Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 17 [ 415 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 17  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Negro

 
Profiel   

Jeetje wat balen zeg, klinkt niet heel fijn :(:)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 14:01 



 
Profiel   

He wat naar, heeft hij echt zulke extreme bewegingen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 14:30 



 
Profiel   

Hij is al een paar keer vergeleken met Valegro door mensen die zelf op hoger niveau rijden en les geven :+ . Maar dat krijg ik er zelf echt zelden uit gereden, ben echt geen ster ruiter. Voor hem ben ik gewoon net niet handig en snel genoeg, hij is zo slim en snel. Ik kan me dus niet voorstellen dat zijn manier van bewegen dus echt de hoofdoorzaak van alle ellende is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 14:46 



 
Profiel   

Ook helaas mijn negro merrie moet geopereerd aan haar knie... niet echt een grote kans als rijpaard... wel als fokmerrie.. negro x ramiro z

Vlakke gangen, vlug achter, niet erg opwaarts gebouwd en weinig body, behoorlijk heet ohz, maar in omgang heel lief dier.

Iemand nog suggeties voor een hengst?
Duurt nog wel tot volgend jaar natuurlijk ..
[ img ]
haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 15:10 



 
Profiel   

Totilas bloed?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 15:14 



 
Profiel   

Jester_ schreef
Totilas bloed?



Schijnt het idd goed te doen bij lang gelijnde merries.... tis een optie

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 15:26 



 
Profiel   

Zou dan eerder naar een Totilas zoon kijken, Total Hope (Totilas uit Weihegold) bijvoorbeeld. Of Duits als Floriscount.

Geniet hier nog altijd van jullie knappe Negro's! Heb zelf een Negro kleinzoon uit een Jazz merrie (gefokt uit de directe moederlijn van Houston en Dark president):
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Hij is pas 1 jaar, maar kan niet wachten tot ie 3 is. *\o/*
En vind hem nu zo'n gaaf kleurtje hebben. :))

Hoop dat ie veel mag gaan lijken op zijn opa Negro, hij heeft in ieder geval genoeg massa! En heel fijn lopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 15:47 



 
Profiel   

Wat balen van je Negro-merrie. Heeft ze predicaten? zo niet, dan zou ik alleen fokken voor eigen gebruik. Er zijn enorm veel goede veulens dat je op moet passen dat je niet gaat vermeerderen..

Inottery: Waar baseren ze dat op dat de blessure komt door de extra beweging van je paard? Ik heb nog nooit een diagnose als deze gehoord. Zeker niet wanneer het paard niet heel zwaar werk doet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 15:47 



 
Profiel   

Wat een knapper Quir 8-) 8-) .

Ik denk zelf dat de DA uit professioneel fatsoen, de ware oorzaak niet durft te benoemen, de vorige hoefsmid heeft het knap verkloot. Maar hij loopt bij mij dan wel zwaar onder zijn niveau (laatste wedstrijd zelfs verlies in de L1, niet alleen bleek meneer last te hebben van zijn lijf, hij was het ook met de locatie niet eens :roll: ), in de wei loopt hij vaak ontzettend te donderen en te showen :+ .

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 18:12 



 
Profiel   

nickynicole schreef
Wat balen van je Negro-merrie. Heeft ze predicaten? zo niet, dan zou ik alleen fokken voor eigen gebruik. Er zijn enorm veel goede veulens dat je op moet passen dat je niet gaat vermeerderen..

Inottery: Waar baseren ze dat op dat de blessure komt door de extra beweging van je paard? Ik heb nog nooit een diagnose als deze gehoord. Zeker niet wanneer het paard niet heel zwaar werk doet.



Ik wou sowieso voor mezelf fokken :D .
Maar wel het bloed dat ik daarna zelf weer ver kan komen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 18:21 



 
Profiel   

Altijd leuk voor jezelf fokken. Ik durf het niet want dan zou ik nooit meer kunnen verkopen ben ik bang. En zit ik uiteindelijk opgescheept met een stal vol bejaarden :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 08:14 



 
Profiel   

Mijn Negro heb ik zelf gefokt en het is wel bijzonder moet ik zeggen.
Al was ik wel bang dat ze me onder het zadel niet zou passen maar dat doet ze gelukkig heel gied.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 08:48 



 
Profiel   

nickynicole schreef
Wat balen van je Negro-merrie. Heeft ze predicaten? zo niet, dan zou ik alleen fokken voor eigen gebruik. Er zijn enorm veel goede veulens dat je op moet passen dat je niet gaat vermeerderen..

Inottery: Waar baseren ze dat op dat de blessure komt door de extra beweging van je paard? Ik heb nog nooit een diagnose als deze gehoord. Zeker niet wanneer het paard niet heel zwaar werk doet.


En geen afwijkingen heeft, een maaiend voorbeen zorgt natuurlijk veel eerder voor problemen.
Daar heb ik wel eens wat gehoord maar verder niet eigenlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 09:07 



 
Profiel   

Maaien doet hij ook niet. Hij heeft gewoon een correcte manier van bewegen en de voorbenen zijn röntgenologisch ook in orde

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 11:25 



 
Profiel   

Hoe is het met jullie Negro's?

Mijn Sjaan heeft in November de IBOP gehaald met 79,5 punten en ster geworden met 75/80 dus ik was heel blij na al onze pech!


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-17 16:13 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!

Ik ben in september voor het eerst gestart met mijn Negro. Gisteren kringkampioenschappen en we werden kringkampioen met 213,5 en 217 punten :+:
[RIJ-ITP] We did it! Kringkampioen Flowreina

En in onderschrift staat een jaar overzichtje

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-17 16:25 



 
Profiel   

Jaa gefeliciteerd iris!! En gaaf wat een punten!

Hier heeft de negro lekker vakantie :D ze verveel zich wel maar gewoon geen tijd voor. Met mijn 2 andere paarden ben ik ook geselecteerd voor de regio's dus daar gaat mijn tijd naar toe :D

Ze word al wel mooi dik!

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-17 16:33 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met jullie plekken voor de regio!

hier nog een linkje naar sjaan dr topic:
[RIJ-ITP] Kleuter Sjaan (v. Negro x Jazz) is er weer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-17 16:46 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Jester!
Ik ga kijken, Iris. Sjaan is zo gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-17 17:06 



 
Profiel   

Haha Iris, even hier hoor. Ik vind die witte buikvlek best grappig, maar ben blij dat het geen enorme is. Flow is echt een viespeuk, dus dat zou nog meer wassen worden. Ik ben heel blij dat het geen schimmel is (Negro X Uniform en moeder wel schimmel ;) )

Nog even een beetje stuiteren: in de 1e proef heb ik 17,5 punt meer dan de nummer 2 en in de 2e proef zelfs 205, :):) Op naar de regio en hopelijk kan ik daar net zo fijn rijden! Vooral even oefenen op de middendraf, daar viel het kwartje donderdag pas bij en in de proeven is het gewoon te weinig. En op het voorwaarts stappen. Ze wordt heet, maar stapt graag traag. Door het hete (niet te vergelijken met wat ik normaal heet noem, maar voor haar doen) draaft ze meteen aan als ik been geef. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-17 11:29 



 
Profiel   

Super prestaties xx_Irisje, Jester_ en MyWishMax! Gefeliciteerd! +:)+

Ik heb vandaag Negro himself mogen ontmoeten! Ik ben sinds vandaag werkzaam bij van Olst. Het was echt heel bijzonder om hem in het echt te zien, maar oh wat is het toch een gaaf paard! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-17 00:35 



 
Profiel   

kaylee0803 schreef
Super prestaties xx_Irisje, Jester_ en MyWishMax! Gefeliciteerd! +:)+

Ik heb vandaag Negro himself mogen ontmoeten! Ik ben sinds vandaag werkzaam bij van Olst. Het was echt heel bijzonder om hem in het echt te zien, maar oh wat is het toch een gaaf paard! <3


Wauw wat super gaaf zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-17 17:21 



 
Profiel   

Wat tof!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-17 17:24 



 
Profiel   

Negro klinkt als een heel fijn paard die ook een fijn karakter vererft. Zou het iets zijn voor iemand die wil beginnen in de dressuur?
En ik vraag me wel eens af hoe zou het uitpakken als je een paard als Negro gebruikt op bijv een Haflinger. Zijn daar al nakomelingen bekend van of wordt dat in de regel niet gedaan?
Misschien blonde vragen hoor, dus daarvoor alvast mijn excuses :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-17 18:05 



 
Profiel   

Hoe het met mijn Negro is zal je aan de nieuwe eigenaar moeten vragen :+ . Ik heb hem vorige maand verkocht. Heb nu zelf een Wynton en Fürst Romancier.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-17 10:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 17 [ 415 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 17  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen