Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 9 van de 11 [ 259 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Incognito (Davino x Vivaldi)

 
Profiel   

Mijn incognito is juist groter dan haar familie. Ze komt uit een merrielijn met bijna alle tussen 160 en 165. Zij is nu drie en al zeker 170.

In het ‘werk’ heel erg prettig karakter. <3 <3 <3
Voor de eerste keer op haar:
[ img ]

En verder staat ze vooral lekker in de wei
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 06:04 



 
Profiel   

oh die is echt braaf!!

De vos krijgt wel the looks zeg, wat een knap beest!

Die van ons is niet te groot hoor, met nu 1.66/1.67 . een heel mooi damestypje iig :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 08:58 



 
Profiel   

Heel knap voyou, fijn te lezen dat ze zo prettig is om mee te werken <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 09:07 



 
Profiel   

Mijn Incognito is groter geworden dan ik had verwacht. Zijn moeder is slechts 1.63m, hij meet nu 1.66/1.67m en moet nog 3 worden. Hij was het 1e veulen van de merrie en bij geboorte niet extreem groot.

Nespresso wordt binnen nu en 2 weken eindelijk gecastreerd, had het eigenlijk eind april willen doen maar vond het toen qua weer niet zo. Ik wil hem na castratie even buiten laten :o

Gelukkig is hij nog steeds vrij braaf ondanks zijn hengst zijn. Heel af en toe wat bijten maar verder is hij goed te doen. Na de castratie komt iemand hem zadelmak maken, waar ik dit vroeger altijd zelf deed nu toch besloten om het uit te besteden. Ik heb er meer te rijden en kan het gewoon niet gebruiken om nu geblesseerd te raken (niet dat dit ooit wel uitkomt natuurlijk :D ).

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 13:54 



 
Profiel   

Spannende plannen allemaal, klinkt goed dat hij toch iets groter is.

Mijne wordt nu echt een vent {:} <3

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 18:52 



 
Profiel   

Moratoetje schreef
Mijn Incognito is groter geworden dan ik had verwacht. Zijn moeder is slechts 1.63m, hij meet nu 1.66/1.67m en moet nog 3 worden. Hij was het 1e veulen van de merrie en bij geboorte niet extreem groot.

Nespresso wordt binnen nu en 2 weken eindelijk gecastreerd, had het eigenlijk eind april willen doen maar vond het toen qua weer niet zo. Ik wil hem na castratie even buiten laten :o

Gelukkig is hij nog steeds vrij braaf ondanks zijn hengst zijn. Heel af en toe wat bijten maar verder is hij goed te doen. Na de castratie komt iemand hem zadelmak maken, waar ik dit vroeger altijd zelf deed nu toch besloten om het uit te besteden. Ik heb er meer te rijden en kan het gewoon niet gebruiken om nu geblesseerd te raken (niet dat dit ooit wel uitkomt natuurlijk :D ).


moeder van de mijn redt de 1,63 niet . Heb er toen naast gestaan op de veiling maar die is echt klein.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 11:36 



 
Profiel   

Gisteren is Nespresso gecastreerd. Het is gelukkig goed gegaan. Hij ging heel rustig liggen en ook het opstaan ging vrijwel vlekkeloos. Nu op naar een voorspoedig herstel :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 13:30 



 
Profiel   

Ik blaas eventjes leven in dit topic. Vanaf vandaag ben ik eigenaresse van dit super knappe hengst veulen! Incognito x Galaxie <3

Ik ben erg benieuwd hoe hij straks is met 2,5/3 jaar. :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 13:01 



 
Profiel   

Mijn incognito dame is nu bijna 4 jaar oud.

Van zelfgefokt naar zelf zadelmak gemaakt. Lekker op ons gemakkie en vandaag voor het eerst ‘los’ gedraafd en gegaloppeerd in de (kleine) bak.

https://www.instagram.com/tv/CZJ0OaFFBO ... =copy_link

Trots op ons <3 <3 <3

[ img ]

Hoe gaat het met de andere Incognito’s?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 18:27 



 
Profiel   

Geweldig, wat super leuk! Filmpje gekeken en zou jullie graag volgen, erg benieuwd hoe ze ontwikkelt.
Mooi aangepakt ook zo te zien <3
Hoe is ze qua karakter nu je er wat meer mee hebt gedaan?

De mijne wordt over een paar maanden 3 en afgelopen week door de tandarts nagekeken bij de opfok. Hij had wat last van het wisselen.
De eerste keer dat hij met mij de opfok groep uit moest, aan een lijntje het erf over en dat deed hij knap.
Dan is het wel een heel paard ineens als ie zich groot maakt aan het touwtje :wow: al blijft hij nog wel aan de kleine kant...

Ik durf het niet aan om hem zelf zadelmak te maken dus ik ben nu rustig opzoek naar een fijne plek om hem na castratie heen te kunnen brengen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 20:41 



 
Profiel   

xsensibel schreef
Ik blaas eventjes leven in dit topic. Vanaf vandaag ben ik eigenaresse van dit super knappe hengst veulen! Incognito x Galaxie <3

Ik ben erg benieuwd hoe hij straks is met 2,5/3 jaar. :D
[ [url=m/YEMgb6.jpg]Afbeelding[/url] ]



Hoe gaat het met hem?

@Voyou ziet er leuk uit, wat fijn dat het zo goed gaat.

Mijn Incognito gaat ook goed, wel een pittige tante maar met rijden wel braaf. Super voorwaarts en op een goede manier scherp, soms met opstappen wat driftig dan wil ze eigenlijk zo graag werken en moet ze wel leren wachten.Ze is nu 1.67 , zal nog wat groeien maar is een prachtig mooi damestype wat mij dan (nog) niet helemaal past.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 15:40 



 
Profiel   

Ik heb hem helaas op 21 november moeten laten opereren aan koliek dus hij is op dit moment nog aan het revalideren, 3 maanden boxrust :n

Hij is echt door het oog van de naald gekropen maaar naar omstandigheden gaat het heel goed met hem! <3

[ img ]
[ img ]

Voor alsnog erg blij met mijn kleintje en nog meer benieuwd naar de toekomst :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 23:31 



 
Profiel   

oh wat sneu zeg maar hij knapt wel super op zo te zien!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 10:26 



 
Profiel   

Mijn inmiddels niet meer zo kleine baby opgezocht 2 weken geleden. Hij staat inmiddels zo’n 2 maanden in de opfok & hij doet het super. Heel benieuwd hoe hij gaat ontwikkelen. Hij is nu ruim 10 maanden oud.

[ img ]

[ img ]
Voor de vergelijking. Ik ben 1.80 :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-22 22:15 



 
Profiel   

Mijn Incognito dame is gisteren 4 jaar geworden. We rijden lekker een paar keer per week. En verder lekker samen grondwerk, begin van wat libertywerk, en gewoon samenzijn. *\o/* <3 <3 <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-22 22:09 



 
Profiel   

Hoe gaat het met de andere incognito’s?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-22 22:10 



 
Profiel   

Wat een knappe hierboven! Ik heb de mijne al een poosje niet gezien. Ga volgende maand weer eens langs gok ik :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-22 13:10 



 
Profiel   

Heel gaaf voyou! Fijn karakter zet zich door dus? Hoe is ze met het beleren?

Die van mij doet het heel goed en het aftellen is echt begonnen. Komende maand verwacht ik dat ie op de foto gaat en gecastreerd wordt en daarna richting een beleeradres als alles ok is.

Hij blijft nog een beetje klein maar verwacht dat hij nog wel wat cm's erbij krijgt in de komende 2 jaar.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-22 13:23 



 
Profiel   

Hoe gaat het met de andere Incognito’s?

Mijn lieve Navayou doet het zo goed <3 <3 <3
Wat een fijn paard om mee bezig te zijn. Heerlijk karakter en ze doet erg haar best!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-22 11:34 



 
Profiel   

Super zeg!! Wat een fijne plaatjes , ze is prachtig <3

De mijne is afgelopen week röntgen gekeurd zonder bemerkingen dus ook super blij mee!
Daarna gecastreerd en over een paar weken haal ik hem op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-22 12:24 



 
Profiel   

Oh die is knap! Hoe groot is zij?

De mijne is vandaag 1 jaar oud geworden. Afgelopen Vrijdag ben ik weer bij hem geweest na 2 maanden. Hij is echt enorm aan het groeien en is meer paard dan puppy <3

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-22 20:01 



 
Profiel   

xsensibel schreef
Oh die is knap! Hoe groot is zij?

[ [url=m/AOmj9e.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ze is vorig jaar gemeten op 1.67m. Ik denk dat ze nu al wel rond de 1.70m is. Ze is nog smal dus ik denk dat ze nog wat in de breedte gaat groeien…

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-22 20:24 



 
Profiel   

Als je ze even niet ziet zijn ze ineens weer gegroeid! En zeker als ze op het verse gras staan. Lekker verder groeien

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-22 20:25 



 
Profiel   

Met Nespresso zijn we weer begonnen met zadelmak maken. Hij wordt in juli 4. Hij is vorig jaar in juni gecastreerd, daarna zijn we even bezig geweest met zadelmak maken maar doordat hij ineens weer begon te groeien zijn we gestopt. Ik kon hem zo slecht op gewicht houden :o

Het is toch een behoorlijke jongen geworden, groter dan verwacht (moeder is krap 1.64m), denk dat hij nu tussen de 1.68-1.70m zit. Hij gaat natuurlijk nog in de breedte groeien, dus hoop dat hij nu wel stopt met de hoogte :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-22 10:06 



 
Profiel   

@Moratoetje: wat een verschil dan tussen de paarden dat die van jou zo flink gegroeid is. Ik denk dat die van mij dat ook nog wel gaat doen maar het is wel altijd best een poppetje geweest, ook als veulen al.
Volgens mijn zijn het veel laatbloeiers die met 4-5 nog groeien. Dat hoop ik tenminste :')

Ik ben helemaal blij: mijn Incognito heb ik begin deze week naar de trainer gebracht.
Alles was goed gegaan qua vervoer en ik heb net de eerste beelden gekregen van hem in beweging.
Daar wordt ik wel heel blij van, toch leuk als je ze 2.5 jaar vooral ziet slenteren en sjokken :D :')

Hij is nog steeds maar net 1.60-1.62 denk ik.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
Ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat komende tijd.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-22 06:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 9 van de 11 [ 259 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen