Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van knedo athos

 
Profiel   

Zijn er nog mensen met nakomelingen van knedo athos ? Erg benieuwd naar hoe die allemaal uitgroeien ! Dit is onze 2 jarige hengst kai van knedo athos
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-18 14:16 



 
Profiel   

Ik ben benieuwd of er nog reacties komen!

Mijn merrie met veulen is net een maandje daar geweest. Helaas niet gelukt om te insemineren. Even naar huis gehaald om met veulen bezig te zijn voor haar eerste keuring (30/6), en daarna gaat ze terug naar daar, nieuwe poging...
Is helaas een heel stukje rijden (vandaag heen en terug meer dan 6 uur onderweg geweest), dus even op en af is niet zo eenvoudig.
Merrie is 1m51, afstamming/ouders onbekend. Het doel is een leuke D-pony er uit te halen. Met een E ben je hier in Belgiƫ niets helaas. Dus ben benieuwd of het lukt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-18 22:36 



 
Profiel   

Suzzy_3 schreef
Ik ben benieuwd of er nog reacties komen!

Mijn merrie met veulen is net een maandje daar geweest. Helaas niet gelukt om te insemineren. Even naar huis gehaald om met veulen bezig te zijn voor haar eerste keuring (30/6), en daarna gaat ze terug naar daar, nieuwe poging...
Is helaas een heel stukje rijden (vandaag heen en terug meer dan 6 uur onderweg geweest), dus even op en af is niet zo eenvoudig.
Merrie is 1m51, afstamming/ouders onbekend. Het doel is een leuke D-pony er uit te halen. Met een E ben je hier in Belgiƫ niets helaas. Dus ben benieuwd of het lukt!





Wat jammer !
Wij zijn super blij met hem.. en lopen dat hij doet.. zeker de moeite waard

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-18 15:03 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-18 21:50 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-18 07:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen