Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 5 [ 115 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Dekken met Il Divo, benieuwd naar nakomelingen

 
Profiel   

[ img ]

Daar is ze dan! Vanmorgen geboren.
Mooi groot bruin merrieveulen met kol.
IL Divo x ooseven.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-21 10:40 



 
Profiel   

Fijn, gefeliciteerd!! Gaat alles goed met moeder en dochter?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-21 10:42 



 
Profiel   

Ja het gaat prima. Was wel een zware bevalling. Ze is een flink veulen. Maar heb meegeholpen. Volgens mij vond ze dat wel fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-21 10:45 



 
Profiel   

Ja wat leuk! Gefeliciteerd

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-21 16:34 



 
Profiel   

[ img ]

Onze IL Divo jaarling Proxi

[ img ]
En haar volle zus nu 5 dgn jong

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 18:35 



 
Profiel   

Lekker draven zeg!!! Heel leuk

Zelf weer tevreden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 18:49 



 
Profiel   

Mooi veulen!

Mijn merrie was weer niet drachtig helaas.. hopelijk van de week weer insemineren

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 19:47 



 
Profiel   

Leuk veulen hoor! Gefeliciteerd!
Ga je haar zelf aanhouden of voor de verkoop?

Jammer Nijnthju! Hopelijk nu met het mooie weer wel raak!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 12:10 



 
Profiel   

GJ9 schreef
Leuk veulen hoor! Gefeliciteerd!
Ga je haar zelf aanhouden of voor de verkoop?


We gaan 1 van de 2 houden maar weten nog niet welke. Er is belangstelling voor de zwarte dus misschien gaat die weg en houden we de andere. We gaan het zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 12:18 



 
Profiel   

Hoe is het met de kleine Baudyh lekker aan het ontwikkelen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-21 21:32 



 
Profiel   

Dit topic een beetje kwijt geraakt, maar hier alsnog mijn Il Divo veulen.
Inmiddels is deze knappe man alweer 4 weekjes oud. Hij was iets te vroeg en had wat opstart problemen en daarbij een liesbreuk maar gelukkig doet hij het nu super en hopen we heel hard dat de breuk vanzelf dichtgaat

[ img ]

[ img ]


Ook zijn zus zou ik nog laten zien, want er waren er meer die zowel Winningmood als Il Divo gebruikt hebben met dezelfde merrie.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-21 18:53 



 
Profiel   

Prachtig die lichte staart. Jou jaarling lijkt erg op onze jaarling. En je veulen lijkt daar ook weer erg op. Wij hebben nu 2 Il divo’s uit dezelfde merrie maar die zijn echt verschillend. Onze jaarling past dus bij die van jou maar ons veulen nu heeft veel meer bot.
Wij hebben de merrie nu drachtig van expression

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-21 07:00 



 
Profiel   

Ja ze hebben wel iets van elkaar weg ja. Bij mij druk de merrie ook wel behoorlijk een stempel op de nakomelingen. Ze hebben allemaal een andere vader maar ze hebben wel allemaal iets weg van elkaar.
Ooh leuk expression, daar heeft mijn merrie een 4 jarige van lopen. Nu is ze drachtig van Florida TN.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-21 11:06 



 
Profiel   

YvonneSA: wat een gave dieren allebei! Vind de Il Divo erg herkenbaar qua type!
En de Winningmood, plaatje met die kleur <3
En Winningmood geeft wel ras hè

Ter vergelijk:
Mijn Il Divo afgelopen voorjaar als 2 jarige:
[ img ]
[ img ]

Mijn Winningmood gister als 4jarige (met Livius hengstveulen):
[ img ]

Beiden uit een Gelderse merrie

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-21 11:34 



 
Profiel   

Oh leuk! Ja ze hebben allemaal wel iets weg van elkaar qua uitstraling.
Wij hebben verschillende paarden van Winningmood lopen en die hebben allemaal wel iets weg van elkaar. Van Il Divo hebben we er nu 3 lopen en ook die hebbeb wel wat weg van elkaar. In ieder geval allemaal hele fijne karakters

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 21:46 



 
Profiel   

YvonneSA prachtige dieren. Vraag me wel af waar komt die lichte staart opeens vandaan (prachtig daar niet van).

GJ9 wat een paard al voor ze 2jaar, leuk ook die witte bles.

Ik hoop stiekem op veel wit. Vind het zo lekker eigenwijs staan

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 19:17 



 
Profiel   

Ik ga dit topic even volgen. Wat een gave paarden komen hier voorbij!!!!
Echt allemaal super knap met een perfecte bouw uit totaal verschillende merrie's.

Ik zit nog erg te twijfelen door welke hengst ik mijn merrie aankomend jaar laat dekken en Il Divo staat hoog op mijn lijstje. Alleen zoals ik hier ook al voorbij zag komen, ik vind het persoonlijk erg jammer dat je nooit iets over de hengst hoort. Ik kan het altijd wel waarderen als de hengst ook uitgebracht wordt in de sport e.d. Maar ik blijf dit even volgen zodat ik dan meer info over zijn nakomelingen kan krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 06:16 



 
Profiel   

KimDime schreef
YvonneSA prachtige dieren. Vraag me wel af waar komt die lichte staart opeens vandaan (prachtig daar niet van).

GJ9 wat een paard al voor ze 2jaar, leuk ook die witte bles.

Ik hoop stiekem op veel wit. Vind het zo lekker eigenwijs staan


Ik heb echt geen idee waar dat lichte vandaan komt. Wij dachten dat ze gewoon heel grijs was toen ze net geboren was en dat het met verharen eruit zou gaan. Maar het is nog steeds zo licht en in de manen komen steeds meer witte haren te voorschijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 13:16 



 
Profiel   

Mijn merrie is nu ook drachtig van Il Divo veel wit hoop ik ook op heeft zij wel maar we zullen het wel zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 10:26 



 
Profiel   

YvonneSA schreef
KimDime schreef
YvonneSA prachtige dieren. Vraag me wel af waar komt die lichte staart opeens vandaan (prachtig daar niet van).

GJ9 wat een paard al voor ze 2jaar, leuk ook die witte bles.

Ik hoop stiekem op veel wit. Vind het zo lekker eigenwijs staan


Ik heb echt geen idee waar dat lichte vandaan komt. Wij dachten dat ze gewoon heel grijs was toen ze net geboren was en dat het met verharen eruit zou gaan. Maar het is nog steeds zo licht en in de manen komen steeds meer witte haren te voorschijn.

Draagt de moeder geen zilver? Heb je niet gewoon een zilverappel? :D heel mooi!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 10:40 



 
Profiel   

GJ9 Je kwam nog te sprake toen ik vroeg over Gelderse merries die gedekt waren door Il Divo. Vienna is vandaag gescand en alles ziet er nog goed uit, dus wij verwachten een Il divo bij Vienna (Elegant x Bazuin) in mei volgend jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 14:13 



 
Profiel   

Yvonne: leuk dat jullie al meerdere Winningmoods en Il Divo's hebben. Ik ben ook erg weg van hat karakter tot nu toe! De Winningmood is echt gruwelijk ijverig en de Il Divo wordt in de opfok erg gewaardeerd.

KimDime: ja heel paard al he, de 2-jarige. Krijgt echt een mooi front en sterke bovenlijn, zonder te zwaar te zijn. Ben er heel weg van!

Kiss1990: leuk dat je hem overweegt!
Wat voor merrie heb je?

Vienna: gefeliciteerd! Wat leuk! Ben heel benieuwd wat Il Divo op jouw merrie gaat doen! Jouw merrie is echt klassiek Gelders, hij zal het wel flink moderner maken gok ik. Spannend!

Hier een foto van de Il Divo bij ons op stal:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-21 08:53 



 
Profiel   

Kiss1990: leuk dat je hem overweegt!
Wat voor merrie heb je?


Hier een foto van de Il Divo bij ons op stal:
[ img ][/quote]

Wauw gaaf veulen! Was deze ook op FB KWPN veulens aangeboden?

Ik heb een Vitens X Elegant. Heel fijn paard maar wel overijverig. Ik wil er graag een hengst voor gebruiken die nuchter is maar wel voldoende beweging heeft.
Mijn merrie loopt nu Z2 dressuur en de veulens die ik met haar fok wil ik zelf in de sport uitbrengen.
Hierbij een foto van mijn merrie

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-21 09:25 



 
Profiel   

GJ9 ook ik ben heel erg benieuwd.Laat het wel zien tegen die tijd. Het was voor mij best omslag maar ik ben wel blij met mijn keuze.

Dat over ijverige ken ik heeft Vienna normaal ook last van! Zit vast in Elegant.
Nu ze drachtig is, is ze helemaal "Zen" was ze de vorige keer tijdens haar dracht ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-21 10:40 



 
Profiel   

vienna1987 schreef
GJ9 ook ik ben heel erg benieuwd.Laat het wel zien tegen die tijd. Het was voor mij best omslag maar ik ben wel blij met mijn keuze.

Dat over ijverige ken ik heeft Vienna normaal ook last van! Zit vast in Elegant.
Nu ze drachtig is, is ze helemaal "Zen" was ze de vorige keer tijdens haar dracht ook.


Haha dat had die van mij precies t zelfde! Ik was voordat ze drachtig was begonnen met de vliegende wissel, toen ze drachtig was ging de wissel veel makkelijker omdat ze veel rustiger was.

Het enige wat ze de laatste 4 maand van de dracht had was als we langs andere paarden kwamen die gingen rennen in de wei dan was t stress level heeeeeel hoog. Verder was ze super tijdens de dracht.

Succes met de dracht en op naar een mooi en gezond veulen in 2022!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-21 10:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 5 [ 115 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen