Nakomelingen van Harley VDL

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ruiter1997
Berichten: 204
Geregistreerd: 07-05-16

Nakomelingen van Harley VDL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-18 15:55

Hallo allemaal,
Ik ben erg benieuwd naar of er hier mensen zijn die ook een of meerdere veulens hebben gefokt van de hengst Harley VDL. Wij laten onze merrie deze week ook insemineren met Harley VDL. Vandaar mijn interesse.

zelmago4it

Berichten: 410
Geregistreerd: 27-05-15

Re: Nakomelingen van Harley VDL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 16:30

Wat leuk!!

Ik heb zelf een hele leuke 4 jarige van Harley, waar ik super blij mee ben <3 van moederskant is ze Zirocco Blue x Indoctro, en ze heeft nog een tweelingbroertje. Ze zijn uit draagmerrie's geboren.

Jedalma is een heerlijk nuchter paard, maar absoluut niet saai. Ze wil graag voor je werken, en durft best een keer een bokje te geven :+ Ze kan fijn lopen, en vind springen ook heel leuk! Ook in de omgang een super fijn paard.
Ze is echt nergens bang van. In oktober/november zat ik er voor het eerst op. Ze heeft inmiddels een paar oefenparcourtjes gelopen op vreemd terrein, ook met vlaggen ed. Heel braaf, loopt wel wat te snurken dat ze het spannend vind, maar verder doet ze niks.
Aankomend weekend gaan we voor het eerst BB starten *\o/*

Haar broertje heeft iets meer moeite. Die word op dit moment zadelmak gemaakt. Hij is echt een beetje onzeker. Maar ik denk als we z'n vertrouwen hebben dat ook Jodokus een heel fijn paard gaat worden. Echt een stoere jongen om te zien, en ook hij kan lekker lopen/springen. Al is z'n zus wel wat sjieker/beter van model. Verder ook in de omgang een heel prettig paard.

Hun moeder was niet zo'n simpel paard. Die had echt een gebruiksaanwijzing. Rijden was ze niet makkelijk, en in de omgang was het ook geen schatje. Maar wel een super paard om te zien, en kon echt geweldig springen!

Ik zal later nog wel even kijken voor foto's