Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 39 van de 41 [ 1003 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Dekken met Just Wimphof (De Niro x Riccione)

 
Profiel   

Bedankt voor jullie reacties! Ik baal stiekem wel een beetje. Ik had zo gehoopt dat hij wat groter zou fokken. Vóór mij is 1,66 echt iets te klein (voor het mooie)
Ik hou hem vanwege zijn karakter en andere positieve punten wel nog op mijn lijstje.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-22 22:10 



 
Profiel   

Weer wat foto’s van mijn Just Wimphof. Eind april wordt die twee en hij is nu al groter dan zijn maatje :o

Hij is de laatste paar maanden wel flink gegroeid en hierdoor best slungelig. Hij maakt nu af en toe ook een raar pasje met zijn achterbeen. De eigenaar van stal denkt dat het een groei dingetje is. Maar wil binnenkort de veearts eens vragen wat die er van denkt. Zal eens kijken of ik het filmpje hiervan kan plaatsten.
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-22 13:16 



 
Profiel   

Hier het filmpje


Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-22 13:20 



 
Profiel   

Hmmm, hij doet het niet constant, ik heb wel meer jonge paarden een wat rare beweging zien maken. Daarmee was niets aan de hand, maar als je ernaar laat kijken weet je het zeker en ben je weer gerustgesteld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-22 14:15 



 
Profiel   

Ja, de staleigenaar zegt dat ook. Die denkt dat als die straks weer de wei op gaat en hij dus weer meer beweegt, het beter zal gaan. Heb het filmpje ook aan de osteopaat laten zien en zij zegt dat het zijn knie is. Kans is groot het het met het groeien te maken heeft.

Ik kijk het voor nu nog even aan, DA moet met een maand of twee ook weer komen voor het enten. Dan kan die gelijk even kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-22 19:01 



 
Profiel   

Hier ook een Just Wimphof merrie van 24-06-2019
Uit een merrie van 1.74m Citango x Hamlet

Blijft ook erg klein vind ik.
Ik ben zelf 1.78m maar wat een instelling heeft dit paard zeg.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-22 09:27 



 
Profiel   

Ik ben nu de mijne ook stilletjes aan aan het zadelmak maken, 3x per week aan de longe nu zo ongeveer.
Hij is op zich super braaf (heb nog nooit eentje gehad die zo makkelijk een bit in doet bv) maar op sommige zaken wel heel scherp. Bij longeren de zweep op de grond laten vallen bv staat gelijk aan 5m opzij springen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-22 10:31 



 
Profiel   

Onze Wimphof doet het nog steeds erg goed. Braaf met laden en heeft onder het zadel al veel balans. Ze meet nu ongeveer 1.65 en is 4 jaar. Heel groot wordt ze niet, maar het is een echte Wimphof met veel expressie. Ik vind dat de hengst echt stempelt en ben ervan gecharmeerd. In de dressuurles vergeet je regelmatig dat ze pas zo jong is, echt een super fijn paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-22 16:10 



 
Profiel   

Door jullie positieve reacties ga ik bijna twijfelen :D
Ik denk dat ik naar een soort Wimphof opzoek moet die vergrotend fokt

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-22 22:30 



 
Profiel   

[ img ]

President wordt 17 april twee <3 Hij is echt enorm, maar ik heb m nog nooit lelijk gevonden.
Van Citango x Flemmingh x Zeoliet


Laatst bijgewerkt door _Gerdien_ op 01-04-22 16:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-22 16:04 



 
Profiel   

Bucephalus schreef
Onze Wimphof doet het nog steeds erg goed. Braaf met laden en heeft onder het zadel al veel balans. Ze meet nu ongeveer 1.65 en is 4 jaar. Heel groot wordt ze niet, maar het is een echte Wimphof met veel expressie. Ik vind dat de hengst echt stempelt en ben ervan gecharmeerd. In de dressuurles vergeet je regelmatig dat ze pas zo jong is, echt een super fijn paard.


Super leuk om te horen! Ik ben zo benieuwd hoe die brutale aap van mij onder het zadel gaat doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-22 16:06 



 
Profiel   

Mijn wimphof is nu bijna 4, is 1.69 en komt uit een moeder van 1.68 dus kwa maat valt hij mij alles mee.

Verder kwa karakter erg nuchter en voor de duvel niet bang, moet wel echt consequent zijn bij hem anders neemt hij een loopje met je. Nu inmiddels een half jaar goed onder het zadel en kan gewoon opstappen en gaan rijden, enige probleem dat we hebben is dat hij bang is voor andere paarden met rijden.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-22 18:34 



 
Profiel   

Jackson groeit goed door! Bijna mogen wij hem een jaarling noemen. :D

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-22 22:58 



 
Profiel   

Ja, een jaar is zo voorbij! Hij wordt knap! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-22 09:00 



 
Profiel   

Afgelopen zondag geboren: Shazam d'Esprit (Just Wimphof / Jazz) :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-22 22:49 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Mijn bijna 4 jarige in juni
Doet het heel fijn karakter 100+
Hoop in augustus een wedstrijdje te kunnen starten.

Geniet lekker van de weide met zijn grasvetjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-22 21:01 



 
Profiel   

[ img ]


Mijn 3jarige hengst is nu 162 uit een moeder van 166. Nu zijn de daar gefokte paarden wel gekend laat uit te groeien. Mij stoort het niet als die niet super groot wordt, hij heeft een prachtig karakter en supermooi uiterlijk. Wel merk ik hij wat eenhandig is. Ik kijk er naar uit hem in het werk te zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-22 09:38 



 
Profiel   

Mijne heeft gisteren zijn cursus trailer laden afgerond :)


[ img ]

Het is het paard aan de linkerkant :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-22 10:58 



 
Profiel   

Ik vind echt dat alle wimphofjes een prachtige uitstraling hebben met een vriendelijk oog.

Wij hebben ons geselecteerd voor het NK in het L1. Geweldig paard om mee op stap te gaan, heerlijk nuchter.

[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-22 20:20 



 
Profiel   

Wat goed, Carmuh, ziet er top uit! Succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 10:43 



 
Profiel   

Ons wedstrijd debuut zit erook op twee keer 1e met 196 en 194 punten. Zo braaf keek werkelijk nergens naar..
Loop hier in de training soms beetje op vast het brave flegmatieke.. terwijl mijn merrie totaal niet zo was. Is dit best lastig rijden op vreemd terrein gaat dit beter aangezien ze dan wat meer adrenaline heeft maar thuis nog best puzzelen..

Verder blijft ze best nog wat overbouwd ben bang dat dat ook zal blijven ..

Maar al met al dus wel een megaaa braaf karakter dat dus echt van papa wat ik hier meer lees.



[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-22 18:02 



 
Profiel   

Mooie plaatjes! Fijn zo braaf wel. Misschien kan je met je krachtvoer net dat beetje meer go krijgen

[ img ]
President is twee en echt al een kanon van een paard :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-22 18:26 



 
Profiel   

Wauw Gaaf gardien wat een paard al

Ja daar ben ik nu mee bezig. Hij krijgt sportbroek en granenmix met haver ect..

Maar ik gok dat het ook echt een stuk rijtechnisch is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-22 21:29 



 
Profiel   

Wat een knappe kerel al Gerdien. Mijne is ook twee en heeft wel echt hoogte maar is nog echt een slungel. Ben benieuwd of hij het komende jaar wat meer in de breedte gaat groeien.

Fijne plaatjes moet zien Carmuh en Ivaanaa

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-22 17:44 



 
Profiel   

Onze 3jarige Just Wimphof.
Spijtig genoeg ben ik te groot voor hem dus wordt hij verkocht. Gaat iemand super blij mee zijn want is écht een tof en goed paard!


[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 14:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 39 van de 41 [ 1003 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen