Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Afstammelingen van ITS Tommie of ITS Thunder gezocht!

 
Profiel   

Hoihoi!

Sinds een jaar rijdt ik ITS Dani MCDreamy bij. Dit is een merrie uit 2009 van de Irish Tinker Stable.
Nu ben ik op zoek naar informatie over de moeder: ITS Tommie. De fokker gaf aan dat zij uit engeland kwam en er verder geen informatie meer beschikbaar is. Inmiddels leeft ze ook niet meer.
Ook ben ik benieuwd naar de afstamming van ITS Thunder. De fokker heeft hierna DNA onderzoek gedaan, maar wist zo snel niet meer wat zijn afstamming was. Inmiddels is ITS Thunder verkocht naar het buitenland (iets heel ver weg), maar hij leeft nogsteeds.

Ik vind het jammer dat er online zo weinig te vinden is over deze paarden (ben het KWPN gewend haha). Dus ik ben op zoek naar andere nakomelingen van ITS Tommie.
Wat is de vader van deze paarden? Welke kleur hebben ze? Hoe oud zijn ze? Alle informatie is welkom en ik ben er heel erg benieuwd naar! Ook de paarden die afstammen van ITS Thunder zijn natuurlijk welkom! Welke moeder hebben deze paarden? Welke kleur? Karakter? Ook hier ben ik heel benieuwd naar!
Wie weet vind ik wel een volle broer of zus van Dani:)

Alle extra informatie over deze paarden is altijd welkom! Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties!
Hieronder een foto van Dani *\o/*
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-22 19:58 



 
Profiel   

mijn merrie komt bij de Irish tinker stable vandaan,zij heet Kelly.
zij is in 2006 daar drachtig vandaan gekomen van de hengst Thunder.
er is een heel mooi bruin hengstveulen uit gekomen.
moest even zoeken,maar heb een ouder topic gevonden.
Latruda @ [ITP] Silas 4 jarige tinkerhengst
helaas leeft deze pony inmiddels niet meer,meende dat die is ingeslapen toen door een zware peesblessure.

heb je ook al gekeken via de gypsy DNA databank?
https://www.facebook.com/groups/gypsyho ... ?ref=share
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-22 20:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen