Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 5 [ 121 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Plaats een nieuw onderwerp

Dekken met Kingston: Toto x Turbo magic x Flemmingh

 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

Tis misschien de meest luxe, maar veel houding en lekker lopen
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 21:32 



 
Profiel   

Wauw!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-19 07:51 



 
Profiel   

Stoer veulen FF, ik hou wel van beetje bot en body.
Door wie heb je de merrie laten dekken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-19 19:46 



 
Profiel   

De merrie is nu drachtig van Lord Europe.

Hij heeft wel veel bot, maar is wel heel hoogbenig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-19 20:27 



 
Profiel   

Leuk al die nakomelingen!
Ik zelf heb er ook een ontzettend fijn veulen van.
Een hengst geboren eind maart


Laatst bijgewerkt door ndev op 26-09-19 19:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 19:28 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 19:28 



 
Profiel   

Hallo allemaal, ik ben wel benieuwd hoe het met alle kingston veulens gaat inmiddels. Hoe ontwikkelen ze fysiek en qua karakter? Zelf op zoek naar een fijne hengst om mijn merrie mee te dekken en kingston staat ook op het lijstje als optie.
Alvast dank!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-20 17:18 



 
Profiel   

Nog geen dag oud, ons Kingston veulen uit een Tuschinski moeder. Nog niet helemaal uitgevouwen. Vooralsnog een kittig, maar lief merrieveulentje.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-20 17:46 



 
Profiel   

Hoe gaat het hier met de kingstons?
Die van ons doen het goed. Ze hebben van de zomer op de wei gelopen en staan nu voor de winter thuis.
De kingston x desperado is wel een hele grote maar die komt ook uit een moeder van 1.78m. De andere wordt denk ik een mooi gemiddelde maat rond de 1.70m.
Ze hebben beide een onderzoekend en vriendelijk karakter alleen de kingston x tuschinski is wat brutaler en uitdagender.

Vooralsnog denk ik dat het 2 hele fijne sportpaarden gaan worden.

Boven is de kingston x tuschinski en onder kingston x desperado.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 11:05 



 
Profiel   

Onze Kingston x Tuschinski x Jazz maakt het goed. Ze is vorig jaar geboren en die van jou zijn toch van 2019? Ze ontwikkelen zich goed!
Ons veulen is vriendelijk en wat nieuwsgieriger dan haar moeder. Ze is ook best aan de maat, haar moeder is niet zo groot (1.64 m).
Inmiddels staat ze sinds september in de opfok en vanwege de coronamaatregelen hebben we haar nog niet veel opgezocht. Zo nu en dan hebben we even contact met de opfok.

Ik heb een foto van afgelopen zomer

[ img ]

En oktober in de opfok

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 13:13 



 
Profiel   

Leuk veulen! Is mooi donker geworden ook.
Jammer dat je er niet zoveel van meekrijgt zo.
Wat dat betreft vind ik het wel leuk dat ze in de winter terug komen. Kan er vast een borsteltje overheen de smid erbij etc.
Ze zijn inderdaad uit 2019. Volgend jaar mogen ze naar de keuring. Ben benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 13:26 



 
Profiel   

Het is inderdaad jammer dat we ons veulen niet meer zo vaak zien. Ze zal de volgende keer vast veel veranderd zijn.

Ik kan me voorstellen dat je benieuwd bent naar de keuringsresultaten voor jouw paarden, het is nog wel even wachten.

Wij hopen dit jaar de moeder op de keuring te kunnen voorstellen. Het is een ontzettend fijn werkwillig paard, maar niet uit een sportstam. Mijn man is bezig haar naar het Z te rijden en zo hopen we voor haar over een aantal jaar het sportpredikaat te behalen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 21:21 



 
Profiel   

Hoe gaat het hier met de kingston nakomelingen? Nog mensen die er dit jaar mee naar de keuring gaan?
Die van ons staan binnen en mogen wat aan het werk. Fijne bewerkbare en nuchtere paarden allebei.
De kingston x desperado is wel echt heel groot die meet nu al 1.74m dat had voor mij persoonlijk wel iets minder gemogen maar goed we kunnen er weinig aan veranderen.
De kingston x tuschinski meet nu 1.66m dus dat wordt wel een fijne maat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 10:31 



 
Profiel   

IK heb er een verkocht als veulen, maar kreeg terug dat het een heel gaaf, jeugdig knap paard geworden is met 3 goede gangen, allemaal 1-tjes op de foto's, rond de 1.70. En pakt het longeerwerk lekker op

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 10:43 



 
Profiel   

Altijd leuk als je nog wat terug hoort van je fokproducten. Klinkt ook als een fijn paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 10:50 



 
Profiel   

ja dat is superleuk om te horen! staat bij een GP ruiter, benieuwd of ze hem aanhouden ed

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 10:57 



 
Profiel   

Die van mij is ook een beetje groot uitgevallen, en dat is dan nog lichtjes uitgedrukt :+

Maar wel een heel knap dier met drie goeie en krachtige gangen. Echt een imponerend paard in beweging.
Hij heeft inmiddels een nieuw huisje, dus ik hoop dat ik hem door nog kan blijven volgen!

Hier was hij net 2.
Kingston x Johnson

[ img ]


En een half jaartje later voor de verkoop.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 14:14 



 
Profiel   

De onze (Tuschinski X Jazz) is van 2020 en nog in ons bezit. Komende herfst komt ze uit de opfok. Voorlopig willen we haar aanhouden.
Ze doet qua maat niet onder voor de andere paarden in de groep.

Helaas geen betere foto, maar deze is van 3 weken geleden.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 18:44 



 
Profiel   

Blaast een dikke laag stof van dit topic.

Hoe gaat het met de Kingstons?

De onze is inmiddels uit de opfok gekomen en is kopie van haar moeder, maar dan iets groter. Voorlopig zijn we van plan om haar aan te houden en op te leiden tot sportpaard

[ img ]

Blue Hors Kingston x Tuschinski

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-22 19:14 



 
Profiel   

leuk om te zien! Wij hadden er 2. 1 is verkocht en de andere is inmiddels elite met een ibop van 81.5 en gaan we nu rustig opleiden voor de sport. Deze is inmiddels ook drachtig van nashville star.
Karakter is wel heel fijn. Werklustig maar totaal niet ril ofzo. Zadelmak maken was opstappen en wegrijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-22 07:56 



 
Profiel   

Leuk dat je er nog een hebt. En elite met mooie ibop cijfers, gefeliciteerd!

De onze lijkt ook een fijn karakter te hebben, ze is wat nuchterder dan haar moeder. Voorlopig mag ze van de verhuizing bijkomen en gaan we het veulen ABC opfrissen. Haar moeder is heel lief maar wel erg sensibel. Hopelijk kan mijn man haar volgend jaar Z2 starten om het sportpredikaat te krijgen.

Jammer dat Kingston in Denemarken staat, ik hoor weinig meer over hem.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-22 19:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 5 [ 121 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen