Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Hot Color

 
Profiel   

Hallo,

Zijn er hier ook mensen die een nakomeling hebben van de bonte hengst Hot Color ?
Ik ben erg benieuwd naar veulens van hem.

http://www.bpstamboek.nl/-hot-color-108.html


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-18 17:19 



 
Profiel   

Nog niet maar er loopt hier een merrie die nu twee weken overtijd is van hem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-18 17:30 



 
Profiel   

hobbyboerin schreef
Nog niet maar er loopt hier een merrie die nu twee weken overtijd is van hem.

Spannend ! wat voor merrie heb je ? was het makkelijk ze dragend te krijgen ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-18 09:09 



 
Profiel   

Hey wat leuk, een topic over hem. Ik heb toevallig recent besloten om mijn merrie naar hem toe te brengen en dat gaat binnen nu en 3 weken gebeuren. Ik weet dat bokker tanjaatjuh er nakomelingen van heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-18 09:41 



 
Profiel   

Murosch : leuk! wat voor merrie heb je ? ik heb even gezocht in bokt , veulen van tanjaatjuh ziet er mooi uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-18 18:55 



 
Profiel   

ja klopt we hebben er al 3 van hem gehad.

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Alle 3 van dezelfde merrie alle 3 in de eerste hengstigheid bij de eerste dekking al klaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-18 18:56 



 
Profiel   

mooie veulens zeg! hoe is het karakter en beweging ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-18 19:07 



 
Profiel   

karakter super worden tam geboren. Beweging goed niet spectaculair. Hij is ook meer een springer he.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-18 19:09 



 
Profiel   

fijn om te horen over het karakter! ik overweeg hem voor mijn merrie heb geen hele grote eisen alleen een goed karakter en een langer voorbeen zou mooi meegenomen zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-18 19:11 



 
Profiel   

tanjaatjuhh schreef
karakter super worden tam geboren. Beweging goed niet spectaculair. Hij is ook meer een springer he.


heb je toevallig van die zwarte en bruine ook (recente) foto's van het zijaanzicht ? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-18 19:41 



 
Profiel   

Mijn merrie staat inmiddels al een weekje bij Hot Color maar ze wil nog niet erg hard hengstig worden tot nu toe, dus we wachten af. Lotte gaat de jouwe er ook naartoe of...?


Ik heb nog wat plaatjes van hem geschoten toen we er waren om de merrie te brengen:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-18 11:03 



 
Profiel   

wat een prachtige fotos! pfoe nu baal ik nog harder :+
Ik had eigenlijk alles al rond en stonden op het punt te beginnen met scannen.
helaas gaat het niet door er stond in de advertentie van markplaats dat KI mogelijk was.
Helaas blijkt dit niet mogelijk en kan het sperma niet verstuurd worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-18 16:27 



 
Profiel   

Ohh ja dat klopt inderdaad. Jammer zeg. Ik kreeg zojuist een bericht dat mijn merrie vanavond is gedekt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-18 19:52 



 
Profiel   

KI is wel degelijk mogelijk, mijn merrie is net geinsemineerd van hem. Heb wel het zaad zelf opgehaald in Coevorden, misschien is het verzenden een probleem?
Hij laat 'm springen op de bok bij een collega hengstenhouder en je krijgt de hele handel zo in spuitjes mee. Vers en onverdund.
Heel braaf bij het springen en direct daarna ook in zijn koppie klaar en lekker aan kunnen halen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-18 20:24 



 
Profiel   

Verzenden is inderdaad het punt klopt

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-18 20:32 



 
Profiel   

dblijham schreef
KI is wel degelijk mogelijk, mijn merrie is net geinsemineerd van hem. Heb wel het zaad zelf opgehaald in Coevorden, misschien is het verzenden een probleem?
Hij laat 'm springen op de bok bij een collega hengstenhouder en je krijgt de hele handel zo in spuitjes mee. Vers en onverdund.
Heel braaf bij het springen en direct daarna ook in zijn koppie klaar en lekker aan kunnen halen.


klopt verzenden is idd het probleem omdat ie ook natuurlijk dekt mag het niet met koerier mee.
helaas woon ik meer als 2 u er vandaan dus ophalen is geen optie zeker als het niet verdunt is niet. :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-18 20:34 



 
Profiel   

Murosch schreef
Ohh ja dat klopt inderdaad. Jammer zeg. Ik kreeg zojuist een bericht dat mijn merrie vanavond is gedekt!


spannend *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-18 20:35 



 
Profiel   

Gelukkig was het voor mij wel te doen. Ben heel benieuwd of ze drachtig is en zo ja, wat voor veulen ze gaat krijgen.
Ik heb een poging gedaan met diepvries van Inspekteur en dat is niet gelukt. Moet ik wel zeggen dat ik op de laatste dagen en het insemineren geen zicht heb gehad en dan ook niet weet of het euvel daar ligt. Als ze nu wel direct drachtig wordt...
Snel rijden en direct in de merrie kan niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-18 20:35 



 
Profiel   

Dblijham, dat is eigenlijk wel heel leuk dan. Onze merries zouden dan, bij dracht, gelijk op gaan lopen van dezelfde hengst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-18 20:41 



 
Profiel   

Mijn merrie is gisteravond voor de tweede keer gedekt. Zondag weer kijken of ze nog hengstig is en dan kan ze komende week weer naar huis. Gut ik hoop zo dat het lukt, ik ben heel benieuwd naar een veulen uit deze combinatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-18 07:09 



 
Profiel   

Mijn Vivaldi merrie is drachtig van Hot Color. Nu begint het lange wachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-18 09:57 



 
Profiel   

Oh top, gefeliciteerd!! Maak je ook een volgtopic aan? Ik ben erg benieuwd :). Mijn merrie wordt volgende week vrijdag gescand op dracht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-18 10:03 



 
Profiel   

lotte002 schreef
dblijham schreef
KI is wel degelijk mogelijk, mijn merrie is net geinsemineerd van hem. Heb wel het zaad zelf opgehaald in Coevorden, misschien is het verzenden een probleem?
Hij laat 'm springen op de bok bij een collega hengstenhouder en je krijgt de hele handel zo in spuitjes mee. Vers en onverdund.
Heel braaf bij het springen en direct daarna ook in zijn koppie klaar en lekker aan kunnen halen.


klopt verzenden is idd het probleem omdat ie ook natuurlijk dekt mag het niet met koerier mee.
helaas woon ik meer als 2 u er vandaan dus ophalen is geen optie zeker als het niet verdunt is niet. :(


Koelboxje mee, en hup maak er een dagje uit van, zo heb ik ooit in Duitsland zelf het kwakkie zaad opgehaald van de hengst Goethe. In één keer drachtig ;) Als je echt wil gewoon doen en ik reed wel een stukje verder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-18 09:29 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-19 23:01 



 
Profiel   

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-19 23:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen