Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 12 van de 19 [ 456 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Ferguson

 
Profiel   

Oh wat spannend ,ik duim voor je ! :(:)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-21 20:10 



 
Profiel   

Ontzettende spannende dagen Babootje.. ik duim hard voor jullie op groen licht voor de operatie :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-21 22:13 



 
Profiel   

GOED NIEUWS!!!! Alles is op de foto geweest ook rug hals (gezien een eerdere ervaring met 1 van onze paarden die een aangeboren afwijking in de schoft had) knieën kogeltjes en alles is verder SCHOON! Nu nog een echo van het grote fragment RA; die moet de chirurg doen maar die was er nu niet. Maar het ziet ernaar uit dat we morgen gaan opereren *\o/* *\o/* *\o/*
De duimen hebben gewerkt, maar nog even doorduimen voor een geslaagde operatie dan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 11:52 



 
Profiel   

Wat fijn Babootje! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 12:27 



 
Profiel   

Ik heb nog een gelukje... Ik heb Polunin laten verzekeren. Eerst via een foetus/veulenverzekering en daarna aansluitend met 4 maanden in de gewone dekking met een uitgebreide ziektekostenverzekering.
Dat is dan rond de per jaar bij een minimale dekking voor ODA. Als het veulen voor 6 maanden oud verzekerd wordt valt OCD daar gewoon onder. Misschien nog een interessant weetje voor jullie. Ik ben verzekerd bij Equipe en heb vandaag nog gebeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 14:37 



 
Profiel   

Wat een super nieuws! Ik blijf uiteraard hard verder duimen :-) Spannende dag morgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 15:16 



 
Profiel   

OPERATIE GESLAAGD *\o/* *\o/* En de patient heeft de operatie goed doorstaan. <3 <3

[ img ]

Hij heeft ze wel verzameld zeg! Genoeg voor een zak chips.
De onderste komen van RA de bovenste van LA


[ img ]

Nu op naar herstel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-21 16:17 



 
Profiel   

Wat fijn dat het goed is gegaan! Heel veel beterschap voor hem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-21 16:18 



 
Profiel   

Wat fijn!! Beterschap voor hem

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-21 16:26 



 
Profiel   

Oh wow wat een lading :wow: Super dat het er nu allemaal uit is. Hopelijk is meneer binnen afzienbare tijd weer up & running :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-21 19:23 



 
Profiel   

Vanmiddag ben ik trouwens langs mijn Ferguson geweest. Super zoet is hij, maar wel echt een jaarling om te zien. De enige fatsoenlijke foto is dan ook liggend... :')

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-21 19:41 



 
Profiel   

Ach wat een snoepie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-21 20:54 



 
Profiel   

Gaat de jouwe straks als hij weer wat hersteld is terug naar de opfok, Babootje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-21 18:38 



 
Profiel   

StalDiefdijk schreef
Gaat de jouwe straks als hij weer wat hersteld is terug naar de opfok, Babootje?


Dat wilde ik eigenlijk wel doen. En hij kan ook terug. Maar eigenlijk kunnen we hem dit weideseizoen niet meer terugzetten in de groep. We kunnen t proberen, maar de kans dat ze hem gaan opjagen is groot. Hij kan wel samen met nog 2 kneusjes in de stal/paddock blijven, maar ik had m toch liever op de wei. Moeilijk...

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-21 18:41 



 
Profiel   

Wat fijn babootje! :j

Hebben jullie dit al gelezen? :D

https://www.facebook.com/11050037369366 ... 410691753/

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 12:39 



 
Profiel   

Ja ik volg Ferguson ook op Facebook!
En aangezien de mijne ook een Ferguson x Uphill is, net als Kunz, kan het niet anders dan dat hij tzt ook op het WK terecht komt. Toch?!? :D ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 17:09 



 
Profiel   

Oh heel fijn nieuws Babootje, duimen dat de operatie goed gaat lukken.
Super dat de operatie goed is gegaan *\o/* . Weet je ook hoe het is onstaan? Op naar een goed herstel!

Staldiefdijk wat een knap koppie zit erop <3
Kunz heb ik al een paar keer in het echt zien lopen, echt een onwijs fijn paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 23:29 



 
Profiel   

Nee we hebben geen idee. Teun (veearts) zei dat je dit vaker ziet bij veulens die heel ziek zijn geweest. Maar dat is bij hem echt niet het geval geweest. Dus pech.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-21 19:22 



 
Profiel   

Mijn merrie is gister geïnsemineerd, nu duimen op een plakker en volgend jaar een Ferguson nakomeling

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-21 18:19 



 
Profiel   

Leuk Marjolein, spannende tijd voor jou!

Hoe gaat het met jullie kleine man Babootje?

Het lijkt een hele grote jongen te worden Staldiefdijk. Of vertekend dat erg op de foto? Hij heeft een hele lieve uitstraling!

Nola geniet lekker van de wei. Ze is wel een beetje te dik geworden maar dat gaat er hopelijk wel weer van af wanneer ze beleerd gaat worden onder het zadel.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 17:00 



 
Profiel   

Marjoleine89 schreef
Mijn merrie is gister geïnsemineerd, nu duimen op een plakker en volgend jaar een Ferguson nakomeling

Spannend! Duimen dat ze drachtig gescand wordt

Ferera Nola ziet er goed uit <3 , beter een beetje te rond dan te mager

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 18:25 



 
Profiel   

Ferera wat ziet ze er goed uit!! Knap paard hoor! Wanneer wordt ze beleerd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 18:39 



 
Profiel   

Eens hoor Ferrera. Vaak zie je met beleren dat ze toch wat terugvallen. Dan kan ze maar beter goed in conditie zijn :D

Met ons ventje gaat het goed. Hij heeft boxrust natuurlijk nu en 11 juni hebben we een afspraak voor controle en dan worden er weer foto's gemaakt. Hij heeft geen koorts gehad en eet goed dus dat is positief. *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 19:07 



 
Profiel   

Wat goed! Waarom maken ze opnieuw foto's? Willen ze zeker weten dat ze niets vergeten zijn of om andere reden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 19:32 



 
Profiel   

StalDiefdijk schreef
Wat goed! Waarom maken ze opnieuw foto's? Willen ze zeker weten dat ze niets vergeten zijn of om andere reden?


Dat, en of er geen schade in het gewricht zit. We zijn net terug en wat was die Polletje weer braaf! De foto’s waren boven verwachting goed. Geen schade in het gewricht en prognose als sportpaard 100% Teun de arts uit Bodegraven die hem heeft geopereerd glunderde er gewoon van dat ie zo goed bericht kon geven. Wat een vakman als je ziet wat eruit gehaald is.
Enfin, hij wordt nog 2 x ingespoten om het kapsel zo dun mogelijk te krijgen. We zijn echt heel blij! *\o/* *\o/* *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 14:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 12 van de 19 [ 456 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen