Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 11 [ 259 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Incognito (Davino x Vivaldi)

 
Profiel   

Ik ben benieuwd wie er van deze hengst dit haar een veulen verwacht of er dit jaar mee gaat dekken.

Voor mijn Dreamboy merrie overweeg ik hem nl. Vandaar dat ik graag hoor wat jullie beweegredenen zijn om voor deze hengst te kiezen
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-17 07:03 



 
Profiel   

Wat ontzettend jammer dat er niemand is die ook over deze hengst wil sparren

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-17 10:05 



 
Profiel   

ik wil hem meschien gaan gebruiken op
mijn jazz merrie
maar eerst maar eens kijken wat ze van der eerste veulen maakt dit jaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-17 18:31 



 
Profiel   

Waar heb je haar dit jaar drachtig van?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-17 18:54 



 
Profiel   

Incognito is mij ook zeer positief opgevallen! Uit de moederlijn komen ook veel goede sportpaarden. Het is even wachten op de eerste veulens. Volgende week maar eens even kijken op de show bij Nijhof.
Wellicht dat we onze San Remo x Pion er bij dekken, maar misschien slaan we ook een jaar over. Ze krijgt nu begin juni (pas) een veulen. Dit keer van Daily Diamond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-17 07:48 



 
Profiel   

De moederlijn is mij zeer bekend, heb er twee paarden uit!
Ben benieuwd hoe hij zich ontwikkeld

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-17 07:52 



 
Profiel   

Is het met reden dat je 2 keer vivaldi wil gebruiken zo dicht op elkaar? Geen kritiek maar serieuze vraag hoor ;)
Heb het immers zelf ook gedaan met Jazz, maar ben gewoon benieuwd naar het idee erachter

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-17 08:10 



 
Profiel   

Persoonlijk heb ik geen reden
De hengstenhouder adviseerde hem en zag geen probleem.
Maar ik twijfel zelf heel erg omdat ik hij m'n merrie dan 3x krack c krijg

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-17 10:07 



 
Profiel   

kara schreef
Persoonlijk heb ik geen reden
De hengstenhouder adviseerde hem en zag geen probleem.
Maar ik twijfel zelf heel erg omdat ik hij m'n merrie dan 3x krack c krijg


Hm dat zou inderdaad voor mij ook net teveel van het goede zijn. Als je het leuk vind wil ik wel wat leuke opties bedenken als je de afstamming van je merrie geeft en een goede foto + beschrijving.
Ben zelf natuurlijk maar hobbymatig aan het fokken maar vind het erg leuk me er in te verdiepen en probeer altijd net even buiten de lijntjes te denken :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-17 13:30 



 
Profiel   

ze is nu drachtig van gaurdian s
op 8 juni is ze uitgerekend

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-17 20:40 



 
Profiel   

Even schop omhoog. Zijn er mensen met hun merrie drachtig van Incognito? Die van mij is drachtig van hem en eind maart 2018 uitgerekend. Zin in het voorjaar *\o/*


[ img ]

Vandaag 262 dagen drachtig, in de mist. <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-18 13:50 



 
Profiel   

Ja! De merrie waar ik op reed is drachtig van Incognito en 6 mei uitgerekend.
Zijzelf is ster van Gribaldi x Esteban en M1 dressuur. In 2003 heeft ze een veulen gegeven van San Remo, Wynand. Die heeft volgens de horsetelex PSG/Inter 1 gelopen. In 2016 heeft ze een hengstveulen gegeven van United. 2018 wordt dus het haar van de Incognito.

Dit is haar papier:
https://www.horsetelex.nl/horses/pedigree/1669047

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-18 22:38 



 
Profiel   

Kwam dit topic tegen :o

Mijn merrie Armanda (Oscar x Metall x Goodwill) is ook drachtig van Incognito. Ze is 4 juli 2018 uitgerekend.

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Hier is ze 144 dagen drachtig

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-18 14:19 



 
Profiel   

Wat leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-18 15:07 



 
Profiel   

Prachtige merrie! Maar jij moet nog wel even geduld hebben... ;)

Bij die van mij begint haar uier al wat te groeien. Vandaag 311 dagen onderweg. Spannend! Mijn lief heeft de camera weer opgehangen. Kan ik haar 'stiekem' in de gaten gaan houden. :o


Laatst bijgewerkt door voyou op 02-03-18 10:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-18 10:44 



 
Profiel   

Ze slaapt nog lekker languit
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-18 10:47 



 
Profiel   

Voor jou is het niet lang meer, ik moet nog een eeuwigheid wachten, althans zo voelt het :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-18 11:27 



 
Profiel   

Waarom heb je voor Incognito gekozen Moratoetje.Ik vraag dat omdat ik ook een Oscar heb die kwa type heel veel op die van jou lijkt en ik Incognito ook wil gebruiken dit jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-18 22:47 



 
Profiel   

Incognito was eigenlijk niet de bedoeling, wilde eigenlijk Spielberg maar daar werd mijn merrie niet drachtig van. Spielberg was ziek geweest en had daardoor mindere kwaliteit sperma. Toen mocht ik een andere hengst kiezen. Na wat uitzoeken heb ik toen gekozen voor Incognito mede dankzij het aanparingsadvies van het KWPN: Incognito kan ras, uitstraling, lichtvoetigheid, rijdbaarheid en zelfhouding verbeteren in de dressuurpaardenfokkerij. Daarnaast komt Incognito uit een zeer goede moederlijn en ik was altijd al gecharmeerd van zijn vader Davino V.O.D.

Verbeterpunten op mijn merrie:
- formaat
- iets meer lengte in het lichaam
- iets meer front
- makkelijker te rijden, mijn merrie is te sensibel onder het zadel
- meer schoudervrijheid

Achteraf denk ik dat Incognito zelfs een betere keuze is voor mijn merrie dan Spielberg. Ik ben dan ook erg benieuwd naar het veulen uit deze combinatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-18 10:23 



 
Profiel   

Moederlijn van incognito is echt mooi, al is de maat best wisselend. Dat was voor mij de reden om hem niet te gebruiken.
Al was het broertje van zijn moeder mijn paard en is het neefje van incognito ook van mij.

Is echt wel zeer interessant.
Misschien gebruik ik hem nog een keer als ik zie hij z’n nakomelingen zijn met 3 jaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-18 11:14 



 
Profiel   

Dan had je gardian s ook kunnen pakken de punten die jij aangeeft heeft gardian s op mijn merrie verbetert.Heb er een heel mooi en goed hengstveulen uit gefokt.Heb met de fokker van Davino vod er over gehad en die zei dat Incognito goed zou passen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-18 20:01 



 
Profiel   

Die staat niet bij Team Nijhof ....

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-18 21:15 



 
Profiel   

Oh wat leuk! Ik ga jullie veulentjes volgen!
Ik rij al jaren voor de fokker van Incognito en had van het najaar nog zn zusje onder het zadel. Heerlijke paarden uit deze lijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-18 21:24 



 
Profiel   

Nee dat weet ik ik wilde alleen maar zeggen dat het een goede combi is geweest.Omdat wij zowat hetzelfde type paard hebben de mijne is ook zo sensibel.Het veulen was heel koel en was nergens bang van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-18 22:20 



 
Profiel   

Wie weet voor een volgende x ;)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-18 22:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 11 [ 259 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen