Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 40 van de 40 [ 999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40
Plaats een nieuw onderwerp

Dekken met Just Wimphof (De Niro x Riccione)

 
Profiel   

Leuk paard!
Die van ons is net terug uit de weide maar we schrokken erg van zijn hoogte. Hij is echt een "pony". We hebben hem gemeten en maar 1.57. Hij zal dan ook verkocht worden
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 14:10 



 
Profiel   

Deze is 163cm, dus ook niet heel groot.
Ik ben zelf 190cm dus dat is helemaal geen goeie combi.
Wel zonde, want bewegen kan hij zeker!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 15:21 



 
Profiel   

Jammer dat die van jullie te klein blijven.

Die van mij is dikke vrienden met de oudste en kleinste ruin van de groep :')

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 15:27 



 
Profiel   

Te klein voor mij, maar hij wordt zeker 165 en dat vind ik op zich niet te klein.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 15:30 



 
Profiel   

Mijn merrie is vorige week verkocht. Is nu met 4 1.64 en groeit ook nog wat. Gewoon prima maatje voor de gemiddelde mens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-22 11:48 



 
Profiel   

Kabayo schreef
Leuk paard!
Die van ons is net terug uit de weide maar we schrokken erg van zijn hoogte. Hij is echt een "pony". We hebben hem gemeten en maar 1.57. Hij zal dan ook verkocht worden


Onze 3 jarige merrie ook net uit het land gehaald en zij meet ook maar 158 cm .. ze komt uit onze merrie van 171 cm. Voor ons is ze te klein, ik hoop dat er mensen zijn die wel opzoek zijn naar zo’n maatje :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-22 08:59 



 
Profiel   

Onze wimphof pas in het werk gezet en 1ste x erop. Wat een voorbeeld is hij... tijdens het gehele proces niet 1 x gebokt. Groot is hij niet, maar wat een zalig karakter
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-22 09:19 



 
Profiel   

Ohw zie dat er meer laatbloeiertjes zijn. Mijn Just Wimphof merrie was als 2,5 jarige 1,61 en nu als 4 jarige 1,67. Het is een laatbloeiertje. Ze is nog steeds niet klaar met groeien.

Hier als 2 jarige
[ img ]


En nu als 4 jarige.
[ img ]



Laatst bijgewerkt door Coby op 06-12-22 12:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Reactie aangepast in overleg met TS.


Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-22 13:00 



 
Profiel   

Ik moet mijn 2,5 jarige ook eens meten maar is ook zeker een kleintje denk niet dat hij de 160 haalt... merrie is ook niet groot 164 maar helaas wist ik toen nog niet dat hij niet echt vergrotend fokt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-22 21:54 



 
Profiel   

Ons ukje kan nog best lekker lopen. Ik zal hem volgend jaar beleren en wat wedstrijdjes doen. We zien wel waar het schip strand en wat we doen. Hij zal wel gecastreerd worden
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-22 16:48 



 
Profiel   

Leuk om alles weer bij te lezen! Zie dat er al een tijd niks gedeeld is maar kon het niet laten om een up to date foto te delen van Jackson.

Mijn Just Wimphof groeit ook goed. 1,5 jaar en dan al zo knap zijn! Ik ben ook echt gek op zijn karakter.

Ik heb hem na lang wikken en wegen eerder uit de opfok gehaald. Nu staat hij met een leeftijdsgenootje ergens kleinschalig en kan ik hem dagelijks bezoeken. Wat ik echt bijzonder vond is hoe snel hij zich aan kon passen aan de nieuwe omgeving. En niet normaal zo braaf!

[ img ]

Vraagje! Ik wil graag op Jumping Amsterdam 2023 Just Wimphof bewonderen in de ring. Maar voordat ik mij helemaal vergis in een ticket kopen weet iemand hier welke dag Just Wimphof te zien is op Jumping?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-22 20:13 



 
Profiel   

Fijn zeg zo braaf! <3

Hier ook echt een heel eerlijk paard. Heb m net gemeten; 165/166 ongeveer. 2,5 jaar.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-22 00:15 



 
Profiel   

Hoe gaat het met de wimphofjes?

Hier erg goed. We gaan nu beginnen met longeren. Mijn moeder heeft al wat grondwerk met hem gedaan. Ik neem het nu over met longeren. Heb hem nu 2x gedaan deze week. 1x al singeltje en peeskappen om. En gister eerste keer hoofdstel. Hij pakt het super op.

Na het beleren komt hij te koop :j
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-23 15:39 



 
Profiel   

Hier ook begonnen nu 2 keer gelongeerd en voor eerst hoofdstel in gehad

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-23 18:19 



 
Profiel   

Ik ben ook bezig geweest met longeren, nu een keer of vijf. Tot nu toe gewoon aan het halster, hoofdstel heb ik nog niet om gehad. Hij had snel door wat de bedoeling was, dat viel mij mee want hij kan af en toe echt onnozel zijn, of doen :+

1 april breng ik hem weg om te laten beleren. Ben heel benieuwd hoe die het straks onder het zadel gaat doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-23 11:43 



 
Profiel   

[ img ]

A wat leuk zeg!
Hier het grondwerken voortgezet, hartstikke nuchter en lief paard

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-23 16:59 



 
Profiel   

amillion schreef
Hier ook een Just Wimphof merrie van 24-06-2019
Uit een merrie van 1.74m Citango x Hamlet

Blijft ook erg klein vind ik.
Ik ben zelf 1.78m maar wat een instelling heeft dit paard zeg.
[ [url=m/ZYWJHW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KdSvdD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WBhiYY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vX8F5I.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/n4sUzs.jpg]Afbeelding[/url] ]




Jaaaaa ze is toch wat gegroeid. 1,62 m momenteel

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-23 20:45 



 
Profiel   

Vandaag hebben wij foto's gemaakt van onze wimphof. Hij staat nu ook te koop :j
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 22:37 



 
Profiel   

Hij is wel heel knap Elina!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 12:46 



 
Profiel   

Knap dier! Daar gaatje iemand heel blij mee maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 18:15 



 
Profiel   

Heel mooi dier Kabayo, ben wel benieuwd, zie dat je hem onbeleerd verkoopt. Tijdje terug plaatste je hier dat hij na het beleren verkocht werd, vanwaar de keuze om nu toch onbeleerd te verkopen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 11:27 



 
Profiel   

Voornamelijk tijd te kort :) Hij is verder heel braaf dus denk dat hij het makkelijk op zal pakken. Ik kom er alleen niet aan toe helaas! Mijn werkweek bestaat uit zo'n 80 uren en dan heb ik geen puf meer om mijzelf deze extra taak aan te doen. Wellicht heb ik straks wel weer energie en zal ik hem alsnog beleren. Maar voor nu is mijn energie gewoon op. Ik ben 2u snachts klaar met werken bij het distributiecentrum en mijn wekker gaat altijd weer om half 8 om honden op te vangen aan huis, 8 paarden te verzorgen, andere paarden trainen van klanten, daarnaast nog sporten en huishoudelijke taken en dan moet ik 18u weer naar het distributiecentrum. Het hakt er even allemaal in :=

Dankjewel allemaal. Hij is zeker erg mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 11:32 



 
Profiel   

Bewegen kunnen ze wel die Just Wimphofjes. <3
Inmiddels is Olien 4 jaar en voor de zomer gemeten op 1,63m.
Zou eerlijk gezegd niet weten of ze nu toch nog iets gegroeid is of niet. Het karakter is wel heel braaf en laat zich goed bewerken. Momenteel wordt ze door een meisje van 14 jaar gereden door mijn zwangerschap (ben inmiddels 34 weken zwanger).

Filmpje https://www.facebook.com/reel/869167660937207

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-23 17:46 



 
Profiel   

Leuk dier, Amillion. Loopt lekker rond zo.

Mijne hebben we in april weggebracht om te beleren en 1 juli is die weer thuis gekomen. Hij is groot en slungelig dus ik doe rustig aan met hem. Hij is ook super braaf, nog geen stap verkeerd gezet onderzet zadel.

[ img ]


[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-23 19:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 40 van de 40 [ 999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen