Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 17 [ 415 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Negro

 
Profiel   

Hier gup uit de wei geplukt en even make-over gegeven:


[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-17 12:10 



 
Profiel   

Wauw Jester die zit strak in z'n vachtje, mooie donkere kleur heeft ie!

Grauwman dus toch een oud topic, heb best lang terug lopen zoeken maar niets kunnen vinden.
Jouw Negro lijkt wel groot zo op de foto! Lekker veel body.

Waren jullie Negro's eigenlijk laatbloeiers?

Job hier gaat heel goed! Gisteren heeft ie z'n derde verjaardag gevierd *\o/*

Morgen weer ritje ohz, zal kijken of ik weer wat beeldmateriaal kan maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-17 07:40 



 
Profiel   

Ah jilla is aardig 'af' maar wel gewoon een gup nog. Lekker kalm aan mee, loopt lekker id wei :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-17 08:07 



 

Ik heb eigenlijk geen idee. Mijn Negro was pas met 6 jaar onder het zadel.

Gisteren weer wat verder geknutseld... niet zo goed in foto's uit filmpje knutselen...

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-17 08:16 



 

Was er geen Negro topic? Hoe kan dat? :+

Ik heb een 3 jarige merrie, ze is al goed aan de maat maar nog wat smalletjes dus zadelmak maken doen we volgend jaar. Haar karakter is erg vriendelijk. Wolfstanden zijn er pas uit gehaald dus ik begin van de week met longeren en alleen van huis gaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-17 08:32 



 
Profiel   

Stoer paard hoor vonneke, die heeft ook wel veel body zeker?

Job is ook nog wat smal in z'n lijf, maar wel veel front, stevige benen en grote hoeven. Denk dat ie wel vrij flink gaat worden met enkele jaren. Daar hoop ik iig wel op :D

Verstandig de wolfstandjes er al uithalen. Wilde ik ook laten doen maar hij heeft ze niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-17 08:38 



 

Ik heb alleen een shet gehad zonder wolfstanden verder hebben ze ze allemaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-17 08:38 



 
Profiel   

Kan zijn dat ze er al eens uit zijn gehaald maar was nu iig niets (meer) van te zien. Scheelde weer, hij had wel n scheve melktand en n uitgescheurde, dus de rekening was alsnog peperig := was dus wel blij dat die wolfstandjes er niet ook nog uitgehaald hoefden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-17 08:43 



 

Myour schreef
Stoer paard hoor [naam], die heeft ook wel veel body zeker?

Job is ook nog wat smal in z'n lijf, maar wel veel front, stevige benen en grote hoeven. Denk dat ie wel vrij flink gaat worden met enkele jaren. Daar hoop ik iig wel op :D

Verstandig de wolfstandjes er al uithalen. Wilde ik ook laten doen maar hij heeft ze niet.


Mijn vos heeft idd veel body maar daarbij redelijk smal beenwrk en hoeven.

Tis echt een krachtpatser

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-17 09:10 



 
Profiel   

Hier nog een Negro fan *\o/* . Mijn Odje is echt een enorme knuffelkont die als een hondje achter kleine kinderen aan drentelt en dan ook nog eens zijn hoofd laag houd zodat ze er goed bij kunnen <3 . Als je hem dan zo bezig ziet kan je je bijna niet voorstellen dat hij inmiddels al 3 keer heeft geprobeerd mijn dierenarts naar de andere wereld te helpen := . Hij is heel werkwillig maar stelt nogal wat voorwaarden en hij is echt heel slim. Als ik een oplossing heb bedacht voor een rijtechnisch probleem heeft hij alweer een tegenoplossing -:) . Hij toont groot, de meeste schatten hem minimaal 165, maar hij is echt maar 158.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-17 09:33 



 
Profiel   

@Myour: hij toont groot en dan te bedenken dat ik hem had gekocht omdat hij zo lekker klein was. Hij heeft op z'n 6e een groeispurt gekregen en inmiddels door training meer body. Hij is verder altijd vrij smal gebleven en hij heeft kleine hoeven.

Bij aankoop werd mij al verteld dat het laatbloeiers zijn. Heb hem op z'n 4e zadelmak gemaakt maar ik had hem net zo goed nog een jaar kunnen laten staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-17 11:04 



 
Profiel   

Mag ik mij ook melden met mijn Negro?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-17 16:36 



 
Profiel   

Nee dies te mooi :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-17 16:43 



 
Profiel   

Tuurlijk ben je welkom!

Ik had je topic voorbij zien komen. Beetje jammer van de reacties van sommige onwetende bokkers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-17 16:48 



 
Profiel   

Tuurlijk, leuk dat er leven hier nu komt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-17 16:52 



 
Profiel   

Vandaag baby voor het eerst gelongeerd, zo braaf :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-17 16:54 



 
Profiel   

Jester_ schreef
Nee dies te mooi :+

Ik heb nog wel wat foto's waar ze haar buurman woest aankijkt, niets knaps aan dan :')

Dat hou je toch Grauwman, helaas. Maar goed, dit is niet mijn eerste jonge paard en ik denk dat het wel goed komt met mijn brutale kleuter.

Zijn jullie Negros ook brutaal? Of heb ik dat weer...

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-17 19:05 



 
Profiel   

Tot nu toe erg nieuwsgierig, leergierig en zeker niet bang! Maar goed, nog weinig mee gedaan haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-17 19:07 



 
Profiel   

Jobje kan wel erg grenzen opzoeken af en toe maar denk dat dat wel beetje hoort bij jong paard? Meestal laat hij zich gelukkig wel goed corrigeren. Hij is alleen wel zo graag van de aandacht dat ie soms beetje te dicht bij je komt :')

Jester leuk zeg gelongeerd alles goed gegaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-17 19:10 



 
Profiel   

Wat leuk, een Negro topic. Ik ben gek van Negro en zijn nakomelingen!

Heb zelf een kleinzoon van Negro uit mijn Jazz merrie (vrij uniek, een schimmel hihi), nu bijna een jaar oud. Dit jaar gaat ze bij Guardian, maar Negro staat ook nog op het lijstje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-17 19:14 



 
Profiel   

Ja alsof ze dit altijd al doet :D :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-17 21:06 



 
Profiel   

Ik weet zeker dat het goed komt met je kleuter xx_Irisje. Vindt dat je alle paarden netjes rijdt. De vos van Krack C was een paar jaar geleden m'n favoriet.

Dat brutale herken ik wel maar dat had ik vrij snel uit. Kreeg daar destijds genoeg opmerkingen over op de stal waar ik stond want ik was veel te streng in hun ogen.

Wat fijn dat ze het zo goed oppakt Jester_

Jouw merrie heeft een paar jaar geleden bij ons op stal gestaan Quir. Heb je een recente foto van de Floris?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-17 21:32 



 
Profiel   

Ow echt? Wat leuk. :j
Nee helaas geen recente foto van de Floris, ook niet zo gemakkelijk om te maken. Hij staat in Nederland en ik in Zweden, haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-17 22:11 



 
Profiel   

Grauwman herkenbaar hoor. Denk dat sommige mensen mij ook vrij streng vinden maar ik heb geen zin in paard die over me heen loopt straks. Pluk er wel de vruchten van. Gisteren raakte ie heel opgewonden van paard in de longeerkraal toen ik er langs liep. Staart op z'n rug en half in passage, maar hij bleef keurig bij me lopen, ging stilstaan als ik dat deed. Brave puppy.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-17 06:02 



 
Profiel   

Nou en terecht toch! Braaf paard id omgang is zo fijn.


Ik ben wel benieuwd, ik rij nu een broer uit dezelfde moeder met een andere vader dan. Ben wel benieued hoeveel ze op elkaar gaan lijken, want de negro komt ook uit een draagmoeder dus ook niet de opvoeding van mama gehad zegmaar. Tot nu toe lijken ze enorm te verschillen haha
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-17 06:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 17 [ 415 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen