Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 17 [ 415 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Negro

 
Profiel   

Hier is de negro zadelmak, gaan we straks ophalen <3


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-17 12:21 



 
Profiel   

Ziet er tof uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-17 12:38 



 
Profiel   

Gaaf achterbeen! Mooi paard ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-17 13:51 



 
Profiel   

En vandaag zelf een rondje gestuurd, voor het eerst buiten, krukje, ander iemand, buurman aant sproeien, vond het wel heel spannend maar gedroeg zich keurig!

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-17 18:35 



 
Profiel   

Bij onze eerste wedstrijd was er een fotograaf aanwezig, vandaag de gekochte foto's ontvangen!

Mijn favoriete:
[ img ]

En nog een foto van z'n koppie:
[ img ]

De foto's zijn gemaakt door D's Pictures

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 11:02 



 
Profiel   

Moooi!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 12:34 



 
Profiel   

Hoi allemaal! Ik kom mij ook even melden. Ik ben sinds december 2016 in het bezit van een Negro X Gerschwin. Hij is van 27-05-2015 en heet Kingston. Het is echt een ontzettend vrolijk, aanhankelijk en nuchter paard.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-17 12:30 



 
Profiel   

kaylee0803 schreef
Hoi allemaal! Ik kom mij ook even melden. Ik ben sinds december 2016 in het bezit van een Negro X Gerschwin. Hij is van 27-05-2015 en heet Kingston. Het is echt een ontzettend vrolijk, aanhankelijk en nuchter paard.

[ [url=m/mwIoTi.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FKhMv6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat is die dan al groot voor een 2 jarige! Of lijkt dat zo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-17 15:39 



 
Profiel   

Nou idd wat een knapperd! Ziet er al heel volwassen uit

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-17 15:42 



 
Profiel   

Mavantos mooie foto's! Knappe kop zit erop!

Kaylee zo dat gaat n heel stoere worden straks :j

Job heeft door omstandigheden sinds midden april op rust gestaan. Sinds 3 weken weer aan het oppakken.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-17 16:35 



 
Profiel   

Ah maandje niks doen is nooit erg voor een jonkie :D


Jilla gaat ook goed! Staat nu in ermelo voor de eptm, vrijdag weer kijken :)

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-17 16:45 



 
Profiel   

En voor eie het leuk vind, ze is ook drachtig! <3

[KS-MK] Knap ding in de maak! Jilla (negro) x Jevreaux!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-17 16:46 



 
Profiel   

Hoii ik heb ook een nakomeling van negro !

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 16:39 



 
Profiel   

Ik heb vandaag met mijn Negro een buitenritje gemaakt. Wat heeft hij genoten van zijn spokenjacht :+ .....zucht..... <3 . Voor mezelf was het wat minder geweldig, hij draait altijd zo razendsnel om _O- .

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 16:54 



 
Profiel   

Inoterry schreef
Ik heb vandaag met mijn Negro een buitenritje gemaakt. Wat heeft hij genoten van zijn spokenjacht :+ .....zucht..... <3 . Voor mezelf was het wat minder geweldig, hij draait altijd zo razendsnel om _O- .

Die spoken herken ik! Mijn paard (marlon X negro) ziet ze ook heel erg vaak. Ook in de bak thuis, in het kippenhok, naast het kippenhok, in de ene hoek, langs de kant van buurman. En t mooie is, die ziet ie nu pas, na een half jaar onder t zadel te zijn omdraaien doet ie gelukkig niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 20:56 



 
Profiel   

Hier is de negro juist helemaal niet spooky!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 21:37 



 
Profiel   

Jester_ schreef
Hier is de negro juist helemaal niet spooky!

Dat was mijne eerst ook niet, alleen nu wel, wel makkelijk te overtuigen trouwens. Kan ook te maken hebben met dat ie teveel krachtvoer kreeg bovenop t gras wat ie overdag eet, van de winter had ie t nodig, nu dus niet meer, dus dat wordt teruggeschroeft

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 21:40 



 
Profiel   

Bij Od is het een beetje per dag verschillend. Soms heb ik wel eens het idee dat hij expres dingen zoekt om van te schrikken en spontaan om te draaien. Als Od ergens echt bang van is, voel ik zijn hartslag en zijn spanning tegen mijn benen. Hij voelde nu de hele rit heerlijk ontspannen aan, en maar omdraaien om een schaduw, een takje, een steen, mensen......... _O- _O-. Uiteraard alleen op de heenweg, op de terugweg moet je gewoon zo snel mogelijk naar je bak met eten O:) _O- <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 01:39 



 
Profiel   

Mag ik me hier ook melden?

Wij hebben sinds vorig jaar ook een Negro. We blijven een beetje in Ferro's, hiervoor hadden we een Rhodium. De Rhodium hebben we toen uitgezocht voor mij om mee te gaan starten, Flow hebben we juist uitgezocht voor mijn moeder om fijn op te kunnen rijden en starten, zonder een gekkenhuis te hebben. Ze is ook heel braaf, kan wel eens een beetje kijken, maar dat is het enige. Heel soms schiet ze er wel vandoor, maar dat is niet zo indrukwekkend. :') Ze is vooral heel braaf en heel fijn om mee te werken.

Flowreina, Negro x Uniform:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 10:18 



 
Profiel   

Irkoontje schreef
Wat is die dan al groot voor een 2 jarige! Of lijkt dat zo?


Haha dat hoor ik vaker! Hij meet nu circa 1,60, dus er zullen nog wel een paar centimeters bijkomen aangezien moeder 1,67 is en vader 1,70. Hij is 3 weken geleden gecastreerd en in de kliniek zouden ze hem 3/3,5 schatten.

Hij is trouwens helemaal niet spooky! Het enige waar hij zich druk om kan maken is als hij zonder de andere paarden naar buiten moet om te wandelen.

Gefeliciteerd Jester! Ben benieuwd wat daar uit gaat komen!

Trouwens zo leuk om al die foto's van jullie negro's te zien, je ziet echt dat het allemaal familie van elkaar is! Vooral die kleurtjes.. <3

Eergisteren nog even aan de wandel gegaan, het gaat steeds beter met zijn verlatingsangst!

[ img ]

Misschien een stomme vraag.. maar maken jullie Negro's ook wel is piep geluiden? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 10:26 



 
Profiel   

Geen piepgeluiden, misschien cornage ofzo? Je doet volgens mij ook best wel veel met een net tweejarige. Ik zou hem nog lekker in de wei laten staan en nog niet beginnen voor januari 2018. Maarja, ieder z'n ding.

Wij doen met warm weer niet zoveel, maar zijn wel begonnen met weer te lessen en dat gaat erg fijn! Hij gaat ineens zo vooruit en begint ook echt body te krijgen. Hij is niet zo groot, maar toont dit wel.

Van het weekend gaan we dit weer doen gok ik zo {:} :
[ img ]

Hij is overigens heeeeel heet, maar absoluut niet kijkerig!


Laatst bijgewerkt door mavantos op 16-06-17 10:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 10:31 



 

MyWishMax schreef
Mag ik me hier ook melden?

Wij hebben sinds vorig jaar ook een Negro. We blijven een beetje in Ferro's, hiervoor hadden we een Rhodium. De Rhodium hebben we toen uitgezocht voor mij om mee te gaan starten, Flow hebben we juist uitgezocht voor mijn moeder om fijn op te kunnen rijden en starten, zonder een gekkenhuis te hebben. Ze is ook heel braaf, kan wel eens een beetje kijken, maar dat is het enige. Heel soms schiet ze er wel vandoor, maar dat is niet zo indrukwekkend. :') Ze is vooral heel braaf en heel fijn om mee te werken.

Flowreina, Negro x Uniform:
[ Afbeelding ]


Wat een knap dier. Super dat vele wit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 10:32 



 
Profiel   

mavantos schreef
Geen piepgeluiden, misschien cornage ofzo? Je doet volgens mij ook best wel veel met een net tweejarige. Ik zou hem nog lekker in de wei laten staan en nog niet beginnen voor januari 2018. Maarja, ieder z'n ding.


Nee geen cornage. Ik heb het vaker gehoord van Negro eigenaren. :j
Hij staat trouwens 24/7 op het land met zijn maatjes. Af en toe haal ik er een borstel overheen (en dan staat hij ook echt te genieten) of wandel ik een kwartiertje. Persoonlijk vind ik dat heel normaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 12:45 



 
Profiel   

Mijn Negro heeft vandaag Pavo Cup gelopen in Houten. Tweede plaats met 83 punten! Onverwachts, maar zo leuk! Ze waren helemaal weg van hem.

Op naar Ermelo *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-17 17:02 



 

Zo! Gefeliciteerd gaaf zulke punten
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-17 17:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 17 [ 415 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen