Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Big Star Jr gezocht

 
Profiel   

Hoi allemaal,

Ik heb een hele leuke (net) 4 jaar oude merrie Big Star Jr. x Voltaire. Nu ben ik heel benieuwd of er mensen zijn die ook een leuke Big Star Jr. nakomeling hebben? Ik ben heel benieuwd naar hoe hun karakter is, hoe ze er uit zien, hoe ze presteren onder het zadel, etc. :) Ik probeer er zo nu en dan op te Googlen, maar vind dan helaas nog weinig (de lijn is natuurlijk ook nog vrij jong) dus ik dacht ik waag hier een gok! Mijn merrie zou ik omschrijven als; een onwijze clown, werklustig, mensgericht/een knuffel, zo nu en dan een angsthaas, zo nu en dan super stoer (kan ook gewoon komen door het merrie zijn/hengstigheid).

Hier voor de liefhebber een paar foto's van mijn merrie, Joy Star:

#1 Joy Star als veulen, net een paar dagen bij ons op stal
[ img ]

#2 Joy Star op stal, hier 1,5 jaar oud
[ img ]

#3 Joy hier 2 jaar
[ img ]

#4 Hier 3,5 en net een paar weken onder het zadel, ons eerste rondje door de wijk
[ img ]

#5 Hier bijna 4, rondje uitstappen door de wijk
[ img ]

#6 Joy onder het zadel nr.1
[ img ]

#7 Joy onder het zadel nr. 2
[ img ]

#8 Tsja, en dit.. Dit is dus de clown kant van deze prinses... Haha :+
[ img ]


Ik hoop dat Big Star Jr. nakomelingen-eigenaren dit lezen, ik ben heel erg benieuwd naar haar half broertjes/zusjes!
:j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-18 14:32 



 
Profiel   

Beetje laat,
Maar ik heb een 7 jarige merrie van big star jr x cellestial.
Heeft voordat ze bij mij kwam z gesprongen.
Merrie heeft echt de power voor springen en spring alles met gemak. In omgang vriendelijk maar wel gevoelig.
Paar weken geleden was ze super te rijden. Leert snel.
Maar momenteel tegen het been met er naar slaan en steigeren.
Maar kan ook gewoon liggen aan iets fysieks.
Verder heb ik wel al sinds ik haar heb dat ze staakt wanneer ze het moeilijk vind of ik teveel been gebruik.
Hier een foto van het springen laatst
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 12:12 



 
Profiel   

Wat tof! :) Sorry voor ook weer mijn late reactie. Leuk zeg om te zien en te lezen..! En dat klinkt inderdaad bekend... Eergisteren heeerlijk met haar gereden, helemaal op één lijn. En gisteren was ze bang voor veel dingen langs de bak waar ze de dag daarvoor gewoon langs ging, en veel aan het staken. Moest vanochtend toevallig weer aan deze post denken en was benieuwd, dus leuk om jouw reactie te zien :) Hoe ga jij door deze fases heen..? Heb je daar een techniek voor gevonden die voor jullie beiden werkt? Of is het een kwestie van geduld hebben en wachten tot het stopt (dat is de mijne nu :') )

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-21 10:09 



 
Profiel   

Haha, tijdje geleden :=

In de winter was ik met char verhuist naar een stal waar ik les kon krijgen. Maar helaas hielp (bijna) iedere dag lessen niet.
Uiteindelijk was het enige wat ze deed omhoog gaan of staken. We hebben de DA laten kijken en die was niet positief.
We hadden haar toen ongeveer een half jaar, dus gingen we naar de fokker waar ze vandaan kwam.
De fokker heeft haar even teug gehad om ernaar te kijken, maar zonder succes...
Char staat nu 24/7 op het land om te fokken bij de fokker en wij hebben een nieuw paard gekocht.
Dit betekend natuurlijk niet dat de hele bloedlijn zo is, ik heb gewoon te weinig gedaan omdat ik eigenlijk te onervaren was voor haar.

Wij dachten eerst ook aan afwachten of het weg zou gaan, maar nope...
Mijn tactiek was ieder dag lessen, en de ene keer ging het super goed en de andere dag vreselijk.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-21 10:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen