Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 17 [ 415 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Negro

 
Profiel   

Leuk diertje ook Kaylee. Kunchi is vrij groot. Hij is nu 16 maanden en is mn merrie van 1.65 voorbij gegroeid. En aan de hoogte van zn kont te zien komt dr nog wel wat bij.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-17 09:01 



 
Profiel   

Even een jilla spam, 3 jaar :D

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 15:12 



 
Profiel   

Wat een lekker dier!!

Mijn eigen negro staat nog op rust na haar operatie. Maar heb nu een negro x vivaldi staan voor ee ibop. Net een keertje opgezeten. Echt een fijn dier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 15:14 



 
Profiel   

wat een superleuk dier Jester. Wat is de volledige afstamming.?
Haar hoofd en blik lijken op die van mijn merrie die aan moederskant een Ferro afstammeling is.

Onze 2 jarige Negro is volop aan het puberen. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 16:05 



 
Profiel   

Leuk iris!! Foto? En hoe is het met je eigen dan, wanneer kan je er weer op?


Haar afstamming is negro x serano gold, zelfde moederlijn als harrewar (zie profiel)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 16:48 



 
Profiel   

Mijn Negro is gisteren 19 dagen drachtig gescand van de hengst Hermes *\o/* uiteraard kan er nog veel gebeuren, maar de eerste hobbel is genomen. Ze is drachtig <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-17 11:10 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!!

Geen idee wanneer ik weer op Sjaan kan, hoop half september. Maar dat is maar een wilde gok/hoop!

Vandaag voor de 2e keer op de negro x vivaldi gezeten. Juul!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-17 14:17 



 
Profiel   

Mooi beest Irisje! Wat zit er nog meer achter?

Felicitatie aan Timbers, hopen op een gezond veulentje volgend jaar <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-17 12:07 



 
Profiel   

Gefeliciteeerd timbers! Jilla is ook drachtig, midden april moet het gebeuren <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-17 13:47 



 
Profiel   

En jilla op shiek <3


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-17 15:37 



 
Profiel   

Super leuk Jester *\o/*
Mijn veulentje komt pas eind juni begin juli. Maar ik vind het zooooo gaaf *\%/*

Ik ben nu ook een mega voorzichtige miep := maar goed vandaag weer opgepakt na een lange vakantie. Mevrouw bleek nl. een baarmoederontsteking te hebben in mei dit jaar :oo dus toen op rust tot dat over was en daarna pogingen om d'r drachtig te krijgen en vakantie tussendoor en druk op het werk. Maar goed dinsdag 18 dagen scan toonde dracht aan en nu dus weer rustig oppakken maar. Maar wat ging ze fijn vandaag zeg <3.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-17 16:28 



 
Profiel   

Jester_ schreef
En jilla op shiek <3


[ [url=m/9KLD2M.jpg]Afbeelding[/url] ]


Prachtig paard! Lijkt op enkele details na echt enorm op die van mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-17 00:49 



 
Profiel   

Wat leuk, allemaal knappe veulentjes volgend jaar! Mijn merrie is drachtig van Thorgal de Biolley (Totilas x Florestan I) :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-17 00:52 



 
Profiel   

Wat een gave diere komen er voorbij zeg! Die van ons is wat 'ouderwetser', krijgen vaak de vraag of het een Gelderse is.

Maar ze heeft zich vandaag van haar beste kant laten zien. Wedstrijdebuut in de B en ik won met 210,5 punt en mijn moeder werd tweede met 191 punten. (Ja, beide op hetzelfde paard ;) )
[RIJ-ITP] B debuut met Flowreina, door naar het L!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-17 20:20 



 
Profiel   

Ik kom even spammen, gisteren Juul op de foto gezet, de 3 jarige Negro x Vivaldi en ik was al gek met dr maar deze plaatjes geven het gevoel weer dat ze geeft!
Pas sinds eind augustus onder het zadel en zo makkelijk en braaf!
Deze rij ik voor een eigenaar maar mijn eigen Negro is ook weer heeeel rustig aan de gang naar haar operatie. Keiblij mee!!

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 22:22 



 
Profiel   

Als ik al die foto's zie, dan vind ik dat al die Negro's toch wel heel erg op elkaar lijken!

Die van mij op het moment op een wat lager pitje, lekker nog een klein beetje vakantie nu ze nog op de wei staan. Straks gaat hij weer op de paddock en icm het koude weer en zijn hete karakter zal die vaker aan het werk moeten. En op dierendag mag die naar de tandarts :')

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 22:47 



 
Profiel   

Gave fotos en paarden natuurlijk!! De negro hier heeft nu verlof maar kan niet wachten haar weer lekker op te pakken

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 00:07 



 
Profiel   

Mijn Negro zit al een tijdje in de ziektewet :(:) . Hij heeft snel last van overvulde hoefgewrichten en daarvoor stond hij op aangepast beslag. Een half jaar geleden was hij ingespoten en 3 weken geleden was het weer fouteboel en is hij weer ingespoten -O- . Nu zijn de ijzers er onderuit en mag hij zijn weg weer gaan zoeken naar zijn eigen. natuurlijke stand in de hoop dat dat wel gaat werken. Hij heeft 5 jaar op ijzers gestaan waarvan bijna 2 op speciaal beslag. Dus hij mag nu even rustig wennen aan zijn blote voeten, hij loopt er nog iets onregelmatig op :(:) .

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 01:35 



 
Profiel   

Dat er maar een knap kind uit mag komen Jester! Spannend.

Wat een narigheid Inoterry. Ik hoop voor je dat dit beter wordt, wat zegt de dierenarts?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 07:20 



 
Profiel   

Wat een mooie foto's van diverse Negro's! En wat een leuke veulens komen er aan!!

@Inoterry; Wat balen van de blessure. ik heb er nog nooit van gehoord maar klinkt enorm hardnekkig.

@MwM: Gefeliciteerd met je debuut!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 10:24 



 
Profiel   

Wij hebben de bokaal "Best Zeeuws gefokte dressuurpaard" gewonnen met de knappe Negro https://www.kwpn.nl/nieuws?itemId=NewsItem:15237 We kregen van het KWPN 81,5 pnt (PAVOcup jurering).

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 10:25 



 
Profiel   

Wat gaaf! Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 10:39 



 
Profiel   

Misschien wat vroeg maar als iemand zijn veulen wil verkopen dan hoor ik het graag! We proberen ieder jaar/ iedere 2 jaar te investeren in veulens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 11:45 



 
Profiel   

Wat een gave foto's.

De mijne mag weer aan de bak na een extra lange vakantie waarin hij lekker rustig aan heeft mogen recreatie hobbelen :D m'n oude instructrice heeft tijd gevonden om naar mijn locatie te komen. Het is best lastig om iemand te vinden die met z'n karakter overweg kan :)

Hoop dat het snel beter gaat inoterry

Gefeliciteerd nickynicole

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 12:26 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Nickynicole! Wel leuk dat de 2de plek ook een Negro is :D .

Het is ook een hardnekkig iets bij de mijne. Hij heeft er nu ruim 2 jaar last van en is meerdere malen ingespoten. De eerste keer was het gewricht zo overvuld dat het bloed en de gewrichtsvloeistof er 2 meter uit kwam gespoten :oo :(:) . Nu herken ik de signalen veel eerder, als hij de eerste 2 keer in een training in de staak gaat met aandraven heeft hij weer pijn :(:) . Dan loopt hij nog niet eens echt kreupel. De dierenarts vreest dat hij er de rest van zijn leven last van blijft houden door zijn extreem voorbeengebruik. Ik weiger me daarbij neer te leggen en ben dus nu op zoek naar een andere oplossing, voor mij is de lol er wel af als hij steeds weer opnieuw pijn krijgt door de training. Dat wil ik hem niet aandoen.
Nu dus maar elke dag poetsen/tuttelen, wandelen en elke zaterdag trailerlaadtraining. Als hij helemaal geen aandacht krijgt kwijnt hij ook weg, het is een echte Negro, hij wenst aanbeden te worden :D .
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 13:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 17 [ 415 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen