ik heb hem vandaag toevallig weer gereden en hij liep als een zonnetje! Weekje vrij heeft hem erg goed gedaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 18:12 



 
Profiel   

Oké niet helemaal Gunner nieuws. Maar... vanmorgen is mijn Gunner moeder geworden van een gezonde kleine Henkie. Beide maken het goed en het is een merrie geworden. <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-21 10:50 



 
Profiel   

Wow gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-21 11:08 



 
Profiel   

Hoi allemaal
Weet er iemand een leuk goed paard van gunner te koop?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-21 11:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 7 [ 173 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen