Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 19 [ 455 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Ferguson

 
Profiel   

Goed zeg! Succes bij de regiokampioenschappen!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-20 20:34 



 
Profiel   

Ze gaat het zo ontzettend fijn doen :D Iets de turbo erop gisteren tijdens de regio maar wel heel fijn te rijden. Heb echt genoten, was een hele sterke groep dus geen idee wat we konden verwachten qua punten/plaatsing. Toch wel heel gaaf dat je dan je naam op het scherm ziet staan dat je gereed moet maken voor de prijsuitreiking.
Bij de C jury kregen we 204 punten en stonden we 7e geplaatst en bij de H jury 207,5 en 3e geplaatst. Totaal goed voor de 6e prijs :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 12:29 



 
Profiel   

Onze Ferguson is echt extreem braaf. Met eerste keer longeren, eerste keer longeersingel en eerste keer zadel allemaal geen stap verkeerd gedaan. Hij is nu bijna klaar bij de zadelmakmaker en ook daar heeft hij helemaal niets geprobeerd. Volgende week komt hij terug, dan ga ik zelf met hem aan de slag.
Dat laatbloeier herken ik wel. Ik vind hem ook nog heel puppy, hij mag dus straks ook lekker max. 1 a 2 keer per week ‘werken’.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-20 13:37 



 
Profiel   

Gruis wat een knappie! Die van mij is ook zadelmak geboren, heeft destijds ook geen stap verkeerd gezet, echt heel fijn!
Ben benieuwd straks naar beeld onder het zadel :D
Hoe oud is ie nu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-20 23:00 



 
Profiel   

AndreaB schreef
Tamarant, dit topic lijkt mij niet de juiste plek om te vragen naar fokadvies. Je kan beter een eigen topic openen bij Fokkerij en afstamming algemeen.


Dat had ik al gedaan
Ik zoek juist ervaringen v mensen die nakomeling v ferguson hebben of kyton. Wil graag meer weten hoe ze fokken qua maat/bouw/karakter etc

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-20 08:49 



 

Ik heb voor Ferguson gekozen omdat hij iets meer bloed had voor mijn half Gelderse merrie

Qua karakter was ik anders voor Kyton gegaan want die is echt heel erg braaf en koel
En hij heeft een heel sterk achterbeen
Qua bovenlijn van je merrie ging ik dan voor Kyton

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-20 09:13 



 
Profiel   

Ik heb voor Ferguson gekozen omdat mijn merrie Vivaldi x Ferro is. De merrie is supersuper braaf (komt van Vivaldi) en we houden van veel "Go". Ik vindt Kyton ook een heel gave hengst.
Veulen wordt volgende maand (omstreeks 25 april) verwacht. We weten nog niet wat het wordt maar van mij mag het best een soort Kyton zijn :D :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-20 11:58 



 

Ik hoop eigenlijk ook op type Kyton :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-20 15:52 



 
Profiel   

Hier een hele fijne nakomeling van Ferguson x kennedy
https://www.horsetelex.nl/horses/pedigr ... l-platinum
Wel een laatbloeier, ze wordt nu in mei 5 jaar en zal nu zo'n 1,65 zijn. Verwacht wel dat ze nog een paar cm bij komt. (zowel vader als moeder is rond de 1.68).
Ze wil altijd werken, heeft veel go en ontzettend vriendelijk en makkelijk in de omgang.
Onder het zadel ook vanaf het begin af aan braaf met af en toe wat streken maar daar is ze natuurlijk ook jong voor, gemeen is ze abosoluut niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-20 17:42 



 
Profiel   

Gruis schreef
Onze Ferguson is echt extreem braaf. Met eerste keer longeren, eerste keer longeersingel en eerste keer zadel allemaal geen stap verkeerd gedaan. Hij is nu bijna klaar bij de zadelmakmaker en ook daar heeft hij helemaal niets geprobeerd. Volgende week komt hij terug, dan ga ik zelf met hem aan de slag.
Dat laatbloeier herken ik wel. Ik vind hem ook nog heel puppy, hij mag dus straks ook lekker max. 1 a 2 keer per week ‘werken’.

[ [url=m/QtfhJi.jpg]Afbeelding[/url] ]



Wat een prachtig aansprekend paard wat zit er voor moederlijn achter en hoe groot is deze nu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-20 21:43 



 
Profiel   

Die van mij vind echt alles leuk, dressuur, sprongetje maken, buitenrit en haar grootste hobby: water.
Of het nu rollen is in de waterplassen/modder, spelen met het drinkwater of gewoon door de mega waterplassen stappen en draven in het bos.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-20 12:06 



 

Wat een smeerpijp!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-20 15:24 



 
Profiel   

Afgelopen week is op 1 april 'onze Ferguson' Pheline geboren.
In dit topic zal ik af en toe wat foto's van haar plaatsen.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-20 21:47 



 
Profiel   

Wat een plaatje <3 !! Wat zit er aan moederskant?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-20 10:33 



 
Profiel   

Dank je :) moeder is een Chippendale x Inspekteur

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-20 10:48 



 
Profiel   

Wat een mooi veulen! Gefeliciteerd!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-20 19:18 



 
Profiel   

Plaatje!!! Gefeliciteerd! Onze merrie is 25 april uitgerekend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-20 19:20 



 
Profiel   

Ik ben ook geinteresseerd in ferguson voor mijn merrie.
Leuk om zijn nakomelingen hier te zien... Prachtige dieren allemaal!

Kan iemand mij vertellen via wrlk dekstation hij momenteel te dekking staat? Ik kan hier niets over vinden en ook op de site van bart veeze kan ik hier niet wijzer uit worden...

Mijn merrie is een sensibele merrie, stermerrie van solitair.
Ik zou graag wat ruimere bewegingen, en een goed karakter in de hengst terug zien om te verbeteren bij mijn merrie.
Mijn merrie is heel erg braaf, maar dus wel heel sensibel en niet echt door andere mensen te rijden. Ik zou graag haar werklustige behouden maar het scherpe randje van het sensibele er af hebben... Ze is hierbij niet sensibel op de hulpen oid maar ze raakt snel overstuur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-20 13:04 



 
Profiel   

Ferguson staat ter dekking bij stal Brinkman. Vanavond om 20.00 uur hebben zij een online hengstenshow op kwpn.tv

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-20 18:49 



 
Profiel   

AndreaB gefeliciteerd met je veulen! Dat koppie <3 <3 <3

Mijn merrie (Uphill x Cabochon) is 4 mei uitgerekend van Ferguson, ik wacht ongeduldig af....

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-20 19:54 



 
Profiel   

Gaat nu wel spannend worden. Onze merrie (1e veulen) is 25 april uitgerekend. Ziet er nog niet uit of ze gaat veulenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-20 08:22 



 
Profiel   

Ik had even een vraagje: :D

Hoe zijn jullie ferguson nakomelingen qua maat?

Ik zit en dubio om mijn merrie ermee te dekken maar die geeft geen maat mee namelijk.

Benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-20 16:48 



 
Profiel   

Mijn Ferguson nakomeling is niet zo heel groot. Wordt nu 5 en zal nu zo'n 1.64/1.65 mtr zijn. Zowel vader als moeder zijn geloof ik rond de 1.68. Ze toont wel groter onder het zadel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-20 19:10 



 
Profiel   

Mijne is ook 1,65 ongeveer, hij is nu 4 jaar. Is wel een ruin, dus zal nog wel een beeeeeetje doorgroeien maar wordt zeker geen reus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-20 20:28 



 
Profiel   

Nou de Ferguson nakomeling zit eraan te komen
[ img ]

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-20 20:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 19 [ 455 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen