Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van de hengst Ferdinand - Vivaldi x Havidoff

Profiel   

Sinds een aantal weken hebben wij een driejarige merrie in ons bezit, een nakomeling van de hengst Ferdinand. Omdat ik nog weinig over Ferdinand en zijn nakomelingen heb gehoord, lijkt het me leuk een centraal topic hierover te maken. Ik ben benieuwd naar zijn zonen en dochters en jullie ervaringen hiermee. :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-17 14:44 

Profiel   

Huiskamer => Familiebanden

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-17 19:40 

Profiel   

Wat leuk een Ferdinand topic! Ik heb een merrie veulen van Ferdinand. Hier 3 dagen oud;

[ img ]

[ img ]

Voor zover ik er nu wat over kan zeggen. Modern veulen, fijne bewegingen, gemiddelde maat. Kwa karakter; nieuwsgierig, wakker, knuffelig en soms iets wat ongeduldig :o

Hoe is die van jou verder?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-17 12:16 

Profiel   

Super leuk Sunny! :) Wat een leuk beestje. Wat zit er aan moederskant achter? Hoe oud is ze nu?

Onze merrie is een pittig dametje. We zijn haar aan het longeren, wat ze fijn doet. Hoewel ze vlug is, is ze ook heel eerlijk en wil graag werken. Ze lijkt niet super ondruk de indruk van nieuwe dingen of nieuwe omgevingen, geen kijkerig paard. In de omgang ook fijn. In het begin wel wat praatjes toen ze net op stal stond, maar nu eigenlijk voor haar leeftijd en ervaring al heel makkelijk. Ik ben stiekem al erg benieuwd hoe ze het straks onder het zadel gaat doen. :) Ze is overigens ongeveer 1.70m groot. Veel souplesse en lossigheid in haar lijf en heel lenig.

[ img ]

[ img ]

En zoals je kunt zien, nieuwsgierig := :

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-17 11:22 

Profiel   

Wij hebben sinds gisteren ook een nakomeling van ferdinand. Een heel groot hengst veulen.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-18 18:24 

Profiel   

Knap veulen!
Die van mij is inmiddels jaarling /naarling /harig :Y)

[ img ]

Mv Chippendale

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-18 22:26 

Profiel   

Leuk om wat meer ferdinandjes voorbij te zien komen!
[ img ]

De mijne is van 13 april uit een lord leatherdale moeder

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-18 19:36 

Profiel   

Weinig nieuws hier. Hoe is het met jullie Ferdinandjes? En zijn er nog nieuwe topic-leden te vinden? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-19 16:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen