Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 11 van de 17 [ 415 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Negro

 
Profiel   

Mag ik hier ook mee praten? Ik ben sinds twee weken in het bezit van een vierjarige ruin Negro x Vivaldi. Tot nu toe echt een schat van een paard. Hij kent het longeren en het zadel maar verder nog niks.

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-18 14:59 



 
Profiel   

Dank jullie wel voor het succes wensen! Ik ben uiteindelijk 17e geworden, 198,5 / 12e bij de hoofdjury, 198 / 10e en 192 / 20e bij de anderen. Aan de ene kant heel erg tevreden, aan de andere kant niet helemaal. Flow heeft zich enorm netjes gedragen en we hebben wel eruit gehaald wat er gisteren inzat. Maar normaal zat er wel veel meer in en heb ik zelf wat stomme dingen gedaan. Net te kort losgereden, te drukke inrijdbak met mensen die zich niet aan bakregels hielden en ik ga dan te veel rekening houden met de rest en stop met rijden. In de proef zelf was ze dus nog net niet los genoeg en fijn genoeg aan de hulpen om echt lekker te kunnen rijden. Dat hebben we wel nodig voor hogere scores, omdat ze gewoon geen bewegingstopper is. Toch wel van 2 van de 3 juryleden weer het compliment dat het een hele correcte en vriendelijke proef was en eigenlijk vind ik dat nog wel echt een groot compliment.

Maar weet je, ik heb er 4 keer opgezeten voor gisteren, dus ik mag totaal niet klagen. Ik heb zelf op het NK een 9,5 gehaald! Enorm leuke en leerzame ervaring en nu naar de hogere niveau's toewerken.


Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 18-03-18 14:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-18 13:54 



 

Lijkt mij prima prestatie en vriendelijke proef is mooi compliment!

Welkom pientjuh

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-18 13:58 



 
Profiel   

En je punten zijn voor een Nk niks mis mee!! Gefeliciteeerd hoor

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-18 14:10 



 
Profiel   

Mooie punten en een nog mooiere ervaring. Die is mooi binnen!

Welkom Pientjuh!
Mooi combinatie Vivaldi en Negro bloed.
Heb nog gedacht mijn Negro met Vivaldi te dekken.

Mijn andere troef ging gisteren iets minder, zat er wat lang op en wat kleine dingetjes, wel winst maar geen briljant gevoel. Punten vielen iets tegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-18 14:52 



 
Profiel   

Bedankt allemaal, ik vind het inderdaad ook een mooie combinatie. Hij is ook als 2,5 jarige op de hengstenkeuring geweest. Daar is hij erbij de 2de bezichtiging uit gegaan hieronder nog een foto van hem.

[ img ]

Wat een mooie punten MyWishMax! je hebt toch maar gedaan.

Irisje jammer dat de punten tegen vielen maar toch netjes dat je nog winst hebt gereden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-18 20:42 



 
Profiel   

Jammer iris! Ik weet niet of we dezelfde jury hadden maar dat vond ik ook.

En idd een knappe zeg!! :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-18 21:03 



 
Profiel   

Hoe laat heb jij gereden?

Hij is leuk Pientjuh!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-18 21:05 



 
Profiel   

Ik moest om 16:00 int M

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-18 21:06 



 
Profiel   

Nee, voor mij zat een jurywissel maar hoorde van het secretariaat dat ze ook niet heel blij waren met die jury..

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-18 21:11 



 
Profiel   

Voor mij was het ook drama hoorde ik. Opzich kan ik me er wel in vinden maar wel redelijk streng. Was nog eerste zag ik haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-18 21:17 



 
Profiel   

Dat is altijd beter dan laatste maar ik kom liever met goede punten thuis :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-18 21:21 



 
Profiel   

Ja eens hoor maar soms rij je een keigoede proef, vallen punten tegen maar sta je int klassement wel goed. Dat scheelt dan al haha, dan had je gewoon een zure jury maar kopt het qua plaatsing wel. Als ik soms om me heen kijk en ik word dan ook nog is laatste denk je al snel aauw

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-18 22:13 



 
Profiel   

Toch top dat jullie beide zo ver geraakt zijn hoor dames. Een droomvan vele om te mogen deelnemen in Ermelo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-18 07:44 



 
Profiel   

Gister voor het eerst op mijn negro gezeten. Hij was echt super braaf *\o/*. Het opstappen zelf vind hij nog wat spannend maar als je met hem stapt ontspant hij mooi.

[ img ]

Jullie nog leuke dingen gedaan met jullie Negro’s?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-18 05:41 



 
Profiel   

Gaaf zeg!

Nee hier nog steeds dik te wezen haha, 310 dagen geloof ik dus het schiet al mooi op :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-18 09:55 



 
Profiel   

Mag ik me ook melden?
Ik heb in februari een Negro x flemmingh gekocht. 4 jarige merrie en nu denk ik half jaar zadelmak.
Helaas ook al wat pech gehad maar geluk zal volgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-18 10:08 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-18 10:08 



 
Profiel   

Welkom!
Hoe gaat het met het dikkie, Jester? :')
Pientjuh, wat leuk zeg!

Ik weet wel dat het goede punten zijn, helemaal voor het NK, maar toch gaat dat stemmetje in mijn hoofd zeuren dat we het zoveel beter hadden kunnen doen. :+ Niet die dag en niet met die voorbereiding, maar op de een of andere manier knaagt dat dan toch. Vooral als er commentaar op de protocollen staat wat normaal juist onze sterke punten zijn. Heel onredelijk van mezelf eigenlijk, maar ik kan me daar lastig overheen zetten. Terwijl ik van te voren al enorm blij was dat ik er mocht rijden en toch gewoon 2 winst heb gereden op het NK...

Hier zijn we druk bezig met wat meer vragen, maar mevrouw is het er niet helemaal mee eens. Ze is eigenlijk altijd enorm makkelijk, als ze even dwars is dan zet je 1 keer door en doet ze braaf wat je vraagt, maar ze vindt het nu zo moeilijk dat ze beetje meer sputtert als normaal. :+ Bijvoorbeeld met achterwaarts, dat kende ze nog niet dus ben ik mee bezig geweest voor de regio, daarna niet meer want dan kan ze niet meer stilstaan. Van de week weer meegenomen en keurig achterwaarts, netjes nagefelijk blijven, goed kantelen en grote passen recht achterwaarts. Uitgebreid beloond en tijdje later wil ik het nog 1 keer meenemen (misschien stom van mij) en gewoon vertikken om achterwaarts te gaan. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-18 08:59 



 
Profiel   

De koppigheid van sommige merries ;)

Achterwaarts doet het hier nog niet. Nageeflijk houden en schakelen zijn de hoofdpunten eigenlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-18 09:06 



 
Profiel   

Ik snap wel dat je ervan baalt hoor! Je wil toch het beste uit de kan halen!


Ja merries he, eigenwijs :+ ik kan echt niet wachten weer te beginnen met haar, ik ben zo verliefd op haar broer (harry) en zij lijkt zo op hem maar dan met nog meer beweging :j

[ img ]
[ img ]


Nog 3 weekjes!! Spannend :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-18 10:12 



 
Profiel   

Heel spannend!

Merries zijn misschien koppig maar toch heb ik het liefste merries! Past me goed, ben zelf ook eigenwijs en koppig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-18 10:16 



 
Profiel   

Ik heb niet persee voorkeur haha. Wel altijd merries gehad en dat paste me prima, maar nu bijv een echte merrie merrie en das soms wel heeel lastig hoor. Als ik dan me ruin weer rij dan denk ik aaah heerlijk, geen gezeur :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-18 10:20 



 
Profiel   

Maarja als je een merrie voor je hebt doen ze wel altijd net iets meer voor je! En een veulentje is toch wel iets bijzonders

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-18 10:21 



 
Profiel   

Ik had dan weer 2 ruinen die niet helemaal typisch waren. :') En 1 pismerrie gehad, 1 merrie die je echt met heel veel respect moest behandelen anders vloog je er af en nu dan 1 die eigenlijk gewoon niet echt merrie is. Heel makkelijk en meegaand. Beeb, vorige ruin, was een stuk lastiger.

Ik heb dus ook niet echt een voorkeur, ja geen echte merrie merrie. Dan word ik ook licht ontvlambaar :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-18 10:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 11 van de 17 [ 415 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen