Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 6 [ 150 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Glamourdale nakomelingen?

 
Profiel   

Grappig een deel van het hoofd zie ik terug in mijn jonkie. Voornamelijk de neus. Ze wordt mei 2 jaar en meet nu 1,48m de d-ponymaat zal ze dus wel ontgroeien. Maar een mooie e-pony is ook helemaal prima.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Nieuwe manier van gekke sprongen maken.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 18:32 



 
Profiel   

Dinsdag 8 februari is mijn merrie bevallen van haar eerste veulentje.
Precies 14 dagen te vroeg. Moeder en zoon doen het goed !

My blue horse santiano x glamourdale
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-22 19:20 



 
Profiel   

Hallo allemaal,
3 weken geleden hebben wij een 2 jarige hengst gekocht met als vader glamourdale voor mij en mijn dochters. Super leuk dat glamourdale precies in die week wereld kampioen is geworden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 21:13 



 
Profiel   

Leuk leuk! Heb je foto's? Gefeliciteerd met de aankoop

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 21:39 



 
Profiel   

Laatst ook weer eens beelden gemaakt van mijn 2 jarige.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-22 06:50 



 
Profiel   

Jihoe gefeliciteerd met jullie aanwinst. Ook ik ben benieuwd naar foto's :D

Lailapri die van jou is ook leuk aan het uitgroeien zeg! Zag van de week ook je in the picture topic. Is een mooie merrie met leuke bewegingen :j

Kenna gaat ook heel goed. Al gaat ze tegenwoordig wel met 1 oog door het leven vanwege een sluimerende vorm van maandblindheid i.c.m. verhoogde oogdruk die we niet onder controle kregen.
Verder heeft echt een topkarakter. Ook beginners en herintreders rijden er zo op weg zonder dat ik eerst longeer of er zelf oprijd. Ook na 3 weken rust is het zo opstappen en wegrijden.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-22 09:03 



 
Profiel   

Bedankt voor de reacties .

Ik heb geprobeerd om foto’s toevoegen voegen maar dat is me niet gelukt

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-22 14:16 



 
Profiel   

Jihoe je moet eerst op 'voeg foto's toe' klikken, dan bestanden kiezen, op 'upload' klikken en dan zie je als het goed is iets naar beneden foto's verschijnen.
Vervolgens klik je op de plek in je bericht waar je de foto's wilt hebben en als je dan tikt/klikt op welke je wilt toevoegen zie je als het goed is een regel met code verschijnen in je bericht. Als je het dan plaatst zou je als het goed is foto's moeten zien :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-22 15:53 



 
Profiel   

met mijn 7 jarige glamourdale ruin gaat het ook goed.
Start alweer Z2 met hem. Hij pakt alles makkelijk op.
Nu even een zomerstop. Dus straks weer starten.

Inmiddels ook nog een glamourdale veulen gefokt uit mijn andere merrie.
mooie zwarte hengst.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-22 12:33 



 
Profiel   

Zo leuk al die foto’s!

Mijne is nu bijna 1, ga volgende week een paar dagen naar de opfok om hem te bezoeken [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-22 12:53 



 
Profiel   

Splenius, prachtig veulen! Leuk dat de 7 jarige ook zo goed gaat.

Shari-B leuk dat je ook een nakomeling hebt. Zelf gefokt of aangekocht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-22 12:56 



 
Profiel   

Dunkeedoo schreef
Splenius, prachtig veulen! Leuk dat de 7 jarige ook zo goed gaat.

Shari-B leuk dat je ook een nakomeling hebt. Zelf gefokt of aangekocht?


Zelf gefokt uit mijn Florencio merrie!

Als veulentje
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-22 13:44 



 
Profiel   

Hij was erg mooi als veulen en mamma kan ook lekker draven <3


Dit was Kenna als veulentje. Glamourdale geeft ze wel erg chique. Moeder van Kenna was namelijk bepaald geen rank of elegant type haha. Oogde eerder gelders, stevige merrie met veel bot maar Kenna is juist heel luxe geworden. Andere veulentjes die ik hier voorbij zien komen vind ik ook erg mooi :j .
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-22 18:43 



 
Profiel   

Wat leuk om ze te zien ontwikkelen.

Hier een beetje uit de gek een rondje Z1 gestart en meteen een winstpunt, 2 weken terug liep ze nog lekker m1.

Tevens heeft ze een veulen aan de voet van bijna 8 maand en is ze alweer een tijdje drachtig eerste week maart uitgerekend !

Wou haar graag Z hebben voor het veulentje van 23 en dat doel is nu al behaald !
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-22 19:22 



 
Profiel   

Dunkeedoo schreef
Hij was erg mooi als veulen en mamma kan ook lekker draven <3


Dit was Kenna als veulentje. Glamourdale geeft ze wel erg chique. Moeder van Kenna was namelijk bepaald geen rank of elegant type haha. Oogde eerder gelders, stevige merrie met veel bot maar Kenna is juist heel luxe geworden. Andere veulentjes die ik hier voorbij zien komen vind ik ook erg mooi :j .
[ [url=m/2TQ56F.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ehvcmS.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een knappie !

Is dit jullie ervaring dat hij veredelt zeg maar?
Ik heb op veulenveilingen (internet) ook al vrij grove/klassieke veulens van hem gezien. Kan natuurlijk ook van de moeders weg komen

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-22 17:44 



 
Profiel   

Jidou wat fijn dat ze zo lekker gaat! Leuk om ook eens een schimmel van hem te zien.

Fokker op mijn merrie heeft hij zeker veredeld. Dochter heeft veel fijner beenwerk, fijner hoofd en een moderner kruis.
Dit was de merrie:
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-22 06:32 



 
Profiel   

ik denk dat hij wel veredelt.
Maar fokt niet altijd zichzelf door.
Tot nu toe wat ik zie in zijn veulens is toch 75 % de moeder.
Ook met de maat is hij niet sterk met doorgeven de maat komt van de moederlijn af, dus als je een kleine fokkende moederlijn hebt krijg je ook geen grote Glamourdale.

Ik heb zelf uit 2 verschillende merrie lijnen een Glamourdale gefokt.
En beiden als veulen hele luxe types.
De 7 jarige is nu echt wel meer op zijn moeder gaan lijken maar nog steeds meer luxer dan zijn moeder.
Ook de maat van zijn moeder gekregen 1.67.

Het andere veulen is nu 3 weken oud.
veel bloed hoog op de benen en mooi lange ruig en hals. Wat ook de moeder heeft.
Dus in dit veulen zie ik ook wel de moeder in terug.

Karakter van de Glamourdale veulens vind ik wel fijn beetje brutaal maar wel erg mak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-22 10:10 



 
Profiel   

Afgelopen zondag heeft ze haar sport predicaat gehaald !

Nu mag ze met haar extra wel verdiende verlof.
Beetje extra trots dat ze nu met haar pas 6 jaar als SPORT PROK STER merrie door het leven mag. Terwijl ze met pas 4.5 onder het zadel kwam en afgelopen jaar een veulen heeft gekregen en dik 8 maand op heeft gepast. En als het goed is een feb begin maart weer een kleine aan de voet heeft !
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-22 23:29 



 
Profiel   

<3 <3 <3

Heel erg mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-22 08:27 



 
Profiel   

Gefeliciteerd hiermee! Prachtige merrie, ben ook heel benieuwd naar haar veulentje. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-22 08:32 



 
Profiel   

Wat een prachtige paarden staan er in dit topic!!

Hoe gaat het met de dracht Jildouu??

Ik vond het na een paar maanden wel eens tijd om onze nieuwe aanwinst hier voor te stellen! Wij hebben sinds oktober een Glamourdale x Jazz merrie van nu 8 jaar. Ze is een van de liefste paarden die wij kennen, zolang ze gewerkt wordt. Als ze te lang vrij heeft, krijgt ze praatjes :j Ze heeft sinds dat ze 4 is niet veel meer gedaan en we nemen onze tijd omdat ze dus niet veel gewend is. Ze pakt het super op en is echt mega braaf!
[ img ]

[ img ]
Het paard-etende blok hebben we inmiddels getrotseerd al is ze nog niet helemaal ervan overtuigd dat het blok haar niet op gaat eten...

[ img ]
Eerste wandeling ook weer gemaakt! Ze kijkt wat ontevreden omdat ze het niet met mij eens was dat ik een foto ging maken

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 21:32 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je aanwinst wat een leuekerd.


De merrie doet het goed is rond en gezond, spieren verdwijnen nu wel helaas, maar het aftellen is nu wel begonnen, 11 maart officieel uitgerekend vorig jaar 14 dagen te vroeg, dus dat zou eventueel eind volgende week al zijn hopelijk blijft het iets langer zitten maar kan nu al niet wachten op de kleine spook, vooral de kleur ben ik erg benieuwd naar ! [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 14:07 



 
Profiel   

Flubberboot mooie merrie! Veel plezier ermee.

Jildouu van wie heb je haar dit jaar drachtig?

Kenna gaat ook goed, is goed en snel gewend aan het leven met 1 oog. Merk eigenlijk weinig verschil in de omgang en met rijden, zadel ook gewoon vanaf de blinde kant op. Geeft ze niks om.
We trainen momenteel niet zo fanatiek en zijn ook niet meer op wedstrijd geweest sinds augustus. In het outdoor seizoen gaan we weer, we mogen L2 starten dus ben benieuwd hoe dat gaat.
Verder zit ze wel lekker in haar velletje.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 19:00 



 
Profiel   

Ze is nu drachtig van de jonge hengst, Dutch dream.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 19:10 



 
Profiel   

Ze ziet er echt goed uit Jildouu!! Ik ben benieuwd wat voor knaps eruit komt rollen!

Fijn dat ze het leven met 1 oog best goed oppakt!

We zijn echt mega blij met Kayin! Staat helaas nu al eventjes stil helaas omdat we geen passend zadel voor haar hebben en ze moet ook weer even langs de tandarts.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 20:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 6 [ 150 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen