Nakomelingen Cicero Z Van Paemel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Nakomelingen Cicero Z Van Paemel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-18 19:31

Hallo!

Ik ben benieuwd of er op bokt hier mensen zijn met een afstamming van, of goed bekend zijn met nakomelingen van Cicero Z.

Ik heb een tijd geleden een merrie gekocht zonder papieren, na wat opzoek werk ben ik via de 2de vorige eigenaar te weten gekomen dat ze vermoedelijk een Cicero afstammeling is. Nu zou de fokker nooit het dekgeld hebben betaald, waardoor er geen papier bij zit. Bij de fok stal waar ze lang heeft gestaan hebben ze haar gebruikt als draag merrie.

Ben dus erg benieuwd of er hier mensen zijn met een Cicero die raakvlakken zien met mijn merrie! Ze is ondertussen 8 jaar en we zijn nu heeel rustig bezig met het doorrijden. Ze is ontzettend lief maar ook een tikje sensibel vaak. Hier een paar foto’s.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Heb zelf nog zitten denken of een DNA test tof zou zijn, maar heb me laten vertellen dat ik sowieso geen papier kan krijgen, voor dat de oorspronkelijke fokker het dekgeld betaald, weet iemand of dit klopt?

Ik ben benieuwd of er bokkers zijn met een Cicero!

WiPaLa
Berichten: 245
Geregistreerd: 20-07-12

Re: Nakomelingen Cicero Z Van Paemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 21:07

Wij hebben op stal een cicero veulen staan, dus over karakter onder het zadel kan ik niet veel zeggen. Het is een lief beestje maar wel genoeg karakter.. Cicero's zijn over het algemeen zeer goede springers, dus eens testen zou ik zeggen :D

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-18 21:11

Ja volgens de stal waar ik de info van heb zou het aan haar sprong te zien zeker kunnen! Wil haar graag laten vrijspringen maar de piste is momenteel niet helemaal ideaal hiervoor. Wil dat wanneer het terug droog is zeker gaan doen. Zal ook filmen dan, dat zegt ook weer wat meer :)