Nakomelingen Hot Color

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dblijham
Berichten: 1804
Geregistreerd: 25-10-05
Woonplaats: Blijham

Re: Nakomelingen Hot Color

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 22:12

Ik wilde dit jaar graag opnieuw proberen om mijn merrie drachtig te krijgen van Hot Color nu het vorig jaar misging. Klopt het dat hij verkocht is naar Amerika?

Muronia

Berichten: 19549
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: Nakomelingen Hot Color

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 22:27

Ach is het toch niet gelukt?

Bij ons ook niet. Merrie heeft een baarmoederontsteking overgehouden aan het natuurlijk dekken. Dat gaan we maar niet meer doen.

dblijham
Berichten: 1804
Geregistreerd: 25-10-05
Woonplaats: Blijham

Re: Nakomelingen Hot Color

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 22:39

Nee, ze leek een vruchtje te hebben maar er is nooit een hartje gaan kloppen. Wij hadden geinsemineerd dus daar geen problemen gehad.

Muronia

Berichten: 19549
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: Nakomelingen Hot Color

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 22:46

Ach wat sneu, dan heb je goede hoop, gebeurt je zoiets. Hot Color is inderdaad verkocht en dit jaar alleen nog via diepvries beschikbaar las ik in zijn advertentie.

Ik ga dit jaar toch weer de Groninger kant op met mijn merrie.

dblijham
Berichten: 1804
Geregistreerd: 25-10-05
Woonplaats: Blijham

Re: Nakomelingen Hot Color

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 19:25

Diepvries had ik geprobeerd van Inspecteur, paard moest naar Joeri, veel stress voor het dier en ik heb serieuze twijfels bij de torenhoge rekening (die hij weigert uit te leggen) en zijn "prestaties" die daar zg tegenover zouden staan. Ik kreeg iig een zeer gestresste en duidelijk minder gevulde merrie terug dan ik daar anderhalve dag eerder had afgeleverd. Vanaf het eerste contact was hij bot, onbeschoft en verdomde het om normaal te communiceren met zowel mij als de hengstenhouder. Ik doe niet zo graag meer aan diepvries.