Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 22 van de 35 [ 851 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 35  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Fontaine Finest x Samarant

 
Profiel   

Vandaag weer even bij mijn monster geweest, vandaag bijna al 8 maandjes oud.
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 19:07 



 
Profiel   

Die zitten daar goed zeg!
Waarom zeg je " mijn monster"?
Hij/zij heeft een mooi hoofd... en blijkbaar ook een leuk vriendje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 19:11 



 
Profiel   

koend schreef
Die zitten daar goed zeg!
Waarom zeg je " mijn monster"?
Hij/zij heeft een mooi hoofd... en blijkbaar ook een leuk vriendje.

Ja hij heeft het fantastisch daar, valt goed in de groep. Trekt zich niks aan van de dominantere, blijft mooi op zn plek staan. Echt een allemans vriend.
Monster komt vooral uit zn veulentijd, had elke dag wel een nieuw ondeugend trucje. Is dus vooral lief kozend bedoeld :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 19:34 



 
Profiel   

Die blik in hun ogen!
Het lijken 2 yolo vrienden die op een terrasje zitten en zich meewarig afvragen waarom de andere mensen toch zo druk doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 19:39 



 
Profiel   

Wat is hij goed geroeid willemiens!! :wow: Mooie stal ook!

Ik noem mijn kat ook altijd 'fluffmonster' dus snap je liefkozende monster wel! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 21:54 



 
Profiel   

Wat omschrijf je dat grappig Koend, het was ook wel een beetje het geval, de andere veulens waren aan het rennen en gek doen maar deze twee bleven lekker liggen en snapte de commotie ook totaal niet :j
Die nonchalante blik had hij als klein veulen ook al!

Hij groeit voor mn gevoel meer in de breedte Kevinsky, heeft een flinke pens. Was eerst een beetje bang voor wormen maar dat houden ze goed bij, de opfok zei dat hij met voeren vooraan staat dus hij komt gewoon niks te kort :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 22:52 



 
Profiel   

Hahaha Philaina lijkt ook continu drachtig. Staat altijd vooraan als het om eten gaat. En is ook een beetje te dik. := Op sommige momenten lijkt het meer buik dan paard. _O-
Idd hier ook goede controle op wormen, omdat ik daar soms bang voor was. Maar mevrouw is gewoon tonnetje rond. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 10:19 



 
Profiel   

kevinsky schreef
Hahaha Philaina lijkt ook continu drachtig. Staat altijd vooraan als het om eten gaat. En is ook een beetje te dik. := Op sommige momenten lijkt het meer buik dan paard. _O-
Idd hier ook goede controle op wormen, omdat ik daar soms bang voor was. Maar mevrouw is gewoon tonnetje rond. :+

Haha heerlijk hollands welvaart :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 22:54 



 
Profiel   

Er staat weer een filmpje van Fontaine op instagram!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 21:21 



 
Profiel   

Hahaha ik wilde hem net toevoegen!!

Hij blijft gaaf! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 21:53 



 
Profiel   

Mooi! Bedankt voor het delen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 17:14 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

Philaina moet nog wel wat leren voordat ze zo elegant als haar vader door het leven gaat. := :7

Een vies paard, is een blij paard zeg ik vaak. Maar die duik in de bagger had ze wat mij betreft niet hoeven nemen. Zelf lijkt ze er wel erg content mee te zijn. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 17:59 



 
Profiel   

Ik heb er hier 2 staan die binnen een mooi vlaslemenbed hebben en buiten o.a. een modderpoel. Ik vroeg me al een tijdje af waarom ze zich soms in de modder wentelen als ze ook een schone stal hebben.

Nu krijg ik de indruk dat ze een modderbad nemen als ze het te warm hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 19:29 



 
Profiel   

https://www.horses.nl/dressuur/bart-veeze-wint-met-fontaine-tn-in-duitsland/

Eindelijk laat hij weer wat van zich horen!

Hoe gaat het met zijn kinders hier?? En zijn er ook mensen die de komende maanden een kleine fontaine verwachten?

Philaina word over 2 maanden alweer 2 jaar. Iedereen vertelde me dat het lang wachten was.. Maar de tijd vliegt echt voorbij! Ik kijk zo uit naar het weideseizoen wat alweer bijna kan beginnen. Dan kan ik eindelijk weer mooie foto's van haar maken. Zo op stal worden ze toch nooit zo leuk. Maar ze doet het goed! Qua groei lijkt ze een beetje stil te staan op dit moment. Maar ik verkijk me er vaak ook wel op. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-22 21:10 



 
Profiel   

Hier gaat het ook goed met ons reuzen kind. En gelukkig staat hij hier ook even stil met groeien, hij wordt groot zat pfff. Hij is nu 1 jaar en 8 maand.
Buiten is inderdaad lekkerder, ik kan ook niet zeggen dat onze nu echt mooi is... Meer echt een slungel haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-22 21:16 



 
Profiel   

Onze merrie (BWP) staat op ontploffen.. Ze is uitgerekend op 22 maart, dus we tellen vol spanning af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-22 21:19 



 
Profiel   

Hoe groot gok je dat hij is Tammie? Philaina is niet de kleinste. Maar ook zeker geen grote slungel.. Meer een middelmatig dik propje :=

Welkom PKH, wat leuk en spannend!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-22 21:35 



 
Profiel   

kevinsky schreef
Hoe groot gok je dat hij is Tammie? Philaina is niet de kleinste. Maar ook zeker geen grote slungel.. Meer een middelmatig dik propje :=

Welkom PKH, wat leuk en spannend!!


Hebben hem vandaag soort van gemeten, de meetstok was een paarden verslindend monster maar zo goed en kwaad als het ging kwamen we op ca 163

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-22 21:58 



 
Profiel   

Ik ga woensdag weer naar mijn baby toe <3
Zo benieuwd hoe hij het doet, ik kreeg wat foto’s door van een andere bokker en daar was hij echt tonnetje rond en mega fluffy. De wijsneus stond ook gelijk bij het hek voor een flink portie aandacht dus dat is wel heel leuk om te horen dat hij zo knuffelig blijft!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-22 23:30 



 
Profiel   

Spannend pkh, zie de foto's wel komen!
Wat leuk om weer over jullie paarden te horen! Rebecca is nu ongeveer 8 maanden en ook voornamelijk fluffy. Het land droogt gelukkig nu al aardig op, dus binnenkort weer langere stukken rennen. T is wel een snelheidsduivel.Komt denk ik van de moeder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-22 09:56 



 
Profiel   

Willemiens schreef
Ik ga woensdag weer naar mijn baby toe <3
Zo benieuwd hoe hij het doet, ik kreeg wat foto’s door van een andere bokker en daar was hij echt tonnetje rond en mega fluffy. De wijsneus stond ook gelijk bij het hek voor een flink portie aandacht dus dat is wel heel leuk om te horen dat hij zo knuffelig blijft!


Kan zou wel eens familie van die van mij kunnen zijn! _O-

Ik gok dat Philaina rond de 1,60 is. Maar ik heb geen meetstok en totaal geen inschatting vermogen omdat moeders gigantische is vind ik alles klein. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-22 13:47 



 
Profiel   

PKH schreef
Onze merrie (BWP) staat op ontploffen.. Ze is uitgerekend op 22 maart, dus we tellen vol spanning af.


Ik duim met je mee!

De mijne is uitgerekend voor 15 april.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-22 16:35 



 
Profiel   

kevinsky schreef


Dat hij zuinig wordt uitgebracht is een statement.
Het was een L proef waarbij twee derde van de deelnemers 1 of 2 jaar jonger waren.

Ik heb de indruk dat Nijhof het recept van Spielberg probeert te herhalen: maximaal aantal dekkingen voor een minimale investering. Hoe minder de hengst buiten komt, hoe minder kritiek er kan gegeven worden.

Desalniettemin kijk ik uit naar mijn veulen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-22 16:46 



 
Profiel   

Dat klopt. Dat hebben ze ook gedaan met Spielberg. Zou ook uitgebracht worden en daarna niks meer van gehoord.

Succes met de laatste loodjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-22 16:53 



 
Profiel   

Verschil tussen gisteren en vandaag *\o/*


[ img ]



[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-22 19:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 22 van de 35 [ 851 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 35  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen