Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 28 van de 35 [ 851 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 35  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Fontaine Finest x Samarant

 
Profiel   

Romidromi schreef
Hi allemaal! Wat leuk deze topic! Ik herken veel van jullie Fontaines in mijn 3 jarige Fontaine merrie . Ze hebben allemaal van die lieve oogjes

[ [url=m/Vwrqtf.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Mj3jsC.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een prachtig dier Romi!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-22 13:11 



 
Profiel   

Hindo2 schreef
koend schreef
Woensdag 30 nov. Om 8 u komen 2 hengsten in de eerste bezichtiging van kwpn

Nr 340 FONTAINE TN x GUARDIAN
Nr 341 FONTAINE TN x EVERDALE

In Holstein is er eentje door naar de 50-dagentest.
Phaco (Fontaine TN x Negro x Furst Romancier) Hengstenkeuring Oldenburger verband. Team Nijhof MT-Stables


De 340 hebben wij gefokt


Waw, tof! Ik ben echt nieuwsgierig. Ik probeer woensdagvoormiddag voor mijn scherm te zitten.
Ik kijk ook uit naar jouw verhaal achteraf.

Heb je die zelf klaargemaakt? Wat gaat daar allemaal aan vooraf? Wie heeft jullie geadviseerd?
Je kunt hem atuurlijk niet zomaar uit de weide plukken en voorbrengen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-22 20:53 



 
Profiel   

Wij hadden de merrie drachtig verkocht, dus hengst is niet in ons bezit. Bij geboorte nog wel geprobeerd om te kopen maar iemand anders was ons voor..
Wel fijn contact met de eigenaren.
Volgens mij is hij eind juli van t land gekomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 09:50 



 
Profiel   

Net de Fontaines op het straatje in de eerste bezichtiging .

Beide grote, ruime, hoogbenige, bergop gebouwde, aansprekende paarden.
341 ps y love you leek superbraaf, maar hoge hoeven en hij maaide heel erg in de beweging.

340 ( jouw fokproduct Hindo) een powerhorse. Zijn fundament en beweging was ook veel beter.
De voorbrenger had er wel zijn handen mee vol. Voor mij zou deze kans maken om door te gaan!
Geen spijt van de verkoop?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 09:21 



 
Profiel   

Ik was net te laat om ze op het staart te kunnen zien!
Op papier vond ik 340 het meest interessant, wat gaaf dat jij hem gefokt hebt Hindo!

Hopelijk kan ik ze zo los nog even zien :D

Philaina hebben we afgelopen weekend verhuisd. toen ze 5,5 maand oud was hebben we haar op de trailer gebracht, ze heeft daarna nooit meer en trailer gezien. En ze liep er zo binnen 5 minuten op, En bleef op locatie ook rustig wachten tot ze er weer af mocht. Dat vond ik toch wel erg fijn! Zo aan de hand is ze lekker braaf en probeert ze mooi met je mee te denken. Daar ben ik erg blij mee :D

En ik heb eindelijk een zeer bijzonder bewegend beeld Phill *\o/*


*Heeft de hengsten gezien, wat is mijn 2,5 jarige dan nog uuhh baby :Y)

340 is idd bloedmooi! 341 lijkt qua type iets meer op Phill, maar idd zwaait met zijn voorbeen. En is al 1,75m!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 10:02 



 
Profiel   

Hindo hij is door! *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 10:36 



 
Profiel   

Proficiat Hindo!
ik probeer het nog eens terug te kijken want de kooi heb ik gemist.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 11:23 



 
Profiel   

Bedankt! Zijn er blij mee *\o/*
Hij liet zich ook echt fijn zien.

koend schreef
Net de Fontaines op het straatje in de eerste bezichtiging .
340 ( jouw fokproduct Hindo) een powerhorse. Zijn fundament en beweging was ook veel beter.
De voorbrenger had er wel zijn handen mee vol. Voor mij zou deze kans maken om door te gaan!
Geen spijt van de verkoop?


Nee geen spijt, soms lopen dingen zoals ze lopen. De merrie is op een super fijne plek terecht gekomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 14:17 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Hindo, gaaf beest!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 18:53 



 
Profiel   

Gefeliciteerd, Hindo *D !

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 23:06 



 
Profiel   

Krista_T schreef
Romidromi schreef
Hi allemaal! Wat leuk deze topic! Ik herken veel van jullie Fontaines in mijn 3 jarige Fontaine merrie . Ze hebben allemaal van die lieve oogjes

[ [url=m/Vwrqtf.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Mj3jsC.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een prachtig dier Romi!


Dankjewel lief van je!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-22 18:42 



 
Profiel   

Phill is al redelijk snel gewend aan haar nieuwe opfok adres. Ze wil alleen nog niet met de andere paarden in een groepsbox. Dus heeft ze voor de nacht en privé suite gekregen O:)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-22 17:36 



 
Profiel   

Dan wordt er goed voor haar gezorgd! Kan me voorstellen dat het voor haar extra spannend is, maar los in de bak redde ze zich ook prima, dus komt vast snel goed ❤

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-22 20:29 



 
Profiel   

Ja, buiten waar ze gewoon weg kan lopen gaat het goed. Ze hangt op stal met haar blinde kant tegen de wanden en slaat dan met haar zigt kant van zich af. Maar dan eindigt ze wel elke keer in een hoekje. En word ze begrijpelijk boos.

Ik ben idd blij dat ze haar deze optie gunnen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 18:35 



 
Profiel   

Ach Phil! Fijn dat ze een private suite heeft. In een nieuwe groep met kleuter-pubers is het idd niet fijn.
Ze ziet er wel goed uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 23:56 



 
Profiel   

Vandaag weer langs mijn Fontaine geweest. Flink gegroeid, tov de zomer vond ik hem niet heel veel groter maar hij steekt er nu wel echt boven uit.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-22 15:25 



 
Profiel   

Die tweede foto! :wow: Daar lijkt hij echt mega!! Hij ziet er verder goed uit hoor!! *D :))

Phill is tot nu toe eigenlijk kleiner als dat ik had verwacht.. zo rond de 1,63 met 2,5 jaar nu. O:) Ze is maatje paard dus als snel groot genoeg voor mij. Maar had eigenlijk verwacht dat ze nu wel al wat groter zou zijn. Of dat komt nog :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-22 17:49 



 
Profiel   

Mijne is met 3,5 jaar 1.62 _O-

Enige kleine Fontaine denk ik :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-22 19:55 



 
Profiel   

Ik vroeg me al af hoe het met Ony ging! Maar nog niet gegroeid dus? :+

Ik zag er laatst op fb ook een 3,5jarige van 1,61m en die was ook nog eens elite verklaard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-22 20:18 



 
Profiel   

Mijn merrietje is met 8 maanden 145.
Was een gewoonveulentje, maar blijft snel groeien. ( uit moedertje van 160 cm)
Is momenteel wat uit proportie, niet de allermooiste maar dat kan allemaal goed komen.
Nog altijd gemakkelijk karakter ( komt ook elke dag in de hand) en ook geen dooie mus.
Beweegt gewoon goed.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-22 20:20 



 
Profiel   

Die van mij is nu ook niet echt de allermooiste hoor Koend.. alles flink uit proportie en een dikke vacht dus dat helpt ook niet echt mee. De moeder is 1.69 dus ook niet de kleinste, alleen wel heel popperig en dat heeft hij (nu) absoluut niet. Zijn broer van Zenon is met 3,5 jaar nu ook 1.74 dus merrie fokt denk ik ook wel aan de maat. Maar wie weet groeit hij nu niet zo hard meer, zo lastig om te zeggen.

Van de zomer vond ik hem zelfs wat achter lopen op de rest van de groep qua hoogte maar hij heeft in ene een enorme spurt gemaakt.
Hij heeft ook een flink groot hoofd (zal wel zwaar zijn voor ‘m :Y) ) en hele grove gewrichten.
Maar zijn karakter… echt goud <3 zo koeltjes, vriendelijk en zachtaardig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-22 21:47 



 
Profiel   

Willemiens schreef
.
Hij heeft ook een flink groot hoofd (zal wel zwaar zijn voor ‘m :Y) ) .


Iemand hier zei " Ik hoop dat zijn lijf naar zijn hoofd groeit.”
_/-\o_
Ik nam wel 20 foto’s. Dit was de enige waar haar hoofd nog meeviel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-22 22:00 



 
Profiel   

koend schreef
Willemiens schreef
.
Hij heeft ook een flink groot hoofd (zal wel zwaar zijn voor ‘m :Y) ) .


Iemand hier zei " Ik hoop dat zijn lijf naar zijn hoofd groeit.”
_/-\o_
Ik nam wel 20 foto’s. Dit was de enige waar haar hoofd nog meeviel.

Ja dat was ik ook :') alleen zn hoofd groeit nu mee met z’n lijf :))

Deze was ook niet mega in z’n veulen periode hoor. Wel grote oren en volgens de DA kan je dan al zien dat het geen kleintje blijft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-22 23:10 



 
Profiel   

kevinsky schreef
Ik vroeg me al af hoe het met Ony ging! Maar nog niet gegroeid dus? :+

Ik zag er laatst op fb ook een 3,5jarige van 1,61m en die was ook nog eens elite verklaard.


Hij is wel gegroeid gelukkig en ik verwacht dat er nog wel wat bij komt. Maar 1.70 gaat hij niet halen.
Wat ik wel weer jammer vind :')

Maar daar heb ik verder niet heel veel invloed op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-22 07:44 



 
Profiel   

Is hij ook al aan het werk Martine? Ik kan me nog herinneren dat je hem al uit de opfok had gehaald?

Ik heb zo'n vermoeden dat Phill nog wel wat door blijft groeien. Ze leek de eerste maanden van dit jaar stil te staan qua groei. Toen ik er in oktober naast stond dacht ik ohh god, het is nog een pony! _O- Maar een goede maand later leek de wel een mega groeispurt te hebben gehad! Dus misschien dat ze toch wel rustig aan door blijft groeien en groter word dan dat ik nu denk. }:0
Met 1,65m en de body die ze nu al heeft ben ik al tevreden. Maar richting de 1,70m zou wel mooier staan. We zullen het wel beleven. Ze is nog steeds lief, rustig en makkelijk in omgang. En ik vind haar mooi en daar ben ik al lang blij mee :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-22 10:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 28 van de 35 [ 851 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 35  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen