Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 6 [ 150 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Glamourdale nakomelingen?

 
Profiel   

Dankjewel ben er ook echt heel blij mee!

Zit te twijfelen of ik haar terug ga dekken met Glamourdale of toch voor Kjento ga
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 11:17 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!! *\o/*
Wat een knap veulen, maar ook zeker een knappe merrie! <3
Kjento komen idd ook mooie veulens uit!
Mijn merrie is donderdag geinsemineerd, dus nu afwachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 09:12 



 
Profiel   

Hoe gaat het met de glamourdale nakomelingen.
Ik heb nu weer een merrie drachtig van Glamourdale (was niet de bedoeling maar Nergo pakte niet na 3 x dekken toen over gegaan naar Glamourdale en dat is gelukt.)

Met mijn kenzo power gaat het goed hij is ondertussen een klein paardje geworden 6 jaar oud.
Heb nu een paar x gestart in de M2 en dat gaat erg goed hij moet wat wedstrijd ervaring opdoen.
Hij vind het losrijden met veel paarden om hem heen soms wat spannend thuis rij ik bijna altijd alleen.
Hier wat foto's van mijn laatste wedstrijd vorige week.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Nu verder trainen en in November Z starten


[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-21 18:18 



 
Profiel   

Wat een knapperd splenius!! En zo te horen ook een fijn paard om mee op pad te nemen. Ziet er netjes uit.

Wij trainen ook lekker door. In training loopt ze ergens tussen L/M niveau. Ons 2e wedstrijdje in het L1 hadden we 197,5 (1e plek) en 186 (3e plek) dus absoluut niet ontevreden met hoe ze het doet.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 17:00 



 
Profiel   

ziet er goed uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 22:54 



 
Profiel   

Hallo hoe gaat het met jullie glamourdale paardjes.

Mijn ruin gaat goed wordt eindelijk in zijn lijf echt volwassen geen puppy meer.
Vorige week de 1e keer Z1 gestart en 217.5 en 216.5 punten, dus de knopjes zitten erop.

Hij heeft nog niet zoveel wedstrijd ervaring ben gelijk in de M2 gestart en dat ging eigenlijk best goed dus na een paar wedstrijden M2 nu maar een keertje Z1 gestart.
Wil dit jaar nog 1 x Z1 starten en dan van de winter wat door trainen als het lukt met het weer ik heb alleen een buitenbak :(
En dan ergens in het voorjaar/zomer Z2 (moet nog wel de wissels gaan oefenen) :P

Doel is om volgend jaar ZZL te starten maar doe het vooral lekker rustig aan met hem.
Af en toe een wedstrijdje. En vooral lekker lol maken in het bos en op het strand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 17:43 



 
Profiel   

Wat goed van jullie. Hopelijk lukt het met de strenger worden maatregelen om nog je doelen te behalen dit jaar.

Mijn meisje doet het goed. Ze is 1,5 nu:
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 18:41 



 
Profiel   

Wat leuk om te lezen!

Mijne is nu bijna 6 maanden oud en staat lekker in de opfok dus ik moet nog even geduld hebben haha

( de linker )

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 14:01 



 
Profiel   

lailapri
het blijft een leuk kleurtje lekker apart.

Shari_becker heerlijk zo nog in de opfok.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 19:19 



 
Profiel   

Splenius lekker bezig zeg! Heb je ook rijfoto's?

Lailapri vond die van jou ook erg leuk met dat aparte kleurtje. Lijkt ook lekker te kunnen draven

Shari_becker nog even geduld hebben dus voor je er echt wat mee kan doen.

Met Lady Kenna gaat het ook goed! Ivm corona niet veel wedstrijden gestart, zijn nu L1+4 na 2x L1 gestart te zijn. Hebben nu ruim 3 of 4 maand geen wedstrijd gehad en volgende week rijden we de selectie wedstrijd van de indoorkampioenschappen. Heb überhaupt nog nooit indoor ket haar gestart dus ga heen zonder verwachtingen. Nu is ze best nuchter dus kan ook wel meevallen. We gaan het zien.
Ze begint wel steeds mooier in de spieren te komen:

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 08:01 



 
Profiel   

Wat een mooie glammy's zie ik hier voorbij komen!

Mijn 5-jarige Glamourdale merrie is begin dit jaar verkocht aan een junioren amazone. Heb ze nog enkele maanden extra op stal gehad om door te rijden maar in de zomer is ze vertrokken naar haar nieuwe thuis.
Maar ik volg graag mee voor de ontwikkeling van de andere Glammy's.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 10:15 



 
Profiel   

Ik teken ervoor als mijne zo mooi wordt als die van jou dunkeedoo

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 14:16 



 
Profiel   

Even een update vanaf hier.

Toch er voor gekozen haar al te laten dekken, als het goed blijft gaan loopt er eind februari 22 een kleine naast !

We zijn van het zomer gestart eind mei en hadden voor doel M te worden als dat mocht lukken in zo'n korte periode en ik kan met trots zeggen dat ze bijna de punten voor de M2 bij elkaar heeft gelopen en vele prijzen in alle klasses ! Daarbij Veel leuk commentaar gekregen! ❤ hoop dat jullie net zoveel van jullie paarden kunnen genieten als ik van de mijne !


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 18:01 



 
Profiel   

zou leuk zijn om nog het m2 te halen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 18:26 



 
Profiel   

Jildouu wát een knappe schimmel :o
Waar heb je haar drachtig van?

Lailapri als ik die van jou zo zie als 1.5 jarige wordt dat zeker wel een knappe hoor!

En ik ben zeker blij met Kenna. Heb nog nooit zo een lief, makkelijk en nuchter paard gehad. En altijd vrolijk, altijd blij je te zien. Nooit een dag chagarijnig en nu ze wat meer in het werk staat wik ze ook wel op een fijne manier heet worden in het werk ipv lui :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 19:29 



 
Profiel   

lailapri schreef
zou leuk zijn om nog het m2 te halen :D


Dat word hem niet meer ze is nu lekker met verlof wil geen risico meer nemen de laatste maandjes en gezien ze nog geen eens 1.5 jaar onder het zadel is vind ik het snel genoeg gaan ☺ na het veulen zien we wel weer en gaan we voor het sport predicaat ! Ze mag nu lekker dik zijn !

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 20:55 



 
Profiel   

Ze is drachtig van de jonge hengst My blue horse santiano !

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 20:56 



 
Profiel   

Onze Libby ( Glamourdale x Ampere) wordt in mei 3 jaar, maar is echt nog een puppy paard. Ze is nu 164cm
[ img ]


[ img ]

[ img ]


Wel een heel leuke merrie en ik vind haar prachtig. We zullen haar dit jaar nog niet inrijden, maar grondwerk doen, omdat ze nog zo in ontwikkeling is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 11:51 



 
Profiel   

We hebben ook de volle broer van Libby, hij wordt in juni 2 jaar. Hij is als veulen ziek geweest en is wat kleiner dan we hoopte, nu 150cm. Wel een enorme lieverd.
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 11:57 



 
Profiel   

[ img ]
Wat leuk om al die andere Gamourdales te zien!

Die van mij is inmiddels ruim 200 dagen drachtig *\o/*

Heel rustig aan zadelmak gemaakt en nu n keer of 15 erop gezeten. Nog geen pas verkeerd gezet, dus hier een hele trotse eigenaresse en fokker <3

[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 19:05 



 
Profiel   

Mirthe__ schreef
[ [url=m/BUGVGd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat leuk om al die andere Gamourdales te zien!

Die van mij is inmiddels ruim 200 dagen drachtig *\o/*

Heel rustig aan zadelmak gemaakt en nu n keer of 15 erop gezeten. Nog geen pas verkeerd gezet, dus hier een hele trotse eigenaresse en fokker <3

[ [url=m/iGDBpw.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/4rvRzm.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/UD3kDx.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/BUGVGd.jpg]Afbeelding[/url] ]


Prachtige merrie! Welke hengst heb je erop gezet ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 19:52 



 
Profiel   

Shari_Becker schreef
Mirthe__ schreef
[ [url=m/BUGVGd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat leuk om al die andere Gamourdales te zien!

Die van mij is inmiddels ruim 200 dagen drachtig *\o/*

Heel rustig aan zadelmak gemaakt en nu n keer of 15 erop gezeten. Nog geen pas verkeerd gezet, dus hier een hele trotse eigenaresse en fokker <3
[ [url=m/iGDBpw.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/4rvRzm.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/UD3kDx.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/BUGVGd.jpg]Afbeelding[/url] ]


Prachtige merrie! Welke hengst heb je erop gezet ?


Ik heb voor Blue hors Monte carlo tc gekozen!

Ben heel erg benieuwd wat ze doorgeeft! Hopelijk weer een mooie (en gezonde) verbetering op de merrie :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 20:05 



 
Profiel   

moner, idd nog lekker jong uiterlijk! Wat betreft je 2 jarige daar komt nog wel wat bij. Mijn merrie was met 3 1,53 nu met 4 jaar 1,565 en zeker nog niet uitgegroeid, Al zou ik nu liever hebben dat ze pony blijft ipv net paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 07:02 



 
Profiel   

Open ik random dit topic en zie ik alleen maar prachtige paarden *-:) . Hij geeft wel echt hele knappe nakomelingen! En ook nog eens een goed karakter meestal, als ik het zo lees. Leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 07:10 



 
Profiel   

Hoe gaat het hier met alle Glamourdale’s?

De mijne vermaakt zich nog prima in de opfok!

Vandaag met Glamourdale zelf op de foto geweest, hij is zo knap <3 hij heeft een dubbele stal daar luxe paard haha!

[ img ]
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 18:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 6 [ 150 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen