Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 11 [ 256 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Gladiator Glamourdale x UB40 x Farrington

 
Profiel   

Hier een beetje slechte foto van onze echo ;)
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-18 20:36 



 
Profiel   

Leuk om die van andere ook te zien. Zo te zien is die wat verder ingezoomd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-18 21:45 



 
Profiel   

Geen idee, maar het bewoog flink :D En dat is goed :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-18 11:49 



 
Profiel   

Wat een gave hengst!
Is deze hengst nog steeds bij van Olst? Weet iemand dat?
En wat was het dekgeld in 2018?
En weet iemand of hij in 2019 weer ter dekking wordt aangeboden?
Echt een mooi dier! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-18 22:32 



 
Profiel   

Hij staat nog steeds bij Van Olst, zijn dekgeld is €750,- excl. en vooralsnog zijn er geen plannen om hem te verkopen. Makkelijkste om ze even zelf te contacten ze reageren heel snel en netjes via de mail.

Mijn merrie is nu ruim 4 maanden drachtig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-18 12:16 



 
Profiel   

Dank voor je reaktie Mer1980!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-18 12:39 



 
Profiel   

Coloured schreef
Dank voor je reaktie Mer1980!


Graag gedaan hoor ;) :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-18 12:41 



 
Profiel   

Iemand hier die weet wat er met Gladiator is gebeurd? Hij is van de website van Van Olst verdwenen. Ik heb uiteraard al een mail gestuurd, maar wellicht dat iemand anders hier iets weet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-19 22:24 



 
Profiel   

Woow inderdaad. Hij is ook verdwenen uit de catalogus en dan zal hij op de hengstenshow van van Olst ook wel niet te zien zijn. Heel vreemd. Ik ben ook benieuwd. Laat je even weten als ze jou iets hebben laten weten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-19 23:22 



 
Profiel   

Ik wilde naar zijn laatste verrichting bij het NRPS gaan kijken maar toen was hij afgemeld.
Heb contact gehad met van Olst, dit jaar dekt hij niet. Er werd gezegd dat er nu voorrang aan de sport gegeven gaat worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-19 00:12 



 
Profiel   

Ik heb Van Olst nu ook even via de mail gesproken hij dekt dit jaar in ieder geval niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-19 09:41 



 
Profiel   

Mer1980 schreef
Ik heb Van Olst nu ook even via de mail gesproken hij dekt dit jaar in ieder geval niet.


Jammer hè! -O-
Maar jij hebt nog wel het geluk een merrie drachtig van hem te hebben. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-19 10:09 



 
Profiel   

Oké, geen 2e Gladiator dan volgend jaar Mer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-19 10:25 



 
Profiel   

Maar waarom dekt hij dit jaar niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-19 12:23 



 
Profiel   

Omdat ze hem in de sport uit willen brengen en beide is vrij belastend voor een jonge hengst

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-19 12:30 



 
Profiel   

Hoeveel sport kan jè doen met een 4 jarige hengst. Dat zou toch nog gecombineerd moeten kunnen worden. En dat hij ook niet op de verrichting bij het nrps was, vraag ik me af of er niet iets anders aan de hand is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-19 13:41 



 
Profiel   

fokfanaat schreef
Hoeveel sport kan jè doen met een 4 jarige hengst. Dat zou toch nog gecombineerd moeten kunnen worden. En dat hij ook niet op de verrichting bij het nrps was, vraag ik me af of er niet iets anders aan de hand is.


Mijn gedachte ook. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-19 14:20 



 
Profiel   

Nou ik zou zeggen ga het vragen, speculeren heeft geen zin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-19 14:26 



 
Profiel   

Zo dacht ik ook fokfanaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-19 22:15 



 
Profiel   

Wat is nou het probleem? Ik begrijp het niet. Volgens mij maak je een keus om te dekken met een hengst waar je in gelooft. Dit jaar zal niet lukken met Gladiator blijkbaar. Ik geloof in deze hengst en blij dat ik dit jaar 2 veulens van deze hengst krijg (als alles goed gaat). Ik kan een goed vergelijk maken omdat beide merries afgelopen jaar een Everdale veulen hebben gegeven. Kan ik zien hoe Gladiator fokt t.o.v. Everdale

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 18:05 



 
Profiel   

Lochtenburg schreef
Wat is nou het probleem? Ik begrijp het niet. Volgens mij maak je een keus om te dekken met een hengst waar je in gelooft. Dit jaar zal niet lukken met Gladiator blijkbaar. Ik geloof in deze hengst en blij dat ik dit jaar 2 veulens van deze hengst krijg (als alles goed gaat). Ik kan een goed vergelijk maken omdat beide merries afgelopen jaar een Everdale veulen hebben gegeven. Kan ik zien hoe Gladiator fokt t.o.v. Everdale


Ik geloof ook in deze hengst en ben ook blij dat ik een veulen krijg, zelfs voordat het veulen geboren is overwoog ik hem al voor mijn 2 merries. Heb nu wel een andere hengst op het oog, want Gladiator dekt iig niet ;) Dat is geen probleem, dat is gewoon jammer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-19 09:37 



 
Profiel   

Ik vrees dat hij de dekdienst niet meer gaat in gaan. In het verleden ook eens gebruik willen maken van een hengst van Van Olst maar kregen te horen dat hij geblesseerd was en niet dekte. Lees ik 2 weken later dat hij al verkocht was en gecastreerd. Door deze ervaring nemen wij eigenlijk nooit hengsten van Van Olst nog en al helemaal niet als ze enkel nrps gekeurd zijn. De meeste belandden in de eerst komende veiling in april die ze organiseren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-19 12:07 



 
Profiel   

Mer hoe is het met je merrie? Al tekenen dat het veulen er snel aankomt. Ben erg benieuwd naar het "eerste" veulen van gladiator.

Mijn merrie moet nog een dikke maand wachten. Maar ze is erg dik aan het worden en volgens da zou het een groot veulen zijn dus ben benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-19 16:56 



 
Profiel   

Ik heb ergens een veulentje langs zien komen van Gladiator. Mooi diertje was het! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-19 17:07 



 
Profiel   

Coloured schreef
Ik heb ergens een veulentje langs zien komen van Gladiator. Mooi diertje was het! <3


waar waar waar????

Anniique: Ze is nu 330 dagen, uier doet een klein beetje, maar verder verwacht ik het echt nog niet heel snel. We wachten rustig af...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-19 21:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 11 [ 256 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen