Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 3 [ 55 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Indian Rock

 
Profiel   

Ik ben benieuwd of hier meer mensen zijn die dit jaar een veulen hebben of verwachten van Indian Rock.
Ik speur wat op het internet naar zijn eerste veulens maar kan nog weinig vinden. Ik verwacht zelf binnenkort de tweede en ben erg tevreden over de eerste.
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-17 13:21 



 
Profiel   

Wat een prachtig veulen <3
Ik heb al heel wat mooie veulens voorbij zien komen op Facebook van Indian Rock.

Mijn merrie is drachtig van hem, voor volgend jaar. Zo benieuwd naar :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-17 22:23 



 
Profiel   

Ik heb er twee op sporthorses gezien en natuurlijk die ene op de facebookpagina van Ad Valk. Ik heb twee hele verschillende merries, Kan niet wachten op t tweede veulen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-17 08:11 



 
Profiel   

Nienke_ schreef
Ik heb er twee op sporthorses gezien en natuurlijk die ene op de facebookpagina van Ad Valk. Ik heb twee hele verschillende merries, Kan niet wachten op t tweede veulen.


Ik ben ook erg benieuwd. Wat is de afstamming van jouw merries?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-17 09:27 



 
Profiel   

Dit is de merrie van de foto
https://www.horsetelex.nl/horses/pedigree/1563542 Een stoere half gelderse dame uit een mooie familie.

En dit is de andere waar ik momenteel op wacht.
https://www.horsetelex.nl/horses/pedigree/1598779
Een hele chique merrie uit een goed presterende sportstam

En wat voor merrie heb jij drachtig? (Ik heb al even in je profiel gekeken)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-17 11:12 



 
Profiel   

Nienke_ schreef
Dit is de merrie van de foto
https://www.horsetelex.nl/horses/pedigree/1563542 Een stoere half gelderse dame uit een mooie familie.

En dit is de andere waar ik momenteel op wacht.
https://www.horsetelex.nl/horses/pedigree/1598779
Een hele chique merrie uit een goed presterende sportstam

En wat voor merrie heb jij drachtig? (Ik heb al even in je profiel gekeken)


Leuk bloed van beide merries!

Mijn Jazz merrie is drachtig van hem :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-17 11:47 



 
Profiel   

Kennis van mij heeft dit jaar ook een prachtig merrieveulen gekregen van indian rock. Helaas geen toestemming om foto te plaatsen maar 1 ding is zeker, veulen zit goed in elkaar en haar bewegingen zijn om te smullen.
Moeder is een stermerrie van solitair x lysander.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-17 11:59 



 
Profiel   

Een jaar later inmiddels en ik vraag me af hoe jullie Indian Rock veulens zijn uitgegroeid? Mijn merrie wordt dit jaar van hem geïnsemineerd en ben wel benieuwd naar jullie mening over de veulens. Zag al een hele mooi voorbij komen uit een half gelderse merrie. Dat zag er in ieder geval al veelbelovend uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-18 12:15 



 
Profiel   

Ik ben ook wel benieuwd hoe jullie veulens ontwikkelen. Wij hebben er nu inmiddels 1 van 2 dagen oud.
Bloederig veulen met oneindig lange benen. Ze is dan ook nog niet helemaal uitgevouwen maar dat komt wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-18 08:56 



 
Profiel   

Heb je een foto nikkietjuh? Ben erg benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-18 09:52 



 
Profiel   

Zal er van de week 1tje maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-18 09:54 



 
Profiel   

Hier is ze een week oud.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-18 20:14 



 
Profiel   

Wat een lange benen zeg! Sowieso wel langgelijnd of niet? Chique hoor! Uit wat voor moeder komt ze?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-18 20:22 



 
Profiel   

Ja ze heeft echt mega stelten. Heeft ook wel echt even tijd nodig om uit te vouwen. Maar ze draaft en galoppeert er al lustig op los. Moeder is een tuschinski. Zijn er erg blij mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-18 20:41 



 
Profiel   

Wat een leuk veulen zeg <3

Mijn merrie is ook drachtig van deze hengst. Maart volgend jaar hopelijk net zo knap veulen :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-18 21:59 



 
Profiel   

stephanie141 schreef
Wat een leuk veulen zeg <3

Mijn merrie is ook drachtig van deze hengst. Maart volgend jaar hopelijk net zo knap veulen :))


Wat leuk stephanie141, gefeliciteerd met de dracht! De mijne is ook drachtig van hem :) Zij is uitgerekend in mei. Ook ik hoop op zo'n mooi langbenig veulen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-18 22:14 



 
Profiel   

Super leuk, knappe merrie heb je ook :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-18 22:18 



 
Profiel   

Dank je wel! Even gauw gespiekt naar de jouwe, maar dat is ook een knappe zeg! Havidoff in de moederlijn zag ik? Super fijn bloed :) En de jouwe is ook lekker veelzijdig volgens mij. Ben benieuwd wat onze dames ervan gaan bakken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-18 22:36 



 
Profiel   

Hoi Hoi, hoe gaat het inmiddels met het indian rock veulentje nikkietjuh? En hoe gaat het met jou merrie Wings love?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-18 21:47 



 
Profiel   

Gaat goed! Ze is echt gigantisch groot al :oo Ze is 4 weken naar de wei geweest en sinds gister weer thuis. Zal eens kijken of ik haar nog mooi op de foto kan krijgen. We zijn er in ieder geval erg blij mee. Poepiechique groot hoogbenig veulen. Fijn karakter. Tikje brutaal maar daar hou ik wel van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-18 06:49 



 
Profiel   

nikkietjuh schreef
Gaat goed! Ze is echt gigantisch groot al :oo Ze is 4 weken naar de wei geweest en sinds gister weer thuis. Zal eens kijken of ik haar nog mooi op de foto kan krijgen. We zijn er in ieder geval erg blij mee. Poepiechique groot hoogbenig veulen. Fijn karakter. Tikje brutaal maar daar hou ik wel van.


Super leuk, ben benieuwd naar de foto *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-18 06:51 



 
Profiel   

Dat klinkt goed nikkietjuh! Ben benieuwd naar de foto!


stephanie141 schreef
Hoi Hoi, hoe gaat het inmiddels met het indian rock veulentje nikkietjuh? En hoe gaat het met jou merrie Wings love?


Wings gaat goed. Ze is super sloom, maar dat was ze vorige dracht ook. Ik heb een heel sterk vermoeden dat het weer een merrie wordt :)
Hoe is het met jouw merrie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-18 11:43 



 
Profiel   

Oké gelukkig gaat alles goed:), met mijn merrie gaat het ook goed. Die heeft zat energie whaha. Heb vorige week de laatste echo laten maken op 113 dagen en alles zag er prima uit. Hartje gezond, en ontwikkeld zich prima <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-18 21:15 



 
Profiel   

stephanie141 schreef
Oké gelukkig gaat alles goed:), met mijn merrie gaat het ook goed. Die heeft zat energie whaha. Heb vorige week de laatste echo laten maken op 113 dagen en alles zag er prima uit. Hartje gezond, en ontwikkeld zich prima <3



Ah wat fijn om te horen! Mooi gezicht he :) Wij doen geen laatste scan meer, wel jammer. Vind het altijd fijn om te kunnen zien dat het goed zit :) Ben onwijs nieuwsgierig naar de kleine ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-18 16:06 



 
Profiel   

Het heeft even geduurd maar inmiddels heb ik nog wat foto's kunnen maken. Het is wel een beetj een diva maar niet op een vervelende manier. Ik vind haar vooral heeeel groot :o

[ img ]

Nog even ter vergelijking een week en ruim 3maanden.

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-18 07:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 3 [ 55 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen